Nou, maar eens een major update doen, lang verhaal in aantocht.
Het volgende speelt al een tijdje door mijn hoofd en ik denk dat ik de knoop maar eens ga doorhakken... Bij deze word het Turbo project afgelast, ondanks dat hij klaar ligt om te gaan monteren denk ik dat ik er niet veel of lang plezier aan ga beleven omdat ik al een hele tijd in mijn hoofd heb om een cabrio aan te gaan schaffen. Nu kan ik een 328 cabrio aanschaffen en daar de turbo op zetten maar eigenlijk wil ik gewoon graag naar een M3 toe. Tevens zijn alle kosten om een 328 turbo te maken waarschijnlijk net zo hoog als een M3 aanschaffen en er nog wat preventief onderhoud in te stoppen.
Tevens zou ik graag naar een handgeschakelde terug gaan, puur voor de fun en het weer bezig zijn in de auto. Automaat is wel verschrikkelijk goed bevallen in de 328, gezien het koppel al heel snel klaar staat, maar je bent jong en je wilt wat.
Wat betekend dat verder: Als eerst wat ''los spul'' verkopen, ik heb nog een setje OZ wielen die nog wat moeten opleveren, de turbo waar nog serieus geld ligt en aan de 328 moet nog een grill houder vervangen worden. Tevens zullen er een paar dingen af gaan denk ik zoals een k&n kit (komt dan weer een oem filter op) en ik denk dat de veerpootbrug er af gaat. Kwa audio ga ik kijken (na 3 jaar) of de CD43 het nog doet en zo nodig inbouwen, 18 knops obc nog verder aan sluiten (incl. hendel) en dan gaat denk ik de auto de verkoop in met optie tot de Breyton wielen (gezien ze gewoon perfect bij de auto passen) en audio moet ik verder nog over denken. Verder blijven alle mooie optie's zoals: de M50 mod, eisenmann 4x70, leren hoedenplank, 18 knops obc etc. gewoon zitten natuurlijk. Moet wel een mooie dik aangeklede jongen blijven natuurlijk
Ook zit ik nog in de afwikkeling van mijn zaak, dus ik denk niet dat de M er heel snel gaat komen gezien ik ook een stukje financiële zekerheid wil hebben. Uiteraard heb ik ook nog een 205CTI staan (gebruikt mijn broer nu) dus mocht de 328 snel verkocht worden zou ik mijzelf daar in van A naar B kunnen vervoeren.
Tot zoverre blijf ik er nog even van genieten en moet ik eerst maar eens tijd gaan maken om de auto verkoop klaar te gaan maken, dit zal dus waarschijnlijk gebeuren zodra de wielen en de Turbo de deur uit zijn. Verder de ogen open houden naar een mooie ///M cabrio met airco en 6-bak, word ook nog een lange zoektocht ben ik bang.
En zo komt er dus vrijwel zeker een einde aan een project van 3 jaar plezier en een hoop werk.
Wat kenmerken van de auto zijn: 167.500 gelopen (word uiteraard nog dagelijks in gereden), bouwjaar '97, veel optie's (zie topic) en een volledige (map vol!) onderhoudshistory erbij. Alle facturen sinds hij in NL is erbij en een onderhoudsboekje met kmstanden vanaf geboorte erbij, ondertussen alweer goed 3 jaar in bezit.