BMW Performance
- Macboy
- Femme
De Recaro's Sportster CS wegen 14,7kg per stuk volgens deze site. Ik weet niet wat de standaard stoel weegt. De sportstoelen in de Z4 met elektrische bediening wegen 28kg per stuk. Een 1/3-serie stoel met elektrische verstelling lijkt me in ieder geval zwaarder.GTRene schreef:@Romo...gaaf.
goede zet van BMW om het zo te doen, zien is kopen...
remmen gaaf, hebbe 8)
stoelen a must have, maar wat wegen ze in vht tot standaard 8)
die uitlaat ziet er ook mooi uit...lichter?
Die stoelen gaan heel veel betekenen voor de rijbeleving. Remmen, onderstel, uitlaat en veerpootburg zijn ook leuk.
De carbonnen motorkap kun je gewoon in kleur laten spuiten, lijkt mij veel mooier.
- RVV
- Femme
De neerklapbare rugleuning van de Sportster CS is ook wel handig als je ooit nog passagiers op de achterbank wilt vervoeren in een 1-serie Coupé. Anders zou de Recaro Pole Position of een andere racekuip een sportievere en beduidend lichtere oplossing zijn.
Je zou ook de 1-serie Coupé weg kunnen doen er een Z4-M voor in de plaats kunnen zetten, heb je het probleem met toegang tot de achterbank ook niet meer
.
De zijdelingste ondersteuning van de Sportster CS-stoelen lijkt me nog steeds een stuk beter dan van de standaard sportstoelen.
Je zou ook de 1-serie Coupé weg kunnen doen er een Z4-M voor in de plaats kunnen zetten, heb je het probleem met toegang tot de achterbank ook niet meer

De zijdelingste ondersteuning van de Sportster CS-stoelen lijkt me nog steeds een stuk beter dan van de standaard sportstoelen.
- GTRene
Stoelen zijn inderdaad een heel belangrijk onderdeel van een auto, das je eerste contact met de auto qua aanvoelen enzo, vergeet nooit meer die TVR Griffith die ik ooit had, daar zaten echt k*t stoelen in als je stevig bochtenwerk deed, je gleed van links naar rechts zeg maar, gaf een onveilig gevoel en je schreef dat een beetje af aan de hele autoFemme schreef:Die stoelen gaan heel veel betekenen voor de rijbeleving. Remmen, onderstel, uitlaat en veerpootburg zijn ook leuk.
De carbonnen motorkap kun je gewoon in kleur laten spuiten, lijkt mij veel mooier.

Zo'n carbonnen kap kun je ook heel dun laten spuiten, zodat je de carbon structuur nog iets kan zien 1x dichtbij, ik heb dat wel eens op een auto zo gezien, weet alleen niet meer welk merk.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
De Safety Car van de Paasraces
.
Ziet er goed uit zo met Performance parts.
[img:800:535]http://img338.imageshack.us/img338/4060/dsc06905ya9.jpg[/img]

Ziet er goed uit zo met Performance parts.
[img:800:535]http://img338.imageshack.us/img338/4060/dsc06905ya9.jpg[/img]
-
Heb een tijdje naast die 135i gestaan bij de paasraces. Erg mooi ding, maar niet heel erg onder de indruk van de performance parts die ik zag.
De wielen zijn niet helemaal mijn stijl, vind die van Andre veel mooier, het carbon in de achterbumper vind ik ook niet echt mooi. Enige wat ik wel redelijk cool vond was het vleugeltje op de achterklep. Vooral als deze gewoon in de kleur van de lak zou zijn.
De wielen zijn niet helemaal mijn stijl, vind die van Andre veel mooier, het carbon in de achterbumper vind ik ook niet echt mooi. Enige wat ik wel redelijk cool vond was het vleugeltje op de achterklep. Vooral als deze gewoon in de kleur van de lak zou zijn.
-
bij een dealer in dusseldorf performance uitvoering
[img:1024:768]http://img380.imageshack.us/img380/2532 ... 827vd0.jpg[/img]
[img:1024:768]http://img413.imageshack.us/img413/3769 ... 828tu9.jpg[/img]
[img:1024:768]http://img380.imageshack.us/img380/2532 ... 827vd0.jpg[/img]
[img:1024:768]http://img413.imageshack.us/img413/3769 ... 828tu9.jpg[/img]
- Sperdy
ja, prachtige Performance Parts 135i Coupe. Deze trekt de aandacht, dat beloof ik je. Volgens mij is het duidelijk: een all-the-way Performance Parts 135i doe je in het wit, of anders niet (of misschien ook zwart, bedenk ik mijzelf). Nogmaals, op foto's scoort een 135i Coupe niet al te best, maar de indruk is duidelijk.
- De wielen (velgen), die zijn toch prachtig, daar hoef je wat mij betreft helemaal geen M3 velgen van 5 jaar terug onder te schroeven, deze zijn veel mooier.
- De diffuser: wel cool alleen ben daar nog steeds niet over uit of dat op mijn Coupe ook mooi staat, ik denk het steeds van wel. Is die duffuser erg Halfords Andre?
- Uitlaat: ja, die wel! Veel mooier dan die bruin/grijze (geluids-isolerende) sierstukken op de huidige 135i Coupe.
- De wielen (velgen), die zijn toch prachtig, daar hoef je wat mij betreft helemaal geen M3 velgen van 5 jaar terug onder te schroeven, deze zijn veel mooier.
- De diffuser: wel cool alleen ben daar nog steeds niet over uit of dat op mijn Coupe ook mooi staat, ik denk het steeds van wel. Is die duffuser erg Halfords Andre?
- Uitlaat: ja, die wel! Veel mooier dan die bruin/grijze (geluids-isolerende) sierstukken op de huidige 135i Coupe.
- Macboy
-
-
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Je vergeet de velgen André, die van jou moet je nog steeds vervangen door zo'n setje hierboven of CSL velgen.Andre schreef:Ik vindt de voorbumper brillant. Zijskirts zou ik altijd orgineel laten. En die achter flap vindt ik wel stoer. Die diffuser achter zou ik even op scherpere foto moeten zien.
Hij staat trouwens ook mooi op zijn schokbrekers met die performance set.