Nieuwegein - Berlijn in onder 4,5 uur.Tom Westendorp schreef:Mijn record is 1 op 12.5 naar berlijn vanaf Enschede, bijna de hele weg 220![]()

EDIT: en die SQL error (table m) is best irritant!!!
Nieuwegein - Berlijn in onder 4,5 uur.Tom Westendorp schreef:Mijn record is 1 op 12.5 naar berlijn vanaf Enschede, bijna de hele weg 220![]()
Dan wordt het nog mooier en worden de grenzen nog meer opgeschoven.Peric schreef:En wat ga je doen als eenmaal de 1 op 25 gehaald is?
Alle updates tussendoor vermeld ik op het forum, maar als ik een artikel op m'n site plaats ga ik dat hier niet copy pasten. Ik heb m'n site natuurlijk niet voor niets gemaakt!Tom Westendorp schreef:Het zou handig zijn als je dit topic ook een beetje zinvol update in plaats van zoveel mogelijk hits creeeren op je website
Dat komt het zeker ja.Jules schreef:Sorry als het wat bot over komt
ThanksStefan Platteschor schreef:Voor de Audi A3 had je van die gesmede wieltjes.Zijn super licht. Gooi hier een paar enge smalle bandjes om en je kan weer hits creeren.
Succes met je project
duifjes.com schreef:Ook leuk.....maar 1op22 is easy met een TDi.........
Da's zeker interessant! Ik zal van de week eens kijken.Joy schreef:In de laatste Autovisie staat ook een zuinigsheidsrit van een paar duizend kilometer met diverse Audi's. Misschien leuk leesvoer ?
Ik snap hier echt niets van... Begrijp ik het nou goed dat je met een standaard Golf 4 TDI een verbruik van 1 op 25 wilt halen? Nou volgens mij is die auto nu alles behalve standaard. En daarbij, welke idioot gaat er nou zonder achterbank rijden?Yoan schreef:Veel mensen hebben het idee dat mijn auto kaalgestript is, maar het enige wat mijn auto nu mist is een achterbank, middenarmsteun en reservewiel.
Ik overweeg om de achterbank weer terug te zetten zodat ik met een 'normale' auto de 1 op 25 kan halen. De kuipstoel gaat er nog niet in, die is pas voor de ultimate challenge die volgend jaar gaat komen: tijdens een rit naar Oostenrijk het verbruik van een Lupo 3L evenaren.
Vandaag naar Vagtechniek geweest voor een kleine beurt en voor het uitlezen van de software. 18 november wordt de auto opnieuw gechipt.
Ook moest ik vandaag weer tanken en heb ik een verbruik van ruim 1 op 23 gehaald: lees het hele verhaal van vandaag op http://www.mijnbluemotion.nl/bezoek-vagtechniek-5" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee je begrijpt het niet goed. De software wordt aangepast, banden/velgen e.d. dus de auto blijft niet standaard. Je hebt dus niet goed gelezen.Max V schreef:Begrijp ik het nou goed dat je met een standaard Golf 4 TDI een verbruik van 1 op 25 wilt halen? Nou volgens mij is die auto nu alles behalve standaard. En daarbij, welke idioot gaat er nou zonder achterbank rijden?
Idioterie...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten