Balen, had er graag bij willen zijn. Dit is de eerste keer DF @ Spa, en hopelijk volgen er nog vele dagen.
Downforce Hans schreef:Zo, ziet er niet best uit.
Denk dat de eigenaar niet blij is met deze foto.....ook al staat het kenteken er niet op.
Noem je dat ook een GTDownforce Hans schreef:Met een Suzuki swift wel
luco hornsveld schreef:Downforce Hans schreef:Zo, ziet er niet best uit.
Denk dat de eigenaar niet blij is met deze foto.....ook al staat het kenteken er niet op.
Die eigenaar moet zijn zogenaamde vriend een doodschop geven die tegen hem zei dat eau rouge makkelijk volgas kon met een R8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook stom van de eigenaar dat die dat dus ook klakkeloos probeert.
Tenminste dat heb ik begrepen.
Zijn maar weinig GT auto's waarmee je eau rouge volgas kan nemen, ik denk zelfs geneen
Ik hoorde dat ie dat zelfs probeerde in z'n 1e rondje, met koude banden dus.......heeft ie toch bijna 500 meter op Spa mogen rijden.luco hornsveld schreef: Die eigenaar moet zijn zogenaamde vriend een doodschop geven die tegen hem zei dat eau rouge makkelijk volgas kon met een R8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook stom van de eigenaar dat die dat dus ook klakkeloos probeert.
Nice!ChrisA schreef:ding loopt inderdaad goed!
kijk um eens wegtrekken op de straight in z'n opwarmrondje (en alsof het niks is GT3's inhalend)![]()
Onder een gele vlagChrisA schreef:ding loopt inderdaad goed!
kijk um eens wegtrekken op de straight in z'n opwarmrondje (en alsof het niks is GT3's inhalend)![]()
heb maar een uurtje gefilmpt smiddags en volgens mij is dit de enigste keer dat ik je tegen ben gekomen, zal nog eens even goed kijkenL@urens schreef:Nice!ChrisA schreef:ding loopt inderdaad goed!
Hij loopt inderdaad lekker
Heb je nog meer op film staan waarin dat zwarte hok voorbij komt?
marshall dacht vast dat die gt3 panne had anders kan die toch nooit ingehaald worden door zo'n gebakjeJoost Hermens schreef:Onder een gele vlagChrisA schreef:ding loopt inderdaad goed!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten