Richardt. schreef:Heerlijke wagen, maar ik vind de F430 en 458 toch beter klinken
*Valt van stoel en is een paar minuten sprakeloos*Mark Nauta schreef:WAT EEN SOUND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 49453&CT=V
Je weet toch dat ze bij top gear mentaal allemaal nog jochies van 12 zijnLuuk schreef:Jammer dat ze bij Top Gear altijd maar denken dat het dwars moet. Natuurlijk ziet het er gaaf uit, maar de 599 GTO is niet gebouwd om te driften. Die is gebouwd om een snélle ronde te kunnen rijden, niet 'slowly but sideways'.
Driften doe je maar met een E36 325i.
Sluit zich aan bij het boyscout vermaakErikMartijn schreef:Je weet toch dat ze bij top gear mentaal allemaal nog jochies van 12 zijnLuuk schreef:Jammer dat ze bij Top Gear altijd maar denken dat het dwars moet. Natuurlijk ziet het er gaaf uit, maar de 599 GTO is niet gebouwd om te driften. Die is gebouwd om een snélle ronde te kunnen rijden, niet 'slowly but sideways'.
Driften doe je maar met een E36 325i.![]()
Hoe meer rook en lawaai hoe beter! Al kan ik mezelf ook wel vinden in die gedachtegang 8)
Ik las het ook inderdaad. Leuke gadgets krijgt die gast ook tijdens zo'n bezoek / testSteven Nauta schreef:Via twitter te lezen dat Chris Harris de GTO nu mee heeft![]()
Knot schreef:Ding is geweldig.. maar een "normale" 599 zou ik het ook wel voor doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast