Bmw 328 coupé Avus blauw, te koop.

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Alex_BMW

Re: Bmw 328 coupé Avus blauw, zeg ken jij.....

Bericht door Alex_BMW » 08 feb 2011, 22:06

Jammer dat het zo moet Gert-Jan
In ieder geval succes ermee! :wink:

franktastic

Bericht door franktastic » 09 feb 2011, 22:44

Ff uit nieuwsgierigheid, waar zit die winkel dan..? :roll:

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 09 feb 2011, 22:54

In Heerde aan de Zwolseweg 14, hij is te koop ;)

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 16 feb 2011, 17:39

Nou, maar eens een major update doen, lang verhaal in aantocht.

Het volgende speelt al een tijdje door mijn hoofd en ik denk dat ik de knoop maar eens ga doorhakken... Bij deze word het Turbo project afgelast, ondanks dat hij klaar ligt om te gaan monteren denk ik dat ik er niet veel of lang plezier aan ga beleven omdat ik al een hele tijd in mijn hoofd heb om een cabrio aan te gaan schaffen. Nu kan ik een 328 cabrio aanschaffen en daar de turbo op zetten maar eigenlijk wil ik gewoon graag naar een M3 toe. Tevens zijn alle kosten om een 328 turbo te maken waarschijnlijk net zo hoog als een M3 aanschaffen en er nog wat preventief onderhoud in te stoppen.

Tevens zou ik graag naar een handgeschakelde terug gaan, puur voor de fun en het weer bezig zijn in de auto. Automaat is wel verschrikkelijk goed bevallen in de 328, gezien het koppel al heel snel klaar staat, maar je bent jong en je wilt wat.

Wat betekend dat verder: Als eerst wat ''los spul'' verkopen, ik heb nog een setje OZ wielen die nog wat moeten opleveren, de turbo waar nog serieus geld ligt en aan de 328 moet nog een grill houder vervangen worden. Tevens zullen er een paar dingen af gaan denk ik zoals een k&n kit (komt dan weer een oem filter op) en ik denk dat de veerpootbrug er af gaat. Kwa audio ga ik kijken (na 3 jaar) of de CD43 het nog doet en zo nodig inbouwen, 18 knops obc nog verder aan sluiten (incl. hendel) en dan gaat denk ik de auto de verkoop in met optie tot de Breyton wielen (gezien ze gewoon perfect bij de auto passen) en audio moet ik verder nog over denken. Verder blijven alle mooie optie's zoals: de M50 mod, eisenmann 4x70, leren hoedenplank, 18 knops obc etc. gewoon zitten natuurlijk. Moet wel een mooie dik aangeklede jongen blijven natuurlijk :top:

Ook zit ik nog in de afwikkeling van mijn zaak, dus ik denk niet dat de M er heel snel gaat komen gezien ik ook een stukje financiële zekerheid wil hebben. Uiteraard heb ik ook nog een 205CTI staan (gebruikt mijn broer nu) dus mocht de 328 snel verkocht worden zou ik mijzelf daar in van A naar B kunnen vervoeren.

Tot zoverre blijf ik er nog even van genieten en moet ik eerst maar eens tijd gaan maken om de auto verkoop klaar te gaan maken, dit zal dus waarschijnlijk gebeuren zodra de wielen en de Turbo de deur uit zijn. Verder de ogen open houden naar een mooie ///M cabrio met airco en 6-bak, word ook nog een lange zoektocht ben ik bang.

En zo komt er dus vrijwel zeker een einde aan een project van 3 jaar plezier en een hoop werk.

Wat kenmerken van de auto zijn: 167.500 gelopen (word uiteraard nog dagelijks in gereden), bouwjaar '97, veel optie's (zie topic) en een volledige (map vol!) onderhoudshistory erbij. Alle facturen sinds hij in NL is erbij en een onderhoudsboekje met kmstanden vanaf geboorte erbij, ondertussen alweer goed 3 jaar in bezit.

Gert-jan

Re: Bmw 328 coupé Avus blauw, Update...

Bericht door Gert-jan » 18 feb 2011, 17:36

Zo, vandaag eens even de OZjes aan het passen geweest op de E36.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Staat ook helemaal niet verkeerd als je het mij vraagt :cool:

Rupie

Bericht door Rupie » 18 feb 2011, 19:00

Op de eerste foto lijken de banden wat krap te zitten, optical illusie? Verder een plaatje :thumbup:

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 18 feb 2011, 19:04

Zijn ook een beetje grof op een E36, voor 235/40 achter 265/35.

Zaten eerder onder een E39 dus ruimte zat, maar voor op de E36 zouden de voorste makkelijk op de achterste passen en dan voorop kleinere gemonteerd moeten worden.

Velgen zijn ''slechts'' 8 & 9J dus inderdaad hebben ze een beste randbescherming :lol:

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 22 mar 2011, 01:01

Zo, vandaag de 17'' Motorsport velgen bij Rai opgehaald en maar gelijk gemonteerd.

Na montage de auto zelf ook maar weer grondig schoongemaakt van binnen en buiten. Ook de audio (2 subs en de versterker) is uit de kofferbak verdwenen en gaat binnenkort het forum op, de rest lekker laten zitten en moet zeggen dat het geluid me alles behalve tegenvalt. Ik denk dat ik bij de volgende auto dan ook geen dubbele sub meer ga monteren maar gewoon nog een klasse hoger in normale speakers neem zodat ik nog wat ruimte achterin over hou.

Om even een indruk te geven van hoe de auto er nu bij staat:

Even snel na het wassen:
Afbeelding

Best nog wel ruimte in zo'n E36:
Afbeelding

Algemene indruk met de Motorsport velgjes, hebben wel wat stoeprand schade maar valt op de foto's niet echt op:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Interieurtje:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het 2.8je:
Afbeelding

Netjes met de Nikon gemaakt, dus maarzo geen crappie Iföhn plaatjes :thumbup:

Hans

Re: Bmw 328 coupé Avus blauw, Foto tijd!

Bericht door Hans » 22 mar 2011, 07:37

Deze velgen staan veel beter dan die andere. Mooie auto verder. 8)

Knot

Bericht door Knot » 22 mar 2011, 10:04

Hans schreef:Deze velgen staan veel beter dan die andere. Mooie auto verder. 8)
Vind ik ook, styling 24 staat beter!

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 23 mar 2011, 12:04

Velgen zijn mij ook 100% meegevallen hoe ze er onder staan, verder deze week de auto verkoop klaar maken door nog even de puntjes op de i te zetten.

Mooie weer komt er weer aan dus word echt tijd voor een caab 8)

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 28 mar 2011, 11:02

Hij staat nu officieel in de verkoop: http://link.marktplaats.nl/435989440" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie