DF Driftdag 5 - Gaat niet door
-
Re: DF Driftdag 5 - 29 november 2009
Perry, i dare you! 8)
gewoon fwd meenemen, voor goede banden en achter slicks 

- ADV
Dan kan je dus beter cursus B doen die op hun website staat voor 395 euro incl auto?
Absurd, een prijsstijging van wel 80% ofzo..
Absurd, een prijsstijging van wel 80% ofzo..
- Kasteel
Absurd?? De prijs was eerst ook wel heel erg scherp, is nu wat forser idd :d.
Iemand nog een setje 255/40-18 liggen ter over die nog een dagje uit zou kunnen houden. Een goed adres voor Wanli is ook goed
.
Iemand nog een setje 255/40-18 liggen ter over die nog een dagje uit zou kunnen houden. Een goed adres voor Wanli is ook goed

- Maus335i
Die 600 euro incl. auto lijkt me een typ/communicatiefoutje? Op de site zelf staat nog steeds 395, ondanks een update voor de nieuwe (hogere) prijzen: http://www.driftsport.nl/?page=cursus" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben er iig bij met eigen auto :]
Ik ben er iig bij met eigen auto :]
Deze cursus is bestemd voor deelnemers met wat meer driftervaring en met eigen auto deelnemen. Voor deelname aan de cursus C bedragen de kosten eveneens € 395,-- inclusief BTW, auto en lunch.
De kosten voor deelname met eigen auto bedragen € 195,--* (incl. BTW + lunch) per auto met maximaal 2 bestuurders. Voor de 2e bestuurder wordt € 45,-- (incl. BTW + lunch) in rekening gebracht. (je auto moet wel voldoen aan de normale wettelijke geluidseisen!)
*) Helaas zijn we genoodzaakt om per 1 september 2009 de prijs voor deelname met eigen auto te verhogen naar € 220,-- per auto. De kosten voor een 2e bestuurder echter zullen worden verlaagd naar € 30,--
-
hier ben ik zeker bij! 
vorige keer gemist en dus nu wel weer aanwezig
centen zijn onderweg
grt thommy

vorige keer gemist en dus nu wel weer aanwezig

centen zijn onderweg

grt thommy
-
Het is geen typfout. Ik heb nog bevestiging gevraagd.
Ik stuur asap de deelnemers een PB met info. Wordt weer gezellig zo te zien
Ik stuur asap de deelnemers een PB met info. Wordt weer gezellig zo te zien

- Macboy
Vul dat lijstje in je topic aan dan 
Das een economisch psychologische tip: meer mensen zijn dan geneigd zich eerder op te geven, dan een lege lijst. Een leeg restaurant stap je ook niet zomaar binnen, maar in een vol restaurant !!!

Das een economisch psychologische tip: meer mensen zijn dan geneigd zich eerder op te geven, dan een lege lijst. Een leeg restaurant stap je ook niet zomaar binnen, maar in een vol restaurant !!!
-
Voor 600 krijg ik die 325 mee?
-
Weet ik. Maar je komt pas op de lijst als je betaald hebt.Macboy schreef:Vul dat lijstje in je topic aan dan
- Macboy

Nandor: zou je wel bijna zeggen ahhaha

Voor dat geld kun je een halve dag met de M3 op de Ring smijten via Rent-a-racer :!:
- driftsport
misschien raadzaam om v.w.b. de prijzen onze website GOED te lezen. (Wanli's zijn overigens nergens goedkoper dan via ons te verkrijgen!) Driftsport
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 30 mei 2011, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maus335i
Dan zou ik wel even de teksten op de site aanpassendriftsport schreef:misschien raadzaam om v.w.b. de prijzen onze website GOED te lezen. (Wanli's zijn overigens nergens goedkoper dan via ons te verkrijgen!) Driftsport

http://www.driftsport.nl/?page=cursus" onclick="window.open(this.href);return false;
Hieruit valt echt op te merken dat zowel Cursus B als C inclusief auto 395 euro kost. Cursus C met eigen auto is 195 euro, waardoor een huurauto op 200 euro neerkomt. Zoals je zelf ook al opmerkt op de site als beargumentatie:
"Normaal gesproken zou een dagje driften met een huur auto je elders zeker tussen de € 600,--en € 700,-- kosten, wat toch erg veel geld is"
Bedoel het overigens als tip, niet verkeerd opvatten

