Wel zou ik dan, als we er toch zijn, de gelegenheid hebben om met mijn "boot" ook nog wat rond te rijden.
(Kan ik mooi "gruwelijk in de weg"rijden....

Zonder de discussie over concurrentie te willen starten is er meerdere malen gezegd door Rico en Peter dat DF gewoom een platform is voor autoliefhebbers. Vanuit dat perspectief ben je als DF-er gewoon vrij om iets te organiseren. "Concurrentie" vind ik als andere clubs/fora op DF gaan adverteren (kan ik in overleg natuurlijk prima zijn) met een vergelijkbaar product. Ten eerste wordt dit door een DF-er voor DF-ers georganiseerd en vind ik de opzet te veel verschillen van een gewone circuit dag. Op de DF dagen moet je een eigen auto meebrengen terwijl je hier betaald en instapt wat voor mij op dit moment een voordeel isgijzbed-opc schreef:2 september (woensdag) : 13:00 - 18:00 : Zolder
15 oktober (donderdag) : 09:00 - 13:00 : Zandvoort
Dit zijn de trackdays van DF!
Het is voor vele al moeilijk genoeg om hier aan mee te kunnen doen financieel.
Dit is voor Peter Tunissen dus directe concurentie om ook nog eens een circuitdag te gaan houden elders.
Waarom dan niet op 15 Oktober op CPZ de baan is al gehuurd.!
Mvgr.Peter Gijzen
Hoho, ik ben in werkelijkheid stinkende rijk hoor. Weiger het gewoon aan een stuk blik uit te gevenDennis Cavallino schreef: 21 september kan ik wel, wat kost 't? Indien het binnen jouw krappe budget valt, zal 't voor mij ook wel passen.