20 jarige is rijbewijs en Bugatti Veyron kwijt
- Snipe
Re: 20 jarige is rijbewijs en Bugatti Veyron kwijt
Volgens Quote gaat het om de Bugatti van Michel Perridon.
http://www.quotenet.nl/quote-500/bugatt ... enomen.php
http://www.quotenet.nl/quote-500/bugatt ... enomen.php
- Hans
Hopelijk heeft ie die agenten niet het plezier gegund om ze in die Veyron te rijden. Ik zou zeggen sleep hem maar af, jullie rijden geen meter in die auto.
-
Ik mag het ook hopen ja. Begin ondertussen ook een t#fushekel te krijgen aan dit politiegedrag. Ik durf niks meer, lang leve Nederland!
- MartijnGizmo
Ja, je mag niet eens meer ff 80 te hard rijden... 

- JWD
Exact, 4 rijbanen gescheiden door een brede middenberm en vaak zat ruimte.steve smith schreef:160 op Doenkade is trouwens helemaal niet raar. Weer zo'n overijverige stinkjuut die wat te bewijzen heeft.
Maar het is gewoon de favo plek van de juten als ze niks te doen hebben.
In de 10 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog nooit een noemenswaardige boete gehad en een jaar geleden was ik ineens mijn roze papiertje kwijt.... op de Doenkade
Keurige grijze Mercedes C320 station met leuke velgjes die lekker meekwam (dacht ik...).
In de Spaanse Polder konden ze pas weer aanhaken

Keurige dienders hoor, ze hadden zelfs gevoel voor humor (Ik was je bijna kwijt!")....
De M5 haalt 270 voor de stoplichten op een lege Doenkade dus de snelheid valt best mee voor een Veyron

- Remmie
Gewoon Doen(kade)
Alhoewel laatst het stuk vanaf rotonde naar A13 toch wel erg slecht was (verzakkingen). Maar dat is opgelost. Is weer mooi vlak. :banaan:
Dat stukje staan ze tegenwoordig vrij regelmatig te controleren.

Alhoewel laatst het stuk vanaf rotonde naar A13 toch wel erg slecht was (verzakkingen). Maar dat is opgelost. Is weer mooi vlak. :banaan:
Dat stukje staan ze tegenwoordig vrij regelmatig te controleren.
- JWD
Die 2 baansweg langs het vliegveld kan ik me wel voorstellen dat ze daar controleren daar is het niet verantwoord om veel harder dan 100 te rijden ivm. oma's en opa's die denken 'de berm is eng dus rijden we gewoon een stukje op de tegenligger z'n weghelft'.
Maar het stuk na de rotonde is erg uitdagend
.
Maar het stuk na de rotonde is erg uitdagend

- Downforce Hans
Die mercedes ben ik ook tegen gekomen, alleen had ik meer geluk dan jij.............................JWD schreef:Exact, 4 rijbanen gescheiden door een brede middenberm en vaak zat ruimte.steve smith schreef:160 op Doenkade is trouwens helemaal niet raar. Weer zo'n overijverige stinkjuut die wat te bewijzen heeft.
Maar het is gewoon de favo plek van de juten als ze niks te doen hebben.
In de 10 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog nooit een noemenswaardige boete gehad en een jaar geleden was ik ineens mijn roze papiertje kwijt.... op de Doenkade
Keurige grijze Mercedes C320 station met leuke velgjes die lekker meekwam (dacht ik...).
In de Spaanse Polder konden ze pas weer aanhaken.
Keurige dienders hoor, ze hadden zelfs gevoel voor humor (Ik was je bijna kwijt!")....
De M5 haalt 270 voor de stoplichten op een lege Doenkade dus de snelheid valt best mee voor een Veyron.

- GTRene
rijbewijs afpakken terwijl je "goed" kan rijden vind ik belachelijk, geef dan een hoge boete...van je auto moeten ze ook afblijven, of je moet geen geld voor de boete hebben zodat je hem weer krijgt als je betaald hebt
kijk eens in Engeland waar velen daardoor zonder rijbewijs rijden en dus onverzekerd en dus vaak wegrijden zodra ze maar iets van politie denken te zien met levens gevaarlijke omstandigheden...
dus rijbewijs afblijven, kunnen die mensen in die tijd eventueel als ze weer gepakt worden de kas spekken maar belangrijkste ze kunnen gewoon blijven rijden en wel verzekerd e.d. bovendien dankzij accijnzen betalen ze de staat en bij eventuele overtredingen ook is weer geld in die tijd dat ze het anders kwijt waren, en voorkom je dat ze stiekem rijden en dus onverzekerd.

