Maar goed een 25 ronden kaart is ook wel fun.

Tom van H. schreef:Zijn genoeg mensen op het forum die jouw m5 wel even in ringtaxi tempo over de baan kunnen jagen, gewoon even sleuteltjes afgeven en achterin gaan zittenRico schreef:2009 niet geweest, maar in 2010 wil ik wel een keer met de ringtaxi mee.
Afgelopen jaar was ookal 22,- tochKnot schreef:
Toch weer ff een eurotje erbij gedaan...
Knot schreef:
Toch weer ff een eurotje erbij gedaan...
Philip en ik zijn er zowel in mei als september weer bij met 2* CSL. Kan het je echt aanraden en we kunnen wel wat nederlanders (tussen de engelsen en de noren) en BMW's (tussen de kevers) gebruiken in onze internationale groep. Volgens mij is er als je nu boekt nog plek voor mei, maar zou niet te lang meer wachten. Even aangeven dat je in de groep van Dick wilt (hoewel ik niet weet of Dick dit jaar ook coach zal zijn).Goed plan, misschien wil Christiaan ook wel mee, rijden er 3 E36'jes op rij.
Zal eens een mailtje sturen of er uberhaupt nog plek is.
...super PaskalPaskal Morriën schreef:Via deze link en een aantal doorverwijzing daarin kom je een heel eind denk ikJoop schreef:Aangezien de GP-strecke dit jaar vaker voor TF's gebruikt zal worden, lijkt het me wel aardig dat ook eens uit te proberen.
Weet iemand wat de TF-prijzen en -spelregels voor de Grand Prix Strecke zijn???
Zullen we (voormalig teammanager en ik) je een kaartje doen vanuit KBBugsM schreef:Aankomend seizoen ook van de partij met een jaarkaart. En in 2010 gewoon met de coupe....
Misschien ook maar eens een keer op VS verblijven. Is al weer zo lang geleden...
He Yorick, lijkt mij ook wel leuk.wanneer speelt het en hoelang?yorick schreef:Tijdens de cursus idd geen voordeel van de kaart, maar dat komt de rest van het seizoen wel goed!
Goed plan, misschien wil Christiaan ook wel mee, rijden er 3 E36'jes op rij.
In september kwam het er niet van, maar in mei heb ik er wel zin in! Um, dan niet met de BMW, da's duidelijk...Gerwin Ring schreef:Philip en ik zijn er zowel in mei als september weer bij met 2* CSL. Kan het je echt aanraden en we kunnen wel wat nederlanders (tussen de engelsen en de noren) en BMW's (tussen de kevers) gebruiken in onze internationale groep. Volgens mij is er als je nu boekt nog plek voor mei, maar zou niet te lang meer wachten. Even aangeven dat je in de groep van Dick wilt (hoewel ik niet weet of Dick dit jaar ook coach zal zijn).Goed plan, misschien wil Christiaan ook wel mee, rijden er 3 E36'jes op rij.
groet, Gerwin
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 2 gasten