Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Metchu

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Metchu » 21 okt 2009, 13:41

Metchu schreef:Trouwens, voor de mensen die Modern Warfare willen pre-orderen, hier nog een leuke aanbieding: http://www.hubstore.nl/titels.asp?TL=PU" onclick="window.open(this.href);return false;

Dus je neemt het blad voor een jaar en krijgt de game er op de releasedag gratis bij 8)

Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding van Power Unlimited. Bij een Jaarabo (zelfde prijs als de game), krijg je de game gratis op de dag van de release. Heb gisteren het geld overgemaakt... dus dat moet goedkomen! 8) Ik ben erg benieuwd! 8) 8)

René130i

Bericht door René130i » 21 okt 2009, 14:01

BrianV schreef:ben bang dat ik deze game voor pc aanschaf,
Xbox + shooters + ik = ergenis
Pc + shooters + ik = piew piew ownage
+1, cu on ;)

BrianV

Bericht door BrianV » 23 okt 2009, 11:16

het lijkt er op dat MF2 gaat floppen voor de Pc sins ze geen deticated servers toestaan :x

Tom

Bericht door Tom » 23 okt 2009, 11:38

BrianV schreef:het lijkt er op dat MF2 gaat floppen voor de Pc sins ze geen deticated servers toestaan :x
Aanstellerij imho.
Je kunt toch gewoon online spelen (tegen vreemden en bekenden) via de MF2 servers? Ik zie het probleem niet.
Mensen die roepen dat ze hun pre-order annuleren halen het waarschijnlijk toch wel als het uit is.

BrianV

Bericht door BrianV » 23 okt 2009, 11:40

Tom schreef:
BrianV schreef:het lijkt er op dat MF2 gaat floppen voor de Pc sins ze geen deticated servers toestaan :x
Aanstellerij imho.
Je kunt toch gewoon online spelen (tegen vreemden en bekenden) via de MF2 servers? Ik zie het probleem niet.
Mensen die roepen dat ze hun pre-order annuleren halen het waarschijnlijk toch wel als het uit is.
waar denk je al de clans hun "wars" moeten spelen?
zodra infinity Ward hun support stoppen, waar dan heen?
dit is geen goede ontwikkeling

Tom

Bericht door Tom » 23 okt 2009, 11:43

BrianV schreef: waar denk je al de clans hun "wars" moeten spelen?
Ehm ja bij OFP2 riepen mensen ook dat het kut was omdat ze geen dedicated servers toestaan. Toch heb ik afgelopen week met twee maten online zitten spelen. Gewoon een nieuwe game aanmaken en je friends inviten? Wat heeft die dedicated server dan voor toevoeging?

En support stoppen zullen ze vast een keer doen, maar echt niet als het nog veel gespeeld word. Wie speelt er tegenwoordig nog Quake 1 online, toch ook geen hond?

BrianV

Bericht door BrianV » 23 okt 2009, 11:52

Tom schreef:
BrianV schreef: waar denk je al de clans hun "wars" moeten spelen?
Ehm ja bij OFP2 riepen mensen ook dat het kut was omdat ze geen dedicated servers toestaan. Toch heb ik afgelopen week met twee maten online zitten spelen. Gewoon een nieuwe game aanmaken en je friends inviten? Wat heeft die dedicated server dan voor toevoeging?

En support stoppen zullen ze vast een keer doen, maar echt niet als het nog veel gespeeld word. Wie speelt er tegenwoordig nog Quake 1 online, toch ook geen hond?
Tom je mist mijn punt,
het gaat om clans die graag private server willen hebben voor wars en oefen potjes, OFP2 is andere screne dan COD MW2 :sealed:
Er zijn meer redenen dan de voor de hand liggende: ik wil spelen met vrienden en ik wil een ''eigen'' gecontroleerde omgeving of een clan server.

als je langer in de zelfde server speelt met de zelfde mensen(ongeacht bekenden of niet) bouw je een reputatie op qua hoe goed je bent en hoe goed anderen zijn. Het voelt goed om dit verwachtingspatroon te doorbreken door beter te spelen als verwacht word. Dit vind je dus niet meer terug in dit systeem.