kijk eens in Engeland waar velen daardoor zonder rijbewijs rijden en dus onverzekerd en dus vaak wegrijden zodra ze maar iets van politie denken te zien met levens gevaarlijke omstandigheden...
dus rijbewijs afblijven, kunnen die mensen in die tijd eventueel als ze weer gepakt worden de kas spekken maar belangrijkste ze kunnen gewoon blijven rijden en wel verzekerd e.d. bovendien dankzij accijnzen betalen ze de staat en bij eventuele overtredingen ook is weer geld in die tijd dat ze het anders kwijt waren, en voorkom je dat ze stiekem rijden en dus onverzekerd.
- ///Martin
De afgelopen twee weken heb ik 3 grote controles gezien op de Doenkade met 3 verschillende auto's. Een zilveren Toyota die stond te laseren tussen 1 van de grote "Boompotten", een zwarte V40 die stond te laseren in de middenberm en tenslotte een donkerblauwe Touran voor verkeer richting A13. Weet niet waarom dit opeens zo nodig is. Wellicht is iedereen inmiddels bekend met de bordeaux rode VW Vento aldaar (incl. leuning in slaapstand)....
Vierbaans stukje richting stoplichten is altijd leuk, maar dus nog beter opletten...

- GTRene
das dus niet leuk meer daar als ik dat zo hoor, je rijbewijs gone in a few seconds....en al die "normale" onopvallende auto's....je zou er helemaal gestressed van worden of super ingedekt zijn met allerlij rader spul, maja dat is ook weer duur wil je wat goeds.
- Macboy
Stelletje randdebielen ook hier op het forum soms ... wat verwachten jullie dan van iemand die meer dan 85km/h te hard rijdt en op de vluchtstrook rijdt ???
Dat ze hem een lintje geven ?
Ik ben geen moraalridder, maar als hardrijder neem je dat risico op de koop toe. Rij je te hard, dan weet je dat dit niet mag en dat je de sjaak kunt zijn. Dan moet je niet achteraf zeuren. Iets anders is 150 doorblazen op een vrijwel lege snelweg terwijl je alles verder netjes doet en de politie jou net uitkiest terwijl daarvoor een Lada Samara met 1500 kilo overbelading al slingerend de snelweg opdraait. Maar 200+ en op de vluchtstrook ...
Ik ben geen moraalridder, maar als hardrijder neem je dat risico op de koop toe. Rij je te hard, dan weet je dat dit niet mag en dat je de sjaak kunt zijn. Dan moet je niet achteraf zeuren. Iets anders is 150 doorblazen op een vrijwel lege snelweg terwijl je alles verder netjes doet en de politie jou net uitkiest terwijl daarvoor een Lada Samara met 1500 kilo overbelading al slingerend de snelweg opdraait. Maar 200+ en op de vluchtstrook ...
Laatst gewijzigd door Macboy op 27 apr 2010, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- wjn
Gewoon asfalt vervangen door keien, borden "Slecht wegdek" erbij.
Kost veel minder in onderhoud en hard rijden wordt niet meer gedaan
Kost veel minder in onderhoud en hard rijden wordt niet meer gedaan

- Snipe
Spreek je altijd zo tegen je klanten?Macboy schreef:Stelletje randdebielen ook hier op het forum soms ... wat verwachten jullie dan van iemand die meer dan 85km/h te hard rijdt en op de vluchtstrook rijdt ???

- ///Martin
???Macboy schreef:Stelletje randdebielen ook hier op het forum soms ... wat verwachten jullie dan van iemand die meer dan 85km/h te hard rijdt en op de vluchtstrook rijdt ???
Op de Doenkade (zie bericht) heb je geen vluchtrook. Die jongen reed bovendien 160 volgens het bericht.
- JWD
Het is niet echt nodig maar voor hun is het letterlijk prijs schieten... Altijd prijs, mensen komt dat zien!///Martin schreef: Weet niet waarom dit opeens zo nodig is. Wellicht is iedereen inmiddels bekend met de bordeaux rode VW Vento aldaar (incl. leuning in slaapstand)....Vierbaans stukje richting stoplichten is altijd leuk, maar dus nog beter opletten...
Veel mensen die de weg niet kennen denken dat het een 100- of 120km weg is.
En die Vento is wel erg opvallend ja

