Of erger nog, je net als Dennis inwijd in de Orde der Grindbaksels.Aiko schreef:Welkom,
je moet idd eens op een DF circuitdag komengrind genoegEn ook op zand en grind voelt hij erg gecontroleerdMaar pas op dat Metchu je sleutels niet steelt
*zwaait*
- RJay
Re: *zwaait*
- Kim
haha, nou zo ver is het allemaal nog lang niet hoor. Maar wie weet, ooit. Als ik later groot ben ofzo
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Welkom op DF.
Erg leuke introductie. Zo zou iedereen hem moeten schrijven!! Heb met plezier gelezen hoe je geniet van auto's
en vooral autorijden. Erg leuk.
Heb ook je site even bekeken. Leuk dat je ook met fotografie bezig bent. Blijft gewoon een erg leuke hobby!
Heel veel plezier op DF en wellicht tot ziens op een meeting.
Groeten,
Mark Nauta
Erg leuke introductie. Zo zou iedereen hem moeten schrijven!! Heb met plezier gelezen hoe je geniet van auto's
en vooral autorijden. Erg leuk.
Heb ook je site even bekeken. Leuk dat je ook met fotografie bezig bent. Blijft gewoon een erg leuke hobby!
Heel veel plezier op DF en wellicht tot ziens op een meeting.
Groeten,
Mark Nauta
- Erik K.
Wees niet bang die gaat alleen voor Ford's met achterwielaandrijvingAiko schreef:Welkom,
je moet idd eens op een DF circuitdag komengrind genoegEn ook op zand en grind voelt hij erg gecontroleerdMaar pas op dat Metchu je sleutels niet steelt

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Welkom
!
. Feitenlijk gezien was het volgens mij zo dat ik er 1 voor naar het werk wilde, 1 voor de boodschappen, 1 voor het zaterdagmiddagraggen, 1 voor de zondag en 1 om op te knappen. Hoewel die voor de vuilnis buiten te zetten overdreven is zou die inderdaad ook uit mijn mond gekomen kunnen zijn
.
).
!
Oja, STALKER
!

1x raden wie die buurjongen wasKim schreef:
Wat de druppel is geweest die de emmer deed overlopen was de verhuizing waar ik een nieuwe buurjongen kreeg. Zo mogelijk nog gekker op auto's. Dus dat wat er al inzat werd alleen maar meer gevoed doordat ik veel met hem omging. Hij beweerde vroeger dat hij overal een auto voor wou. Voor naar het werk, voor de boodschappen, voor de leuk en 1 om de vuilnis buiten te zetten. Toen dacht ik dat het een grapje was, inmiddels vrees ik dat het werkelijkheid aan het worden is![]()

Een 2500 en een E46 330i cabrio. Among others (hij heeft zelfs een paar maand een E28 M5 gehad als ik de modelautootjes goed bekeken hebKim schreef:
Sinds het behalen van mijn rijbewijs heb ik in alle nieuwe auto's van mijn vader mogen rijden van een oldtimer BMW (type ben ik helaas kwijt, maar het was een heus slagschip) na een fonkel nieuwe BMW (325?) cabrio (ook een slagschip trouwens). Helaas was de Porsche Targa van de hand gedaan voor ik mijn roze papiertje in handen had. Ik vermoed kwade opzet.

Valt idd. niet te ontkennenKim schreef:
Sinds vorig jaar ben ik ook geïntroduceerd in de wereld van sleutelen. Hoewel ik de meeste mechaniek/techniek/electiek nog totaal niet begrijp schijn ik toch een milde aanleg te hebben. Doordat ik eigenlijk op mijn werk niet veel anders doe dan de meeste monteurs heb ik wat inzicht. Ik ben echolaborante, en néé, niet bij zwangere vrouwen. Nee, ik onderzoek het menselijk bewegingsapparaat. Enorm mechanisch en verschrikkelijk logisch. Als je maar weet waar alles zit.

Oja, STALKER

- markk
Welkom en die faute sowarte BX met rode race streep vind ik helemaal super 
Mark.

Mark.
- Aston Martine
Ik zie nu je intro-topic pas.
Leuk om meerdere vrouwen hier op het forum te hebben!

- Kim
jeweettochG Kolkman schreef:
Oja, STALKER!
Haha ja hij was ook wel cool hoormarkk schreef:Welkom en die faute sowarte BX met rode race streep vind ik helemaal super
Mark.

Aston Martine schreef:Ik zie nu je intro-topic pas.

- Kim
Helaas.... de lantra heeft de apk niet gehaald, de achterwielophanging was zó rot dat het ook niet meer fatsoenlijk (betaalbaar) fixable was
mijn lantra
mijn schatje
mijn kindje
Na 4 en een half jaar trouwe dienst. Nooit weigerde je te starten, je hebt me overal gebracht waar ik heen wou en of dat nu naar de supermarkt was of naar Polen, of je nou met 4 mensen en volle bepakking een 17% helling op moest in Italie of dat ik alleen met je op stap ging... Niets te bont. Maar met je 13 jaar en de 240.000km ben je aan je eind gekomen. Weet dat je geliefd was en je zult gemist worden
/rouwmode on
maar nou moet er dus nog wel wat anders komen (heeft niet heel veel haast) Hoeft niks bijzonders te zijn, gewoon een van a-naar-b-zonder-problemen-mobiel. Niet te duur in aanschaf en onderhoud...
mijn lantra
mijn schatje
mijn kindje
Na 4 en een half jaar trouwe dienst. Nooit weigerde je te starten, je hebt me overal gebracht waar ik heen wou en of dat nu naar de supermarkt was of naar Polen, of je nou met 4 mensen en volle bepakking een 17% helling op moest in Italie of dat ik alleen met je op stap ging... Niets te bont. Maar met je 13 jaar en de 240.000km ben je aan je eind gekomen. Weet dat je geliefd was en je zult gemist worden
/rouwmode on

maar nou moet er dus nog wel wat anders komen (heeft niet heel veel haast) Hoeft niks bijzonders te zijn, gewoon een van a-naar-b-zonder-problemen-mobiel. Niet te duur in aanschaf en onderhoud...
-
Altijd zonde als je op die manier afscheid moet nemen van je auto.
Hierbij mijn medeleven
Hierbij mijn medeleven

- RJay
Pfoe, da's mooi rot
Succes met de zoektocht.

Succes met de zoektocht.
- Individual
Niet echt moeders mooiste, maar wel lage onderhoudskosten:Kim schreef:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =5&t=15860