romo schreef:170 PK toch?
Kameraad van mij heeft een zelfde kar maar dan in zwart............... dat blok loopt fabuleus...................en het uitlaatgeluid van ik een van de mooiste die ik ken...........................man wat mooi..................
Zegt de man met de Corvette!Downforce Hans schreef:nee, als ik zo`n beemer zie dan vind ik dat altijd toch weer een beetje ordinaire auto
Jawel.Macboy schreef:Wat een super auto![]()
Dit moet in 2002 echt geweldig zijn geweest. Had je niet in Nederland neem ik aan dit pakket ?
Lijkt mij sterk. Het vermogen van de 2.5 door enkel de 2.2 te chippen....Jussi schreef:@Romo: Inderdaad een 2.2 dus 170 pk. Binnenkort ga ik eens kijken naar een remap bij PPE in België. Hij heeft uit de 2.2 motor 202pk gekregen door enkel te mappen.![]()
Krijg wel vaker die reactie te horen. Ik heb het van Stef van PPE zelf die ook geen onbekende in het racegebeuren is. Nu, voor dit weer een speculatie-topic wordt :de wagen had standaard gemeten al 180pk. Er is met remap en K&N inlegfilter een winst behaald van 22pk. Stef zijn uitleg voor de relatief hoge winst komt doordat het een alu-blok is en ze dus in de fabriek zeer braaf zijn geweest met de voorontsteking.indobesar schreef:Lijkt mij sterk. Het vermogen van de 2.5 door enkel de 2.2 te chippen....Jussi schreef:@Romo: Inderdaad een 2.2 dus 170 pk. Binnenkort ga ik eens kijken naar een remap bij PPE in België. Hij heeft uit de 2.2 motor 202pk gekregen door enkel te mappen.![]()
Neeeeej, maar een mooi sierstukje met twee beschaafde chromen pijpjes zou geen kwaad kunnen.spykerboy schreef: zou dr alleen wel een 4 pijps uitlaatje op zetten ala echte M3
Er zitten 2 OEM chrome uitlaatstukjes op, hoor. Ze zijn alleen verborgen door de roet.WJ schreef:Neeeeej, maar een mooi sierstukje met twee beschaafde chromen pijpjes zou geen kwaad kunnen.spykerboy schreef: zou dr alleen wel een 4 pijps uitlaatje op zetten ala echte M3![]()
Mooi ding.
+1! als er een waarheid is dan is het wel; pk's en snelheid went en je komt altijd wel weer iets onderweg tegen wat sneller isTommy schreef:Mooie auto, foto's gemaakt bij de Metropolis in Antwerpen?
De 2.2 170 pk, tja.. komt prima vooruit, heb wel eens getwijfeld om hem in te ruilen op een 330ci, maar toch niet gedaan. Bevalt me eigenlijk wel prima en ja, je mist even het koppel onderin, maar doorlopen doet ie wel. Volstaat prima om van alles mee te doen. Als je niet borrelpraat geil bent en perse moet patsen in de kroeg mis je niks met die motor. 330i moet je doen als je er niet uit komt met lijnen rijden en snelheid erin houden en perse de pk's nodig hebt om weer weg te komen na te hard geremd te hebben voor een bochtOf om een stoplicht sprintje te doen.