Dan beter inderdaad eerst lekker op Lotus-on-Track dagen lekker rond rijden en kijken hoe dat gaat. Komen we elkaar daar volgend jaar zeker ook nog wel tegen want ik ga er ook graag met veel plezier heen

Qua basis ongeveer hetzelfde. (lichter vliegwiel was even wennen)GTRene schreef:heel karwei maar een mooi resultaat nu al, loopt zo'n blokje ook mooier/dikker/anders?
Dat was bij 236km op de snelweg, en ik kom op CPZ rond de 210 voor de tarzan, dus ik blijf voorlopig nog effe cabrio rijden.GTRene schreef:dan wordt het zonder dakje niet zo prettig meer als je voluit gaat...mij nog dat ritje in die van jou met 260pk? herinnerend komende vanaf wiesmann dacht ik?
Chargecooler setup van Pro Alloy ?smiley schreef:Qua basis ongeveer hetzelfde. (lichter vliegwiel was even wennen)GTRene schreef:heel karwei maar een mooi resultaat nu al, loopt zo'n blokje ook mooier/dikker/anders?
De 2.2 zit makkelijker aan vermogen dan de 2.0- die wat meer opgejaagd moet worden.
De 2.0 echter reageerd weer wat feller met die scherpere nokassen.
Al die voorbereidingen zijn vooral voor de harrop. (nog kijken waar ik eindig ivm koelingsuitdagingen, maar hoop tegen de 350 aan te schurken)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast