Rodney schreef:Als mijn instructeur zegt ( anwb ) dat ik had moeten slagen.. dan vertrouw ik daar wel op, maargoed we doen het gewoon over
Ook dat zeggen ze altijd! :jenna:

Rodney schreef:Als mijn instructeur zegt ( anwb ) dat ik had moeten slagen.. dan vertrouw ik daar wel op, maargoed we doen het gewoon over
Haha ik ben de eerste keer meteen geslaagd met een ingreep. Examinator trapte keihard op de rem, wat nodig was overigens.Als je een beetje normaal doet slaag je ook wel als je door rood rijdt, weet ik uit ervaring.
Er zijn er een aantal geweest op de Civic Club die met een dergelijke intake (zonder verdere mods) wel degelijk vermogen hebben gewonnen. iets van 2.5 a 3 pk maar toch!Rob Schouten schreef:Ik moet je teleurstellen, je gaat hier geen vermogen mee winnen, het geluid is wel mooi (ja, zelfs op een 1.5)
Fer Benning schreef:Er zijn er een aantal geweest op de Civic Club die met een dergelijke intake (zonder verdere mods) wel degelijk vermogen hebben gewonnen. iets van 2.5 a 3 pk maar toch!Rob Schouten schreef:Ik moet je teleurstellen, je gaat hier geen vermogen mee winnen, het geluid is wel mooi (ja, zelfs op een 1.5)
Dat weet ik niet, maar ga ik niet van uit. Het schijnt wel dat een Honda vrij gevoelig is voor de lengte van de inlaat en dat dat bijna net zo zwaar weegt als de temperatuur van de lucht. Ook op veel race civic's zit een dergelijke intake en die jongens wetenb neem ik aan wat vermogen brengt.Erik Stoffelsen schreef:Fer Benning schreef:Er zijn er een aantal geweest op de Civic Club die met een dergelijke intake (zonder verdere mods) wel degelijk vermogen hebben gewonnen. iets van 2.5 a 3 pk maar toch!Rob Schouten schreef:Ik moet je teleurstellen, je gaat hier geen vermogen mee winnen, het geluid is wel mooi (ja, zelfs op een 1.5)
Waarschijnlijk was't oude filter te ranzig om aan te pakken?
Gebruikers op dit forum: Kocheler, Majestic-12 [Bot] en 4 gasten