Aso bak: M6 cabrio // Foto's (eindelijk...)
- Fernando
Re: Aso bak: M6 cabrio
Gefeliciteerd Ben, ben benieuwd naar de foto's!!!
- Niels
- Auto: Prius+
Gefeliciteerd Ben
Een top kar al ben ik meer een coupe man. Ik kan een 6 zeker waarderen maar er zit ook een beetje een 911 lijn in met dat kleine achteruitje (uitgaande van een coupe). De motor is een juweel
dat is hier in huis anders, mijn partner in crime is er al uit wat de opvolger van haar Arosa automaat wordt 

Ben_968CS schreef:Thanks guys, enige steun kan ik wel gebruiken. MdV was zo onstemt over de aankoop van zulk een oerlelijk apparaat dat de logeerkamer in orde gebracht wordt as we speak. Maar zoals Rico al stelt, het gaat om het blokje voorin.

- Knot
Mooie stap vooruit!
- markk
Super, gefeliciteerd.
Maar zonder foto's wordt ik niet echt *opgewonden*...
Mark.
Maar zonder foto's wordt ik niet echt *opgewonden*...
Mark.
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Gefeliciteerd man!
M6 Cabrio vind ik echt een top auto
M6 Cabrio vind ik echt een top auto

-
hehe nice! gefeliciteerd met de aankoop. Nu ook door weer en wind open rijden hè 

-
BMW Cabrio rijders rijden alleen open tussen 18 en 22 graden buitentemperatuur met een niet te fel zonnetje, maar zeker ook geen bewolking en alleen langs de boulevard of het stadscentrum.Metchu schreef:hehe nice! gefeliciteerd met de aankoop. Nu ook door weer en wind open rijden hè

- JP
Gefeliciteerd. was U/je niet eerst aan kijken voor een California nadat de testrit in een Spyker tegenviel? of heb ik nu de verkeerde voor me....
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Werd de Clubsport als daily toch teveel?
Mooie bak Ben! Grappig jouw Ferrari verhaal, maandag met Ron ook naar een Ferrari 360 stradale wezen kijken in Duitsland.. en maar klagen die onroerend goed boeren

Mooie bak Ben! Grappig jouw Ferrari verhaal, maandag met Ron ook naar een Ferrari 360 stradale wezen kijken in Duitsland.. en maar klagen die onroerend goed boeren

-
Erg mooie aankoop!
Ben benieuwd naar de foto's
Veel plezier ermee :playcar:
Ben benieuwd naar de foto's

Veel plezier ermee :playcar:
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
gefeliciteerd met je aanschaf, dit is toch eigenlijk wel de ultieme poserbak 
En heerlijke motor natuurlijk... in de wat kleinere tunneltjes kun je beter gehoorbescherming dragen

En heerlijke motor natuurlijk... in de wat kleinere tunneltjes kun je beter gehoorbescherming dragen

- Ben_968CS
Een paar erg slechte BlackBerry foto's:

Vandaag contract getekend: TEURO 48,000, excl. BTW. De auto komt op Zwitsers kenteken, zodat BTW en BPM niet mijn pakkie an zijn. Hoe dat precies zit, meldt ik wel in het topic "Ik ben weg", dat ik over een maandje of 6 open.
@ Hans: wens Ron sterkte, onze beroepsgroep heeft het maar zwaar. En ik twijfel of de zwarte 968CS idd. als daily driver wel zo geschikt is: ik verplaats mezelf nogal vaak per fiets de laatste tijd...
@ Steve: enig idee wat de optie "M Drivers pakket" inhoudt? Lijkt me nogal logisch op een M.
Vandaag contract getekend: TEURO 48,000, excl. BTW. De auto komt op Zwitsers kenteken, zodat BTW en BPM niet mijn pakkie an zijn. Hoe dat precies zit, meldt ik wel in het topic "Ik ben weg", dat ik over een maandje of 6 open.

@ Hans: wens Ron sterkte, onze beroepsgroep heeft het maar zwaar. En ik twijfel of de zwarte 968CS idd. als daily driver wel zo geschikt is: ik verplaats mezelf nogal vaak per fiets de laatste tijd...

@ Steve: enig idee wat de optie "M Drivers pakket" inhoudt? Lijkt me nogal logisch op een M.
- Topfuel
Gaaf Ben, zul je geen spijt van krijgen. De V10 in een cabrio is natuurlijk genieten++
G
G
- SvB
Kolere, Benji,
Als je nu ook nog je gezicht mee had gehad was ik helemaal jaloers op je geweest.
Mooie auto man, gefeliciteerd :banaan:
Als je nu ook nog je gezicht mee had gehad was ik helemaal jaloers op je geweest.
Mooie auto man, gefeliciteerd :banaan:
- vwk
Was M drivers package geen Vmax delete i.c.m. rijcursus @ Ring?
- Hugo Bos
Heerlijke auto! Vriend van me had er een in Miami waarmee ik naar de Keys ben gereden. Kap open, M mode, terug schakelen van de 7e versnelling naar zn 3 op de snelweg
Dat zal ik niet snel vergeten
Wel vaak tanken trouwens.

- Joey
Eigenlijk vind ik een M6 helemaal niet zo aso.
Het idee 'dat het een BMW is en dat er óók nog eens een V10 in zit' vinden sommige mensen misschien wel aso
Maar hij ziet er stoer, maar ingetogen uit. Er zijn sportauto's die er minder mooi en tegelijkertijd degelijk uitzien.
Veel plezier ermee!!
Het idee 'dat het een BMW is en dat er óók nog eens een V10 in zit' vinden sommige mensen misschien wel aso

Maar hij ziet er stoer, maar ingetogen uit. Er zijn sportauto's die er minder mooi en tegelijkertijd degelijk uitzien.
Veel plezier ermee!!
-
Hier dan MdeV: Dank je Hans, jij begrijpt het... toen ik Ben dus niet van de aankoop af kon houdenDownforce Hans schreef:Ben_968CS schreef:Thanks guys, enige steun kan ik wel gebruiken. MdV was zo onstemt over de aankoop van zulk een oerlelijk apparaat dat de logeerkamer in orde gebracht wordt as we speak. Maar zoals Rico al stelt, het gaat om het blokje voorin.
De motor zal best een juweel zijn maar verder ben ik het helemaal met MdV eens, sorry![]()
Helemaal met het dak er op vind ik het ding zo lelijk dat ik vrees voor mijn netvlies.
De auto zal verder super rijden, ongetwijffeld, en zolang je er in zit zie je de buitenkant toch niet.

En waarschijnlijk ben ik helemaal om als ik er in gereden heb, want zoveel pk'tjes zijn toch fijn...

Enne @ Mark: had je wat tegen mijn tractor

-
MdeV schreef:Hier dan MdeV: Dank je Hans, jij begrijpt het... toen ik Ben dus niet van de aankoop af kon houdenDownforce Hans schreef:Ben_968CS schreef:Thanks guys, enige steun kan ik wel gebruiken. MdV was zo onstemt over de aankoop van zulk een oerlelijk apparaat dat de logeerkamer in orde gebracht wordt as we speak. Maar zoals Rico al stelt, het gaat om het blokje voorin.
De motor zal best een juweel zijn maar verder ben ik het helemaal met MdV eens, sorry![]()
Helemaal met het dak er op vind ik het ding zo lelijk dat ik vrees voor mijn netvlies.
De auto zal verder super rijden, ongetwijffeld, en zolang je er in zit zie je de buitenkant toch niet., was dat ook mijn laatste idee: Zolang je erin zit zie je de buitenkant niet... :playcar:
En waarschijnlijk ben ik helemaal om als ik er in gereden heb, want zoveel pk'tjes zijn toch fijn.... Maar toch... die buitenkant en dan vooral die drugsdealer types
die er ook in rijden.... dat zal nog ff wennen worden vrees ik. Maar wees gerust de logeerkamer is weer leeg
..
Enne @ Mark: had je wat tegen mijn tractor? Ik moest toch ff lachen toen ik vandaag in de sneeuw al die sneue 2wheel drives met zomerbanden voorbij scheurde...

- Hugo Bos
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Hahaha. Prachtig!!
Mooie nickname zo Aimee
.
En wat betreft je KJN. Ik weet wat die kunnen buiten het asfalt om, dus ik snap hoe jij dan staat te lachen naar de 2wd's
.

Mooie nickname zo Aimee

En wat betreft je KJN. Ik weet wat die kunnen buiten het asfalt om, dus ik snap hoe jij dan staat te lachen naar de 2wd's

-
-
Nou om heel eerlijk te zijn stond ik ook hard te lachen OP het asfalt van de duitse autobahn. Het was dat mijn winterbanden een Vmax hebben van 210, maar anders....Mark Nauta schreef:Hahaha. Prachtig!!![]()
Mooie nickname zo Aimee.
En wat betreft je KJN. Ik weet wat die kunnen buiten het asfalt om, dus ik snap hoe jij dan staat te lachen naar de 2wd's.

Ik denk dat Ben en Harry's raceavondje gisteren anders was afgelopen hadden ze de KJN op winterbanden hadden meegenomen op CPZ.....

Maar we gaan ot

Back to the aso-bak!

-
Gefeliciteerd!!! Cabrio + M blok met 10 cilinders = TOP!!!
8)

- Macboy
6-serie is een super auto. De coupe vind ik prachtig, de cabrio iets minder, maar nog steeds super.
Geen geld zeg 48k !
Geen geld zeg 48k !