Vind beide wel primaRico schreef:Wat een tering geil ding zeg (nee ik bedoel niet Tom zijn chicky)

Vind beide wel primaRico schreef:Wat een tering geil ding zeg (nee ik bedoel niet Tom zijn chicky)
Eerst het huis afmaken, auto komt eigenlijk veels te vroeg, maar dat overkomt je nu eenmaal! Wellicht als stok achter de deur, pas op kenteken zetten als de schutting klaar, de inbouwkast klaar is enz. enz. beter voor mijn relatie lijkt me........Ruben schreef:Gaan we je ook op trackdays zien Michel?
ps: Rood is gaaf en leuk dat te horen dat je het ook ervaart als je eerste echte sportwagen!
Ja en snel afkomme met die schutting..Wellicht als stok achter de deur, pas op kenteken zetten als de schutting klaar is beter voor mijn relatie lijkt me........
Ruben schreef:Ziet plaatjes van Rico's dochters over x aantal jaar voor zich
Met een beetje heel veel pech kan dat nog weleens z'n zoontje zijn.Ruben schreef:Ziet plaatjes van Rico's dochters over x aantal jaar voor zich
LOLRuben schreef:Ziet plaatjes van Rico's dochters over x aantal jaar voor zich
Open Hyves profiel gevonden van dochters BottemanAernoudt schreef:LOLRuben schreef:Ziet plaatjes van Rico's dochters over x aantal jaar voor zich![]()
* speurt snel het internet af naar soortgelijke foto's van dochters... *
allen schreef:Met een beetje heel veel pech kan dat nog weleens z'n zoontje zijn.Ruben schreef:Ziet plaatjes van Rico's dochters over x aantal jaar voor zich
Berichttitel: Re: De nieuwe bolide van Michel P !Geplaatst: wo jul 15, 2009 10:23 am
Michel P schreef:
ben in vergevorderde onderhandeling met een andere Lotus, dus binnenkort in dit theater............................
Betalingen zijn gedaan, chaufeur geregeld dus zaterdag op naar de UK voor een viewtopic.php?f=3&t=15274
Michel
Rico Berichttitel: Re: De nieuwe bolide van Michel P !Geplaatst: wo jul 15, 2009 10:24 am
Berichten: 19756 Michel ik ben even de draad kwijt, maar wat wil je nu precies qua auto ?
Daar is ze goed gekleed volgens mij ipv half naakt en minder charmantMichel P schreef:...
Open Hyves profiel gevonden van dochters Botteman![]()
Michel
Lol, heb geen hyves, kom nooit op hyves, dat boeit me namelijk totaal niet, maar Arnoudt, je hebt erg veel honger. Wees maar zuinig op je dochter(s)!Aernoudt schreef:Daar is ze goed gekleed volgens mij ipv half naakt en minder charmantMichel P schreef:...
Open Hyves profiel gevonden van dochters Botteman![]()
Michel(ivm diploma uitreiking
)
Ja, wat wil die Michel nu eigenlijk
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Eric Z en 15 gasten