Concluderend: Je wil graag een gevoel van progressie in een spel, ook in multiplayer, namelijk door beter te worden. Deze progressie in niveau is veel beter voelbaar als je zelf kunt bepalen welke servers je hangt. Dus een betere online speelervaring.

als je dedicated servers meer heb dan bepaald de game maker wanneer je over moet stappen,
kijk bv naar Counterstrike, is al tig jaar oud en is nog steeds actief!
WolfenStein ET ect ect,

Tom

Bericht door Tom » 23 okt 2009, 11:58

Ik snap het niet, zal het ook wel niet gaan begrijpen ;)
Je kunt gewoon online spelen en je kunt zelf bepalen tegen wie. Of dat op een server van Infinity ward is of ergens anders maakt voor het te spelen spel toch niet uit?
Maargoed, ik ben geen die-hard gamer en dat hele clan-wereldje ben ik ook niet echt bekend mee. Ze zullen wel een punt hebben...

BrianV

Bericht door BrianV » 23 okt 2009, 12:01

Tom schreef:Ik snap het niet, zal het ook wel niet gaan begrijpen ;)
Je kunt gewoon online spelen en je kunt zelf bepalen tegen wie. Of dat op een server van Infinity ward is of ergens anders maakt voor het te spelen spel toch niet uit?
Maargoed, ik ben geen die-hard gamer en dat hele clan-wereldje ben ik ook niet echt bekend mee. Ze zullen wel een punt hebben...
tot nu toe zijn er meer dan 140.000 mensen met mij eens dat dedicated servers gewoon moet en anders kunnen de pc wel weg gooien.
we wachten rustig af

René130i

Bericht door René130i » 23 okt 2009, 13:35

Brian, het is minder erg dan het lijkt. Ik (als "OUD?" serieus cod speler) baalde me eerst ook kapot maar:

West en Zampella benadrukken dat hardcore spelers weinig last zullen hebben van de beslissing. Clans zullen nog steeds privé oefenpotjes kunnen spelen en de enige functionaliteit die ze zullen moeten missen is het modden van maps en andere spelelementen.

zie ook: http://www.fourzerotwo.com/?p=745" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu alleen hopen dat ze een fatsoenlijke service kunnen draaien met goeie uptime en goeie pings.

Metchu

Bericht door Metchu » 23 okt 2009, 15:50

en anderes kunnen jullie altijd nog counter-striken :jenna: (heel lang gespeeld tho )

Joost H.

Bericht door Joost H. » 28 okt 2009, 19:03

vetjes, coop waarbij de 1 vanuit een ac-130 support geeft aan degene op de grond

http://www.modernwarfare247.com/news/ne ... -overwatch

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 28 okt 2009, 19:25

prachtig, nog ff tot 10-11 wachten....

Metchu

Bericht door Metchu » 31 okt 2009, 16:30

ARG op internet is ie alweer uitgelekt :shock:

http://www.rlslog.net/call-of-duty-mode ... xbox360-rf" onclick="window.open(this.href);return false;

Roman

Bericht door Roman » 02 nov 2009, 10:21

Online leaderboards worden toch gereset op de release datum...

ADV

Bericht door ADV » 02 nov 2009, 11:01

Als de pc versie nou eens zou uitlekken :D

Metchu

Bericht door Metchu » 02 nov 2009, 12:45

Roman schreef:Online leaderboards worden toch gereset op de release datum...

ja maar je vraagt toch om een ban als je nu al online gaat spelen ? LOL

Roman

Bericht door Roman » 02 nov 2009, 12:55

Metchu schreef:
Roman schreef:Online leaderboards worden toch gereset op de release datum...

ja maar je vraagt toch om een ban als je nu al online gaat spelen ? LOL
Ja dat ook. Maar er zijn ook mensen die eerder mogen spelen van de developers. Ook voor hun word het straks gerest zodat niemand een groot voordeel heeft waneer het eindelijk in de winkel ligt.

