Std sperr van M en tunen, het kan wel, maar is niet te vergelijken met Evo, open uitlaat/airbox/ecu ed brengen wel wat op, maar staat niet tegenover de euro's. Voelt ook niet echt dat ie nog wat erbij nodig heeft, auto 'klopt' std wel redelijk, hoewel er meer leven in de uitlaat zou mogen (klappen/ploffen etc).Artosevo schreef:Mooi auto zeg!![]()
Valt er eigenlijk nog wat te tunen aan zo'n auto? Open uitlaat, herschrijven van de Ecu? Of zet dat geen zoden aan de dijk.
Kan je er ook een sperdiff onder laten zetten?
Arjan.
Z4M Coupe
- Kasteel
Re: Z4M Coupe
-
Waarom zou ik tunen. Ik vind de auto standaard prima rijden voor mijn rijkunsten. Hetzelfde gold voor de evo's; die gaan met standaard pk's ook dwars. Al dat gedoe en vervallen van garantie.......Artosevo schreef:Mooi auto zeg!![]()
Valt er eigenlijk nog wat te tunen aan zo'n auto? Open uitlaat, herschrijven van de Ecu? Of zet dat geen zoden aan de dijk.
Kan je er ook een sperdiff onder laten zetten?
Arjan.
-
Ik heb de auto gister opgehaald en hij bevalt super. Het is een enorm verschil met de Evo. De Z4 is veel lager en dat geeft een extra gevoel van snelheid. Niks rammelt zoals bij de Evo dus met de kwaliteit van het interieur is het ook ok. Benzineverbruik is bij allebei heel zuinig......snap die 25% bijtelling niet... 

- Femme
Een Z4 die niet rammelt? 

-
Welke benzine moet er nou in. Bij de dealer zeiden ze euro 95 maar in ht boekje staat vermeld euro 95 kan maar beter is euro 98.
- RJay
Da's dus simpel, euro 98, of 100 als ze gulf challenger voeren bij jou in de buurt, of als je bij duitsland woont, daar kan je nog octaan 100 tankenDick schreef:Welke benzine moet er nou in. Bij de dealer zeiden ze euro 95 maar in ht boekje staat vermeld euro 95 kan maar beter is euro 98.

- Macboy
Gefeliciteerd. Super auto. Ben benieuwd naar de foto's !!!
- Kasteel
Staat op forum nog wel een topic over, er zijn nog wel meer die er 95 ingooien, maar ik zou er gewoon 98 in gooien. Het is alleen ff wat langer zoeken naar de juiste pomp, maar dat was je met de Evo al wel gewend denk ikDick schreef:Welke benzine moet er nou in. Bij de dealer zeiden ze euro 95 maar in ht boekje staat vermeld euro 95 kan maar beter is euro 98.

Heeft je jouwe geen groen label btw?