Lederherstel

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
InjectTheVenom

Re: Lederherstel

Bericht door InjectTheVenom » 27 mar 2012, 19:10

Er staan bij het kopje Opel een aantal opties maar welke moet ik nu hebben voor een Calibra interieur :hmmm:

Charc, jet black of schwarz? Jet black lijkt me niet dus zou het charc of schwarz moeten worden. Kan iemand aan de hand van mijn foto's zeggen welke kleur het moet worden?

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 29 mar 2012, 19:31

Laurens schreef:Ik ben zeer benieuwd wat ze je aanbieden, moet ook nog een interieur doen dus mocht je meer weten houdt me op de hoogte!
Dit is wat ik gister als antwoord van Colourlock gekregen heb, goede hulp waar je wat aan hebt :D

Nu alleen er nog achter zien te komen of mijn interieur een kleurnaam heeft want ze konden uit mijn meegestuurde foto's niet opmaken welke tint het is.

•Begin met het leder intensief te reinigen; mbv Reiniger Mild -14 euro
•en een Borstel (hiermee komt u beter tussen de nerven ) -3,25
•de vlakken die gerepareerd of gekleurd moeten worden even ontvetten met Reinigingsbenzine -8, -
•even schuren met Softpad -3,25
•zo nodig de diepste breuken en barsten vullen met Leerplamuur Gel -16,50-
•de kleur herstellen met Fresh -35,40
•de anti-slijt herstellen met Verzegeling -14, -
•het leder regelmatig voeden met Protector -14, -
•eventueel het leer-luchtje herstellen met Essence -30, -
•verzenden -6,85-

Laurens

Bericht door Laurens » 29 mar 2012, 21:53

Thnx for sharing!!

Nog een aardig pakket bij elkaar maar niet alles zal je misschien altijd nodig hebben. Als het zover is dat de M3 stoelen er in gaan maar is wat spulletjes aanschaffen.

Plaats reactie