Als iemand het woord "kanker" zegt, en persoon B neemt daar aanstoot aan omdat de oma van persoon B, 54 jaar geleden is overleden aan die ziekte. Dat vind ik pas sneu!
Ik gebruik het woord zelf eigenlijk nooit, maar ik vind mensen die ongevraagd en ongewenst aanstoot nemen aan andere mensen die het woord gebruiken het meest kansloos...!
kanker verziekt je taal !!!
- Casper
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Downforce Hans
Re: kanker verziekt je taal !!!
O.K. ik mag dus geen lul meer zeggen maar nog wel kut.........Arthur schreef:Misschien mag het wel? Volgens mij is het "niet spotten (of smijten) met vleeswaar die je nog nooit in de mond hebt gehad"luco hornsveld schreef:kut mag dan alleen nog worden geroepen door vrouwen![]()
anders smijten mannen met vleeswaren die ze niet hebben.Maar ik weet dus niet of jij dat al eens gehad hebt
Dus pas dan vanaf nu op door een vent uit te schelden voor l*l
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dat weet ik niet 
- Kim
ik dacht ook niet gooien met andermans vleeswaren
-
René130i
Ik gebruik het woord ook wel eens bij frustraties of anger. Daar ben ik eerlijk in.
Ik snap wel dat je moet uitkijken gezien de vele gevallen van deze ziekte, maar scheldwoorden zijn imo niet te vergelijken met de "echte" betekenis.
Als iemand godverdomme zegt wil hij ook niet dat god hem verdoemt. Waarschijnlijk gelooft hij niet eens in een god.
Ik snap wel dat je moet uitkijken gezien de vele gevallen van deze ziekte, maar scheldwoorden zijn imo niet te vergelijken met de "echte" betekenis.
Als iemand godverdomme zegt wil hij ook niet dat god hem verdoemt. Waarschijnlijk gelooft hij niet eens in een god.