- driftsport
395,-- per persoon, klopt helemaal ja.
Maar, ga maar eens elders informeren wat zo'n dagje je kost !
Maar, ga maar eens elders informeren wat zo'n dagje je kost !
-
vraagje@driftsport:
als tijdens een driftdag m'n bandjes stukgaan kunnen die dan on the spot door jullie vervangen worden?
Greetz! Glenn
als tijdens een driftdag m'n bandjes stukgaan kunnen die dan on the spot door jullie vervangen worden?
Greetz! Glenn
- ADV
Onderop die site staat het volgende:Maus335i schreef:Dan zou ik wel even de teksten op de site aanpassendriftsport schreef:misschien raadzaam om v.w.b. de prijzen onze website GOED te lezen. (Wanli's zijn overigens nergens goedkoper dan via ons te verkrijgen!) Driftsport![]()
http://www.driftsport.nl/?page=cursus" onclick="window.open(this.href);return false;
Hieruit valt echt op te merken dat zowel Cursus B als C inclusief auto 395 euro kost. Cursus C met eigen auto is 195 euro, waardoor een huurauto op 200 euro neerkomt. Zoals je zelf ook al opmerkt op de site als beargumentatie:
"Normaal gesproken zou een dagje driften met een huur auto je elders zeker tussen de € 600,--en € 700,-- kosten, wat toch erg veel geld is"
Bedoel het overigens als tip, niet verkeerd opvatten
Dus als ikhet goed begrijp is de normale prijs:oe doen we dit
Tijdens de drift cursus krijg je samen met één andere cursist de beschikking over een 6 cylinder BMW 325i Op deze manier worden de kosten voor jou voor deelname natuurlijk een behoorlijk stuk minder.
Je zult merken dat je méér dan voldoende pure rijtijd hebt. We houden het aantal deelnemers bewust klein, zodat de instructeurs je alle aandacht kunnen geven die nodig is. Je zult zien dat je carcontrol sneller stijgt dan je misschien zelf had gedacht!
Kortom, je zult een ontzettend leerzame en leuke dag beleven voor een zeer gunstige prijs en voor je het weet raak je verslaafd aan het driften!
Kijk in de agenda voor de cursusdata!
Lees onze algemene voorwaarden voor uw aanmelding!
395 euro pp en je moet met 2 personen, dus 790 euro voor 1 auto?
Het is gewoon bakken met geld, ik heb juist de sierra weggedaan omdat een dag driften "maar" 150 euro extra kostte met een auto van driftsport. Nu kost het 400 euro extra en kan ik daarvan 3 maanden een sierra financieren, dus dan zou eens in de 3 maanden weer uitkunnen..
- driftsport
Is ook inderdaad veel geld, helemaal mee eens!
1) tijdens onze A en B cursussen rijden we in principe met niet meer dan 6 auto's van ons + soms 1 0f 2 eigen auto's.
Dit houdt in dat we max. zo'n 12 - 14 deelnemers hebben. Met dan vrijwel geen wachttijd en 3-4 instructeurs kun je dus spreken van een cursus met maximale rijtijd en veel persoonlijke aandacht van een instructeur.
2) de formule die wij hanteren (2 deelnemers per auto) werkt perfect.. Iemand die met driften begint en alléén de hele dag in de auto zit (en rijdt) is halverwege de middag finaal kapot. Gaat dus vanzelf wel af en toe stoppen om "op adem" te komen en dat is dan weer zonde van de tijd denk ik dan maar. De bestuurders wisselen constant wat inhoud dat zij iedere keer weer "vers" achter het stuur kruipen.
Wij denken dat mede door de enorm hoge baanhuur, het aantal instructeurs en de rijtijd de prijs van €395,-- p.p. gerechtvaardigd is. (onderschat ook zeker de onderhouds kosten niet!).
De Drifing-Fun driftdagen lijken eigenlijk meer op wat bij ons een C cursus zou zijn. Een driftdag voor gevorderde drifters die met hun eigen auto komen. Er zijn echter toch een paar verschillen met DF driftdagen: vaak zijn er DF'rs bij zonder driftervaring en er worden een paar Driftsport BMW's ingezet. De huurprijs van €360,-(ongeacht het aantal bestuurders!) die wij voorheen voor DF'rs hanteerde was echt laag . (BTW, lunch,brandstof, banden, enz.!). Elders betaal je echt rond de €400,-- en let wel, dit is exclusief de cursuskosten van rond de €300,-- !!
Voor degene die regelmatig (gaan) driften is het zeker aan te raden hier een auto voor aan te schaffen. Stallingsmogelijkheden zijn er bij onze lunchlokatie (een paar honderd meter verwijderd van de RDW baan) voor het geval je de auto wilt schorsen.
Wij hebben de beschikking over een bandenapparaat. en kunnen dus als het echt heel erg nodig is banden wisselen.
Ik hoop hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven en verwacht dat de eerstvolgende DF driftdag weer een leuke dag gaat worden!
Ed van Leeuwen
Driftsport.nl
1) tijdens onze A en B cursussen rijden we in principe met niet meer dan 6 auto's van ons + soms 1 0f 2 eigen auto's.
Dit houdt in dat we max. zo'n 12 - 14 deelnemers hebben. Met dan vrijwel geen wachttijd en 3-4 instructeurs kun je dus spreken van een cursus met maximale rijtijd en veel persoonlijke aandacht van een instructeur.
2) de formule die wij hanteren (2 deelnemers per auto) werkt perfect.. Iemand die met driften begint en alléén de hele dag in de auto zit (en rijdt) is halverwege de middag finaal kapot. Gaat dus vanzelf wel af en toe stoppen om "op adem" te komen en dat is dan weer zonde van de tijd denk ik dan maar. De bestuurders wisselen constant wat inhoud dat zij iedere keer weer "vers" achter het stuur kruipen.
Wij denken dat mede door de enorm hoge baanhuur, het aantal instructeurs en de rijtijd de prijs van €395,-- p.p. gerechtvaardigd is. (onderschat ook zeker de onderhouds kosten niet!).
De Drifing-Fun driftdagen lijken eigenlijk meer op wat bij ons een C cursus zou zijn. Een driftdag voor gevorderde drifters die met hun eigen auto komen. Er zijn echter toch een paar verschillen met DF driftdagen: vaak zijn er DF'rs bij zonder driftervaring en er worden een paar Driftsport BMW's ingezet. De huurprijs van €360,-(ongeacht het aantal bestuurders!) die wij voorheen voor DF'rs hanteerde was echt laag . (BTW, lunch,brandstof, banden, enz.!). Elders betaal je echt rond de €400,-- en let wel, dit is exclusief de cursuskosten van rond de €300,-- !!
Voor degene die regelmatig (gaan) driften is het zeker aan te raden hier een auto voor aan te schaffen. Stallingsmogelijkheden zijn er bij onze lunchlokatie (een paar honderd meter verwijderd van de RDW baan) voor het geval je de auto wilt schorsen.
Wij hebben de beschikking over een bandenapparaat. en kunnen dus als het echt heel erg nodig is banden wisselen.
Ik hoop hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven en verwacht dat de eerstvolgende DF driftdag weer een leuke dag gaat worden!
Ed van Leeuwen
Driftsport.nl
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Kan er bij eventuele schade (technische schade denk ik dan aan) hier eventueel een week een auto neer gezet worden? Dan kan ik namelijk redelijk zorgeloos er naartoe rijden, dag tekeer gaan en terug rijden als e.e.a. heel blijft. Gaat 't stuk dan duw je 'm in de schuur en kan ik met de trein/een bekende naar huis terug om een week later met vervoer terug te komen om de boel te repatriëren of hoe dat heetdriftsport schreef:Voor degene die regelmatig (gaan) driften is het zeker aan te raden hier een auto voor aan te schaffen. Stallingsmogelijkheden zijn er bij onze lunchlokatie (een paar honderd meter verwijderd van de RDW baan) voor het geval je de auto wilt schorsen.

