Even opnieuw voorstellen
- Petrolhead Tom
Re: Even opnieuw voorstellen
Ja hier ook alles prima! :banaan: Volgend jaar maar weer eens naar de ring. 

- Robin Hartog
Volgend jaar zéker de Ring weer ja! Maar dan met eigen voiture. 

-
Tweede jaar, profiel Reclame Marketing en Communicatie.Robin Hartog schreef:Haha oké, duidelijk. Welk jaar?Maarten Godschalk schreef:@Robin
MIM, ben helaas niet zo goed met computers en vormgevingsprogramma's e.d.
Als ik een leuke E30 zie staan dan weet ik van wie die is
Nou, ik denk niet dat ik met de eventuele E30 naar de HvA ga hoor.
Nog 2,5 jaar te gaan dus

Heb me voorgenomen om de studie wel af te maken (ik ben meer van het werken dan van het studeren) en voordat ik afstudeer wil ik een bedrijfje op de rails hebben. Kan me nu in alle rust 'voorbereiden'.
Zoveel leuks staat er nooit bij de HvA geparkeerd trouwens. Die uit mijn avatar staat er nog wel eens. Hoewel, leuk....

- Robin Hartog
Ah, precies nog even lang dan als ik.Maarten Godschalk schreef:Tweede jaar, profiel Reclame Marketing en Communicatie.Robin Hartog schreef:Haha oké, duidelijk. Welk jaar?Maarten Godschalk schreef:@Robin
MIM, ben helaas niet zo goed met computers en vormgevingsprogramma's e.d.
Als ik een leuke E30 zie staan dan weet ik van wie die is
Nou, ik denk niet dat ik met de eventuele E30 naar de HvA ga hoor.
Nog 2,5 jaar te gaan dus![]()
Heb me voorgenomen om de studie wel af te maken (ik ben meer van het werken dan van het studeren) en voordat ik afstudeer wil ik een bedrijfje op de rails hebben. Kan me nu in alle rust 'voorbereiden'.
Zoveel leuks staat er nooit bij de HvA geparkeerd trouwens. Die uit mijn avatar staat er nog wel eens. Hoewel, leuk....

Goede plannen trouwens, ik ga gewoon voor het werken niet (gelijk) het eigen bedrijfje. Eerst maar even wat werkervaring opdoen en connecties opbouwen.

Staat die rode Niksan daar wel eens? Nog nooit gezien geloof ik, maar zal er wel eens op letten.

Trouwens, heb je vandeweek dat lange, oude, volgens mij Amerikaanse geval gezien? :o
-
Ja! Zoveel roest dat er heel wat kubieke meter ijzer in gelast moet worden.
Maar wel een mooi ding.. Heeft er een paar keer gestaan. Er staat ook altijd zo'n oud groen Peugeot'je in die parkeervakken, lief wagentje
Hoe heet je nichtje trouwens?

Maar wel een mooi ding.. Heeft er een paar keer gestaan. Er staat ook altijd zo'n oud groen Peugeot'je in die parkeervakken, lief wagentje

Hoe heet je nichtje trouwens?