Cabrio bied ik weer te koop aan.
Is toch wat onzin 2 auto's.
Ik wil me liever richten op de M5 tzt als mijn vriendin dr rijbewijs heeft kijken we wel weer voor wat anders leuks.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =5&t=14823
E36 328i en.......M5!
- Jelmer850i
- Hugo Bos
Re: E36 328i en.......M5!
Hahah "Jelmeren" heeft een nieuwe betekenis gekregen 

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ja Rico zit ook altijd zo te Jelmeren, die M5 (van Jelmer) is toch ook een veel dikkere sjaak dan de cabrio. Goede keuze!
- Jelmer850i
Zo net luxe kentekenplaten besteld, vrijdag gaat hij voor de APK weg en krijgt 2 nieuwe achterbanden
Das wel een heel erg vreemd verhaal dan, want Marco heeft vrijdag met hem gebeld, Zaterdag gebeld en Maandags nog gebeld, zelfs meerdere malen per dag..dus dat ie 1.5week niets heeft gehoord is bullshit..de maandags stond ik zelfs naast dat telefoongesprek.Jelmer850i schreef:Met dat verhaal van die kennis van je heeft deze overname idd aardige weken opgeschort, anders was hij al eerder in mijn bezit geweest.
De laatste 1,5 week heeft de verkoper niets van hem gehoord, ook was er geen aanbetaling gedaan en was er niets getekend, dus er is op basis van vertrouwen nog netjes op gewacht.
Maar goed het blijft handelswaar......
Een verhaal van mijn opa: die betaalde altijd contant bij de smid, nu kwam hij bij de smid terwijl die bezig was met een klusje van een andere klant. Echter ging hij eerst bezig met de klus van mijn opa onder het oog van die andere klant.
Die andere klant vroeg: wat doe je nu, je gaat eerst bezig met zijn werkt terwijl ik hier sta te wachten! Zijn antwoord: 'opa' betaalt vooruit of direct contant, van jou moet ik nog centen van vorig jaar hebben!
Verder is die cabrio puur even voor erbij, heeft idd wel wat meegemaakt, is ook niet moeders mooiste. Maar was erg scherp qua prijs. En met hardtop. Was voor mij even het verkennen van een cabrio waar ik nog geen kaas van gegeten had. Bevalt iig super! t.z.t. maar een E46 330i cabrio erbij!
en je weet zelf wel op welke datum je hem overgeschreven hebt, en dat was behoorlijk wat minder dan 7 dagen na die maandag..
Maargoed het maakt ook niet uit,zal wel met de 118D te maken hebben, dat dat aantrekkelijker was om ineens met jou weer in zee te gaan.
- Jelmer850i
Geen ide Paul, ik sta daar verder ook buiten, ik weet niet war er verder besproken is.
Ik vertel alleen wat ik hoor...
Uit berichten heb ik zo 10 mei nog met jou gePB't toen hadden jullie al gereden.
Op 23 mei is hij overgeschreven....
Kortom dat zijn heel wat dagen om een wagen vast te houden zonder aanbetaling (althans dat hoorde ik).
Doet er verder ook niet toe.
Ik vertel alleen wat ik hoor...
Uit berichten heb ik zo 10 mei nog met jou gePB't toen hadden jullie al gereden.
Op 23 mei is hij overgeschreven....
Kortom dat zijn heel wat dagen om een wagen vast te houden zonder aanbetaling (althans dat hoorde ik).
Doet er verder ook niet toe.