Rivanov
Auto: '25 Tesla Model Y Juniper

Bericht door Rivanov » 02 nov 2009, 19:03

De versies die afgelopen weekend online stonden waren geflagged door Microsoft. Nu is er een versie verschenen die niet is geflagged! :)

k33z

Bericht door k33z » 05 nov 2009, 19:52

Single player campaign uitgespeeld, het is weer een prachtige game! Ken eigenlijk geen enkele andere game die zo een briljante single player ervaring (wel een beetje kort) weet neer te zetten!

Robin

Bericht door Robin » 08 nov 2009, 09:18

Net 'n SMSje van FRS waar ik 'm besteld had, kan 'm nu ophalen(....)
Dat wordt dus morgenmiddag voordat dat filiaal open is....

Metchu

Bericht door Metchu » 08 nov 2009, 11:12

zo! das snel... ik heb em icm zo'n abo op power unlimited... (tjah, de aanbieding was erg goed). Ik hoop dat ze zich aan hun afspraken houden en ook daadwerkelijk op releasedag leveren... het blijft dus even spannend ...

gelukkig heb ik ondertussen gta al uitgespeeld en forza ook al een tijdje... dus ik kan me volledig richten op MW2 :hosanna:

Joost H.

Bericht door Joost H. » 08 nov 2009, 22:40

We raden je aan maandag naar Rotterdam te komen. Want we gaan het dak letterlijk en figuurlijk van de Media Markt afblazen tijdens de officiële launchparty. Wereldwijd zijn er een paar spots aangewezen om zo’n feest te mogen neerzetten en Rotterdam is er naast New York en Londen één van.

Vier met Gamekings een 2 uur durende show. Ingredienten: Hummers, soldaten, live gameplay, babes, exclusieve footage, bekende gamejournalisten, BN’ers, drills sergeants, veel free goodies competities en dikke prijzen. En om twaalf uur kun je die game aanschaffen en naar huis speren om te zorgen dat je online meteen de eerste perks voorsprong hebt om al die gasten die het spel pas later die week zullen halen.

Rotterdam is tevens de enige plek in Nederland waar

* IEDEREEN een gratis shirt, lanyard en Modern Warfare 2 boekje krijgt bij aankoop van de game.
* Waar er genoeg voorraad is voor mensen die de game niet hebben pre-ordert
* Waar er nog volop Prestige Editions te koop zijn zonder preorder!
* Waar we canvas Modern Warfare 2 doeken weggeven aan mensen die de Spec Ops competitie op het hoofdpodium winnen.
* Waar we night goggles weggeven aan mensen die in camouflage kleren komen
* Waar je gratis patat oorlog kan eten tot je er bij neervalt.
* We bakken extra freebies in het publiek flikkeren.

Kortom, als je op zoek bent naar een lekker gamersfeest, dan vind je het aanstaande maandag in Rotterdam. Wij als Gamekings zullen er bij zijn! En omdat het Binnenwegplein vlakbij het Centraal Station ligt kom je die avond ook nog wel terug als je in Zuid- of Noord Holland woont.

Datum: Maandag 9 november

Adres: Binnenwegplein50-52, 3012 KA Rotterdam

Aanvang: 22.00u

Extra informatie over de Call of Duty Modern Warfare® 2 nachtopening bij

Media Markt vind je op: http://www.mediamarkt.nl/special/cod_mw2" onclick="window.open(this.href);return false;

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 09 nov 2009, 09:21

media markt leeuwarden is ook om die tijd open ..

Ik vind het best ik vind hem dinsdag wel in de brievenbus, om nou savonds/snachts nog even naar leeuwarden te knallen voor een spelletje gaat me weer iets TE ver :lol:

Robin

Bericht door Robin » 09 nov 2009, 15:14

Kom ik bij FRS hier, ik ken de jongwens wel goed, zeggen ze dat ik 'm morgen pas mag ophalen ivm protocol 10 nov 2009, dan morgen maar. :lol:

Plaats reactie