- driftsport
Stalling is geen probleem. Ons lunch/stallings adres is: http://www.farm-world.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Laurens
Eerste paar driftdagen was het altijd zo snel mogelijk inschrijven want anders zat het vol, maar dat valt nu tegen komop het kost maar 1 set achterbanden en een beetje benzine
Ik ben als het doorgaat met 3 auto's bij :banaan: want zeer waarschijnlijk hoef ik de 29e niet op Zandvoort te werken
1x Bmw E34 530I Driftboot
1x Bmw E28 535i
1x Ford Sierra 2.0 Ohc racer

Ik ben als het doorgaat met 3 auto's bij :banaan: want zeer waarschijnlijk hoef ik de 29e niet op Zandvoort te werken
1x Bmw E34 530I Driftboot
1x Bmw E28 535i
1x Ford Sierra 2.0 Ohc racer
- Knot
1 set banden??????
Ik doe al 10.000km openbare weg inclusief driften en snel bochtenwerk, 4 driftdagen op papenburg, 15 ronden Nordschleife, 4 uur vrij rijden op zandvoort... en er zit nog dik 3mm op mijn Roadhog Supreme 5000!!!!
Ik doe al 10.000km openbare weg inclusief driften en snel bochtenwerk, 4 driftdagen op papenburg, 15 ronden Nordschleife, 4 uur vrij rijden op zandvoort... en er zit nog dik 3mm op mijn Roadhog Supreme 5000!!!!
-
weet niet of ik het nog ga redden, daarom de betaling ook nog niet gedaan...
ben dat weekend waarschijnlijk in Duitsland
grt thommy
ben dat weekend waarschijnlijk in Duitsland

grt thommy
-
Nou mensen, het gaat weer niet lukken. Nog geen één betaalde inschrijving geloof ik.
Misschien dat ik in 2010 het weer probeer maar ik hou mij de eerst komende tijd even stil wat dit betreft. Het zal de recessie wel zijn :o
Misschien dat ik in 2010 het weer probeer maar ik hou mij de eerst komende tijd even stil wat dit betreft. Het zal de recessie wel zijn :o
- Knot
Re: DF Driftdag 5 - Gaat niet door
Tsja.... schijnt ook een extra driftdag op papenburg te zijn, misschien dat daar ook extra klantjes naartoe afbuigen?