- Tim R
Beetje vaag allemaal. 22 (of ineens 20?) jarige formuler kampioen is een beetje vaag allemaal. Misschien dat het gemakkelijker te achterhalen is via de Veyron wie het is. Is ook een wat zekerder gegeven dan de leeftijd of raceklasse.
Dan zou ik gaan voor een zoontje van Perridon ofzo?
-
Snipe schreef:Spreek je altijd zo tegen je klanten?Macboy schreef:Stelletje randdebielen ook hier op het forum soms ... wat verwachten jullie dan van iemand die meer dan 85km/h te hard rijdt en op de vluchtstrook rijdt ???
ja

- Tim R
http://www.elsevier.nl/web/Lifestyle/So ... everen.htm
Idd zoon van Perridon dus, maar zie dat dit hierboven ook al duidelijk was...
Idd zoon van Perridon dus, maar zie dat dit hierboven ook al duidelijk was...

- ///Martin
Oud topic, met aangepaste titel en nieuw onderwerp...Tim R schreef:Beetje vaag allemaal. 22 (of ineens 20?) jarige formuler kampioen is een beetje vaag allemaal. Misschien dat het gemakkelijker te achterhalen is via de Veyron wie het is. Is ook een wat zekerder gegeven dan de leeftijd of raceklasse.
-
'nuff said!JWD schreef:Exact, 4 rijbanen gescheiden door een brede middenberm en vaak zat ruimte.steve smith schreef:160 op Doenkade is trouwens helemaal niet raar. Weer zo'n overijverige stinkjuut die wat te bewijzen heeft.
.......
De M5 haalt 270 voor de stoplichten op een lege Doenkade dus de snelheid valt best mee voor een Veyron.
Heb er dubbel gevoel bij. Aan de ene kant kun je zeggen dat die locatie geen kwaad kan. Aan de andere kant kun je zeggen dat als je als 20 jarige niks beters te doen hebt dan een beetje rondknallen in papa's dure speeltjes dit niet zo erg is. Ze zullen hem vaak genoeg net niet hebben kunnen pakken, en z'n rijstijl is inderdaad bijzonder......
-
Macboy is gewoon vervelend. En Rene, rijbewijs innemen werkt kan ik je vertellen. Als ik niet het risico zou lopen van rijbewijsinname maar bijvoorbeeld een boete van 1000 euro, zou ik zo weer 180 over de a1 rijden. Echt, die 1000 euro is me de lol wel waard, maar mijn rijbewijs niet. En dat weten ze.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- GTRene
Dat werkt ook, maar zo verdomde lastig en gedoe (daarom werkt het dan ookRuben schreef:Macboy is gewoon vervelend. En Rene, rijbewijs innemen werkt kan ik je vertellen. Als ik niet het risico zou lopen van rijbewijsinname maar bijvoorbeeld een boete van 1000 euro, zou ik zo weer 180 over de a1 rijden. Echt, die 1000 euro is me de lol wel waard, maar mijn rijbewijs niet. En dat weten ze.

maar wat ik bedoel, je lokt onverzekerd rijden uit (stiekem zonder rijbewijs) en de staatskas loopt veel accijns mis omdat je niet mag rijden...bovendien als ze je anders zeg in die anders 3 maand rijbewijsloosheid tijd weer zouden pakken levert dat de staatkas weer extra op...dus ze lopen aardig wat mis bovendien voeren ze veel meer werk uit en ook gedoe van hun kant...
ja het werkt qua angst, maar wil je angst creëren tijdens het rijden

ik snap het wel, maar toch vind ik, blijf er van af (als je normaal/goed kan rijden) maja ik heb niks te vinden helaas

Laatst gewijzigd door GTRene op 27 apr 2010, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Je lokt onverzekerd rijden uit???
Ik wil ook niet de moraalridder uithangen maar je moet de boel niet omdraaien. Helaas is het zo dat er regels zijn in dit land en helaas is het zo dat wanneer je die overtreedt je op de blaren moet zitten. Of je het er nu mee eens bent of niet. Als je (niet jij persoonlijk René) daarna met je onnozele kop toch zonder rijbewijs gaat rijden waarom heb je dan überhaupt ooit een rijbewijs gehaald? Maar uitlokken?? Dat gaat me net ff te ver
Ik wil ook niet de moraalridder uithangen maar je moet de boel niet omdraaien. Helaas is het zo dat er regels zijn in dit land en helaas is het zo dat wanneer je die overtreedt je op de blaren moet zitten. Of je het er nu mee eens bent of niet. Als je (niet jij persoonlijk René) daarna met je onnozele kop toch zonder rijbewijs gaat rijden waarom heb je dan überhaupt ooit een rijbewijs gehaald? Maar uitlokken?? Dat gaat me net ff te ver