*Represent*Tom schreef:Weg jij! Dit topic is voor mensen met een kappersauto :fy:

*Represent*Tom schreef:Weg jij! Dit topic is voor mensen met een kappersauto :fy:
Zal ik je nickname anders veranderen in Ellen, je echte naam?allen schreef:Lach niet!
Dit zijn geen grappen meer. Voor je het weet heb ik Rene achter me aan.
whahaha...als ik achter jou aan zou gaan, is dat op het circuitPeter Tunissen schreef:Zal ik je nickname anders veranderen in Ellen, je echte naam?allen schreef:Lach niet!
Dit zijn geen grappen meer. Voor je het weet heb ik Rene achter me aan.![]()
telt mijn mx-5 ook?Weg jij! Dit topic is voor mensen met een kappersauto
allen schreef:Lach niet!
Dit zijn geen grappen meer. Voor je het weet heb ik Rene achter me aan.
dat vraagt om foto'sVLA schreef:wat een toeval zeg, 2 ashley's, beiden BMW gek, en beiden bezitten zelf een dikke BMW.![]()
![]()
Welkom
Vrouwenauto, kappersauto ect, van de vormgeving moet je houden maar over de rijeigenschappen valt niet te twisten toch?Tom schreef:zeker een strikvraag.. als ik em beantwoord krijg ik weer te horen dat het een damesauto is....![]()
ashley87, hoeveel tassen kunnen erin? ik zou het niet weten
Fijne feestdagen mannen, vrouwen en "A...Ellen"GTRene schreef:whahaha...als ik achter jou aan zou gaan, is dat op het circuitPeter Tunissen schreef:Zal ik je nickname anders veranderen in Ellen, je echte naam?allen schreef:Lach niet!
Dit zijn geen grappen meer. Voor je het weet heb ik Rene achter me aan.![]()
of dat ik je misschien help met de caterham aandrukken
fijne avond Ellen
Beste stuurlui staan aan walRoy schreef:Zou je alleen zelf even een goede fotograaf moeten zoeken. Op dit forum zit weinig goeds.
:jenna:
Die Mark Nauta doet anders ook maar wat hoor.......ashley87 schreef:Het zijn inderdaad niet de beste foto's maar we heten helaas niet allemaal Mark Nauta.
Mike, jij komt nog aardig in de richting met je foto's. Alle tips zijn overigens welkom.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten