Een lexus is ook niet verkeerd maar jullie zitten in een iets andere prijs klasse te denken als ik.
Ik wil rond de 10 k uitgeven en meer niet.
De auto is gewoon voor er bij dus het hoeft ook geen pareltje te zijn......
Ding mag ook best wat gebruikssporen hebben b.v.
Ik zal ook wel eens een hond in de auto mee nemen of gaan surfen etc.....
Het zal dus een beetje een rommelhok worden denk ik......
Ik dacht aan een x5 diesel omdat ik de indruk had dat het wel een probleemloze wagen zou zijn.
Een touareg zou dus ook kunnen oid een oudere lexus dus ook.
oudere x5 kopen
- Downforce Hans
- duifjes.com
Re: oudere x5 kopen
Hanz.....X5 kan ik niet iets over zeggen technisch gezien....wel een Tow-rek ik heb er ooit 1tje verkocht van volgens mij 2004 met 80K op de klok...ma o man wat een rampenbak...wat dacht de automaat schakelt een beetje raar...oja dan moet de module ff vervangen
was volgens mij 2K aan kosten........en afwerking nivo 0,5 de verf van de knopjes op het dahsboard liet al los etc etc....
RX300 vorig model heb je wel voor dat geld....geen hele mooi auto en minpunt is de draaicirkel maar technisch gezien in mijn ogen de beste keus! Hoge km.standen geen probleem...wat ik al verteld de 3.0 V6 is een Camry blok wat ze al jaren gebruiken en die is echt onverwoestbaar!

RX300 vorig model heb je wel voor dat geld....geen hele mooi auto en minpunt is de draaicirkel maar technisch gezien in mijn ogen de beste keus! Hoge km.standen geen probleem...wat ik al verteld de 3.0 V6 is een Camry blok wat ze al jaren gebruiken en die is echt onverwoestbaar!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
En een grote station is dat niet wat?
V70 D5 bijvoorbeeld. Ben geen Volvo fan, maar een V70 is zo lelijk nog niet en de D5 motoren zijn over het algemeen prima
V70 D5 bijvoorbeeld. Ben geen Volvo fan, maar een V70 is zo lelijk nog niet en de D5 motoren zijn over het algemeen prima

- Kasteel
3.0d de 184pk versie zal het dan ws worden, heeft iets minder vermogen en een trapje minder in de automaat. De 218pk is wel een stukje rapper en rijdt een stuk fijner, maar maakt de oudere zeker niet tot een slechte deal imho, voor het geld best een aangename familie container.Downforce Hans schreef:Een lexus is ook niet verkeerd maar jullie zitten in een iets andere prijs klasse te denken als ik.
Ik wil rond de 10 k uitgeven en meer niet.
De auto is gewoon voor er bij dus het hoeft ook geen pareltje te zijn......
Ding mag ook best wat gebruikssporen hebben b.v.
Ik zal ook wel eens een hond in de auto mee nemen of gaan surfen etc.....
Het zal dus een beetje een rommelhok worden denk ik......
Ik dacht aan een x5 diesel omdat ik de indruk had dat het wel een probleemloze wagen zou zijn.
Een touareg zou dus ook kunnen oid een oudere lexus dus ook.
-
ik vraag me wel af of je een redelijke gaat vinden met minder als 3 ton op de klok voor 10k
- Downforce Hans
Tja, dat weet ik natuurlijk ook niet, maar misschien met een beetje mazzel.Dennis Huijsman schreef:ik vraag me wel af of je een redelijke gaat vinden met minder als 3 ton op de klok voor 10k
Ik heb ook geen haast dus volgende week is goed maar over twee maanden ook.
Familie container is inderdaad het juiste woord en zo bedoel ik de auto ook.........
Die draai cirkel van die lexus zou voor mij geen probleem zijn......
Ik heb nu een station 525 en ik wil wat anders dan weer een station....
Maar bedankt voor het meedenken

Grtz,Hans