uiteraardallen schreef:Op straat in de regen zou ik er niet al te blij mee wezen, maar neem aan dat het een mooi weer auto is.

uiteraardallen schreef:Op straat in de regen zou ik er niet al te blij mee wezen, maar neem aan dat het een mooi weer auto is.
Yep. Op nat wegdek (of als het koud is) doen de 'Cupjes' erg weinig kleven aan de wegallen schreef:Op straat in de regen zou ik er niet al te blij mee wezen, maar neem aan dat het een mooi weer auto is.
Ok, in dat geval...nog iemand een setje E46 M3 velgen liggen met 'winterbanden' ?Aernoudt schreef:Yep. Op nat wegdek (of als het koud is) doen de 'Cupjes' erg weinig kleven aan de wegallen schreef:Op straat in de regen zou ik er niet al te blij mee wezen, maar neem aan dat het een mooi weer auto is.Dan kun je beter de Asymmetrico's van GY (eagle F1) hebben bijvoorbeeld.
Rickstah schreef:Ok, in dat geval...nog iemand een setje E46 M3 velgen liggen met 'winterbanden' ?Aernoudt schreef:Yep. Op nat wegdek (of als het koud is) doen de 'Cupjes' erg weinig kleven aan de wegallen schreef:Op straat in de regen zou ik er niet al te blij mee wezen, maar neem aan dat het een mooi weer auto is.Dan kun je beter de Asymmetrico's van GY (eagle F1) hebben bijvoorbeeld.
Die is gek...Rickstah schreef:uiteraardallen schreef:Op straat in de regen zou ik er niet al te blij mee wezen, maar neem aan dat het een mooi weer auto is.
Thanks CollinCollin Bello schreef:Hmmm dealer zegt van niet, alleen 164-M past. Helaas.
Zie je toch niet als je erin zit en buiten ook niet als je hem rijdt zoals bedoeld.Rickstah schreef:Thanks CollinCollin Bello schreef:Hmmm dealer zegt van niet, alleen 164-M past. Helaas.ik vroeg me stiekem al een beetje af of 17 inch wel mooi zou staan
Collin Bello schreef:Zie je toch niet als je erin zit en buiten ook niet als je hem rijdt zoals bedoeld.Rickstah schreef:Thanks CollinCollin Bello schreef:Hmmm dealer zegt van niet, alleen 164-M past. Helaas.ik vroeg me stiekem al een beetje af of 17 inch wel mooi zou staan
![]()
164 heb ik niet helaas.
Airport Express werkt prima trouwens!
37.700kmNiels schreef:De familie verzameling begint al aardig compleet te wordenGoed bezig 8)
Blijft een absoluut top stuk. Beetje mooie kilometerstand?
Mjah, maar custom UK plates waren stoerder geweestMark Nauta schreef:Mooi man!!!
En op NL platen is juist nice! Hoe meer CSL's hoe beter!!!!
Dealer lult uit z'n nek.Collin Bello schreef:Hmmm dealer zegt van niet, alleen 164-M past. Helaas.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten