Lekkere dikke motor, knipoog naar het verleden, lekker brul, absolute chick magnet........en dan........dan komt er een sukkel die zegt :
Weet je wat we doen, we spuiten hem goudkleurig, das pas mooi
En dat is dan geen stagiare ofzo, nee, dat is echt iemand die tonnen verdiend bij Mercedes.
En weet je wat het ergste is, ze nemen die persoon nog serieus ook.
Er is niemand die oppert om de beste man een tijdje op onbetaald verlof te sturen, aangezien de man overduidelijk geestelijk niet helemaal in orde is.
Zelfs niet als hij aangeeft dat het eigenlijk alleen voor deze auto is, en dat ze hem eigenlijk helemaal niet in deze kleur willen/kunnen leveren.
( ja, als er veel vraag naar is, dan natuurlijk wel

Nee, integendeel, ze vragen de beste man ook nog eens wat voor lokatie hij in zijn hoofd heeft om dit model aan de buitenwereld te tonen.
( of willen jullie zeggen dat ze meerdere vreemde mensen in dienst hebben bij Mercedes )
Nou zegt de ontwerper, we willen natuurlijk een super auto neerzetten met serieuze prestaties.
Dus als we deze auto gaan presenteren moeten we dat natuurlijk wel op een dusdanige manier doen dat we serieus genomen worden.
We moeten ons richten op een lokatie waar een potentieel koperspubliek loopt waar wij ons, als het grote Mercedes, mee willen identificeren.
Weet je wat, we doen het in Dubai !!
Kortom, als ik alleen de specificaties zou weten, en de auto zou omschreven worden.
Ja !!!!, lijkt me een superbak.
Maar met deze kleur en deze setting heeft deze wagen gelijk afgedaan voor me.
Sorry........next.......
Over next gesproken........zo'n C63 AMG

Lijkt mij dikke schik om in te rijden.
Het enige jammere vindt ik, dat alle AMG modellen zijn uitgerust met automaten.
Nou weet ik A niet of dat waar is, en B of we het dan hebben over een automaat in de zin van het woord, of dat het een soort SMG systeem is, waarmee je dus nog wel zelf de schakelmomenten kunt bepalen.
Als dat laatste het geval is, beter, is het een automaat als een automaat, dan rest mij één vraag :
WHY ??