Strafblad voor geen staanplaatsvergunning ?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Peric

Re: Strafblad voor geen staanplaatsvergunning ?

Bericht door Peric » 20 jan 2010, 09:12

Stéphane schreef:Vraag gewoon even het proces-verbaal en de aanklacht van OM op. Daar staat in wat hem al dan niet ten laste is gelegd. Dan weet je ook waarvoor de rechter hem gestraft heeft.
Lijkt mij redelijk uitzonderlijk dat je voor een delict als dit een dergelijke straf kunt krijgen. Is wellicht een economisch delict, maar dan nog. Weet het verder ook niet, maar het stinkt wel.
Lijkt mij ook.
Wat ik raar vind, jij weet niet van een boete. Maar die gozer wil wél geld. Dat is toch raar. Wil jij niet weten waarvoor dan?

Jullie hebben nooit een boete gekregen of een schrijven dat jullie in overtreding waren. De oud-werknemer ook niet. Wat is er dan precies gebeurd?
Wat je zelf al schrijft, het kan dat het systeem weer eens gefaald heeft. Maar daar hoeven jullie toch niet voor te boeten?
Mocht die oud-werknemer ooit een boete gehad hebben en daar niets mee gedaan hebben is dat toch niet jullie schuld? Ook al waren jullie er eigenlijk verantwoordelijk voor. Je kunt 'm de eigenlijke boete betalen, maar meer ook niet.
Zou niet zomaar tot een schikking overgaan als ik jullie was. Nu ben ik wél erg principiëel... :)

Succes ermee.

Plaats reactie