Mijn eerste keer was 14/07/2008
Ik kan mij die ronde nog steeds goed herinneren KW was met mij mee, en zat naast mij de eerste lap.
mijn Celica stond nog op 30mm verlagings veren i.p.v Koni's. en 225 brede banden voor en achter 215.
En ik kende de baan een klein beetje van simracen kon hem nog niet dromen zegmaar. want ik vond het eerst altijd een rotbaan omdat hij zoveel bochten had en je snel een fout maakt, en door de bomen het bos niet meer ziet
Maar de echte gevoelens van de eerste lap waren:
*Het gevoel in je buik bij flugplatz de eerste keer.
*Het in je stoel gedrukt worden als je stijl omhoog gaat met hoge snelheid bij Fuchsrohre? vlak voor adenauer forst.
*Bij elke blinde bocht denken komt er nou werkelijk wat er ook bij dat spelletje kwam, waardoor je toch heel erg inhoud in het begin.
*Ook heel erg in je spiegels kijken of er niks aankomt dat er voorbij wilt.
Het was ook heel mooi om te zien wat er allemaal om de ring heen gebeurd en wat er allemaal staat en rijdt. En natuurlijk ook de mooie omgeving.
En de ring is het eerste echte circuit waar ik overheen ben gereden

ben nog steeds niet op Spa, Zandvoort of Zolder geweest.
En dan nu hier de Video van mijn 3e lap in approx 10min18sec.
Maar na hem dus in het echt gereden te hebben ben ik de baan echt gaan waarderen, ook ingame ben ik hem echt gaan waarderen, en ben de ring veel meer gaan rijden tot ik hem kon dromen. Vandaar de 2e keer dat ik kwam ook een hele verbetering in mijn tijd kwam omdat ik op andere dingen kon gaan letten.
Hier mijn 8e lap in 9min22sec (incl ophouding door baanreparaties)
Waar ik op het eind een handschake doe met Marijn(die toen met mij mee was) omdat het zo lekker ging.