Apart, ben daar vorig jaar op weg naar wintersport gepakt met 188 (dat is daar 178 na correctie), moest 135 euro betalen en m'n rijbewijs achterlaten, kreeg een rij-ontzegging voor 2 weken. Rijbewijs werd de week erna naar huis gestuurd.Tom V schreef:Doet hij erg netjes, laatst toen ik daar een keer werd aangehouden kreeg een ander die ook aangehouden was (na peage) een boete van iets van 1600 euro +rijbewijs kwijt voor +/- 190 waar je 130 mocht.
Biecht het maar weer op, wie was het??
- Tom van H.
Re: Biecht het maar weer op, wie was het??
- Nicodepico
Marco R. schreef:Dan ben ik een prutser, ik heb me door minimaal 3/4 stuks laten fotograveren. Die flitskasten sturen toch niks op. Best leuk die waarschuwing van tevoren trouwens, dan kun je alvast bedenken of je met een zwaaiend handje of met een thumbs up houding erop gaatNicodepico schreef:Ik vind het juist zo vriendelijk van die Fransen dat ze je altijd ruim van tevoren waarschuwen voor een flitskast... Die zo groot is als een tweedewereldoorlog bunker van de Duitsers, maar niet gecamoufleerd is. Als je je daardoor laat flitsen ben je op zich best een prutser...
Verder rij ik in Frankrijk altijd net zo hard als de snelste Fransoos, meestal dus rond de 170. Nog nooit gepakt daar in elk geval.
Wow, ik voel me ineens heel klein en nederig worden nu ik besef dat mijn stoerheidsgen me vreselijk in de steek gelaten heeft in het hele proces van mijn ontwikkeling. Ik besef me ineens, ik ben een kneus. Ik bevestig dat nog maar eens, door nu heel hard te gaan huilen......
Kom op, verman jezelf...
Ja, het gaat lukken...
Weet je, misschien kan ik ooit nog eens in jouw "wow-schaduw" komen te staan, ik ga de volgende keer 131 rijden bij een Franse flitskast. Living on the edge dude!!!
Ben ik nu een beetje net zo stoer als jij vroeger was? Ah, toe?
-
You're getting pretty damn close