Lotus Elise Motorsport S1
- Petrolhead Tom
Re: Lancer Evolution VI GSR
Zo'n auto moet ten slotte wel brullen! :banaan: 

- Macboy
Wat een geweldig apparaat
Maar zie ik het nou goed dat de linkerstoel alcantara heeft en de rechter gewoon leder ?

Maar zie ik het nou goed dat de linkerstoel alcantara heeft en de rechter gewoon leder ?
- Tristan
Veruit gaafste model Evo die ze hebben gemaakt. De rest is wat braafjes vergeleken bij deze.
-
Peter van den Berg schreef:]Dan is zo`n EVO 10 toch eigenlijk veels te braaf!
Hehe, Tristan snapt het!Tristan schreef:Veruit gaafste model Evo die ze hebben gemaakt. De rest is wat braafjes vergeleken bij deze.

-
TOM EVO VI schreef:Emiel gefeliciteerd met je aankoop!
Rij er nu al 4 jaar mee en elke keer weer een smile van oor tot oor
Als je een andere uitlaat zoekt ik heb nog een complete supersprint van cat t/m einddemper liggen.
Vrij braaf geluid en niet hinderlijk op de snelweg.
Voor een mooie oplossing voor de temp meters enz moet je maar even in mijn voorsteltopic kijken daar staan foto's van mijn oplossing.
Ik ga je voorstel topic eens opsnorren
Laatst gewijzigd door Emiel op 29 mar 2010, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Mongoose klinkt goed onder een EVO, alleen het eindstuk ziet er absoluut niet uit 

-
Ja en zover ik begrepen heb zijn de "nieuwe" magnex uitlaten een 50/50 kopie van mongoose.
Heb jaren geleden eens een Mongoose gekocht voor onder een MR2 AW11 (4age blok) , klonk best goed, niet echt luid. Kwaliteit was best goed.
Laatste ontwikkelingen zijn dat de auto over week of 2 hier is en over week of 3 op kenteken.
Hopelijk net voor me verjaardag zodat ik als een klein kind een gat in de lucht kan springen :
Heb jaren geleden eens een Mongoose gekocht voor onder een MR2 AW11 (4age blok) , klonk best goed, niet echt luid. Kwaliteit was best goed.
Laatste ontwikkelingen zijn dat de auto over week of 2 hier is en over week of 3 op kenteken.
Hopelijk net voor me verjaardag zodat ik als een klein kind een gat in de lucht kan springen :

- wim breman
Gefeliciteerd met de VI, mooie auto.
Als je echt een speciale uitlaat zoekt waarmee je probleemloos door de APK komt kan je ook een Powerflo uitlaat overwegen.
Naast een enorme vermogenswinst en uitstekende bouwkwaliteit ook het voordeel dat de demper aan de voorkant zit, dus vanaf de demper een rechte pijp naar achteren.
Het kost wat maar dan heb je ook wat.
Wim.
Als je echt een speciale uitlaat zoekt waarmee je probleemloos door de APK komt kan je ook een Powerflo uitlaat overwegen.
Naast een enorme vermogenswinst en uitstekende bouwkwaliteit ook het voordeel dat de demper aan de voorkant zit, dus vanaf de demper een rechte pijp naar achteren.
Het kost wat maar dan heb je ook wat.
Wim.
- Stéphane
Klinkt allemaal goed, Emiel! Ziet er goed uit en de plannen zijn ook leuk. Ben benieuwd 

-
Met een beetje geluk arriveert hij komend weekend bij een kameraad van me. Wil de auto niet hier stallen zolang er geen kenteken op zit.
Kan via de verzekering gelukkig wel wat rijden al (chassis nummer + engelse kentekenplaten/MOT/etc. etc) dus Zaterdag ermee naar Amsterdam als "proefrit"
Kan via de verzekering gelukkig wel wat rijden al (chassis nummer + engelse kentekenplaten/MOT/etc. etc) dus Zaterdag ermee naar Amsterdam als "proefrit"

- Niels
- Auto: Prius+
Lekker snel :shakeit: Als het weer zo blijft dan kun je je lol wel op :banaan:
-
Hoezo er is toch geen sneeuw en regen ? :twisted:Niels schreef:Lekker snel :shakeit: Als het weer zo blijft dan kun je je lol wel op :banaan:
- Niels
- Auto: Prius+
Met zo'n ding is het weer dus altijd goed :banaan: Nodigt wel meer uit met het zonnetje erbij maar dat zal persoonlijk zijn 

- Peric
Mooie auto, zo'n VI.
Is het nou ook zo dat JDM meer vermogen heeft dan export? Dacht dat ik dat wel 's ergens gelezen had..
Is het nou ook zo dat JDM meer vermogen heeft dan export? Dacht dat ik dat wel 's ergens gelezen had..
-
Nee de JDM versies hebben evenveel vermogen eigenlijk.
Men geeft 276pk op omdat het van de japanse wet niet meer mocht zijn destijds, maar vaak zitten ze rond de 300pk naar het schijnt. Ik neem het allemaal met een korreltje zout
Enigste is wel dat hij begrensd is op 180km/h.
Niels : Ergens heb je gelijk, het is met zo'n auto altijd goed weer om eens stukje te "rijden" :twisted:
Kan niet wachten om ding eens op circuit te zetten.
Men geeft 276pk op omdat het van de japanse wet niet meer mocht zijn destijds, maar vaak zitten ze rond de 300pk naar het schijnt. Ik neem het allemaal met een korreltje zout

Enigste is wel dat hij begrensd is op 180km/h.
Niels : Ergens heb je gelijk, het is met zo'n auto altijd goed weer om eens stukje te "rijden" :twisted:

Kan niet wachten om ding eens op circuit te zetten.
-
Hij is gearriveerd vandaag. Na aantal keer uitstellen door fouten van transport bedrijf toch gekomen.
Zit hier en daar wat werk aan waaronder grote beurt incl. riemen, versnellingsbak olie, etc. en dan nog dingen die ik wil zoals waterpomp , koelvloeistof , etc. en nieuwe remmen.
Remklauwen worden gereviseerd en gespoten, komen nieuwe banden op, velgen worden gespoten.
Onderkant word getectyleerd, accu verhuisd naar achteren (kofferbak) en er komt over paar weken/maanden een HKS hipower silent pijp onder.
Dan komen er ook de meters, olie temp, boost, a/f
Staat nu helaas tijdelijk bij een kameraad gestald tot hij gekeurd is.

Zit hier en daar wat werk aan waaronder grote beurt incl. riemen, versnellingsbak olie, etc. en dan nog dingen die ik wil zoals waterpomp , koelvloeistof , etc. en nieuwe remmen.
Remklauwen worden gereviseerd en gespoten, komen nieuwe banden op, velgen worden gespoten.
Onderkant word getectyleerd, accu verhuisd naar achteren (kofferbak) en er komt over paar weken/maanden een HKS hipower silent pijp onder.
Dan komen er ook de meters, olie temp, boost, a/f
Staat nu helaas tijdelijk bij een kameraad gestald tot hij gekeurd is.
- Tristan
Gaaf ding! 8)
- Michel P
Na deze evo was het woeste eraf, brute machine, veel pret met deze jap icoon.
Michel
Michel
- N!co
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Mooie wagen hoor!
-
oef, daar mag indeed wel een maatje grotere velgen op!
nice man, vet ding.

nice man, vet ding.
- Petrolhead Tom
Echt een geweldige wagen!
-
Velgen zijn al 17" met 225 bandjes.
Dat zal ook zo blijven
Vind 18" way over the top voor zo'n auto.
Daarnaast zijn er prima banden/semislicks/winterbanden in 17" te krijgen en ook "betaalbaar" dus i'm fine
Dat zal ook zo blijven

Vind 18" way over the top voor zo'n auto.
Daarnaast zijn er prima banden/semislicks/winterbanden in 17" te krijgen en ook "betaalbaar" dus i'm fine

- Erik dB
Mooi, en dan op naar de Gixxer 1000 8)
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Mooie auto Emiel, 17" is idd meer dan prima op een EVO VI.
Leuk om de Japanse "extra's" te zien zoals de donkere achterramen, wind deflectors en de achterruiten wisser 8)
Leuk om de Japanse "extra's" te zien zoals de donkere achterramen, wind deflectors en de achterruiten wisser 8)
-
Die windeflectors zijn dan ook weer het enige dat ik er asap vanaf zou trekken.
Prachtig bruut ding om te zien imho. 8)

Prachtig bruut ding om te zien imho. 8)