[30 mei - 1 juni] DSC @ Zandvoort
- Downforce Hans
Re: [30 mei - 1 juni] DSC @ Zandvoort
Hoe bedoel je Milan.....prutser 

-
Zijn der nog mensen die een lift nodig hebben morgen?
- Mike S.
- Auto: M135i
zal maandag wel druk worden op de weg naar het circuit met dat mooie weer 

-
Met De M slalom je gewoon tussen door :playcar:Mike Spanjersbergh schreef:zal maandag wel druk worden op de weg naar het circuit met dat mooie weer
- Joh@n
Ik ga ook zaterdag en maandag. Te herkennen aan een boel cameraspul en een A4 DTM petje. Overigens ga ik met de trein vanuit Hillegom :playcar:
-
ben er maandag misschien wel even bij als het lukt tussen het klussen door.
neem ik de brommer, hoef ik ook niet in de drukte te staan..........
grt thommy
neem ik de brommer, hoef ik ook niet in de drukte te staan..........
grt thommy
-
Mike Spanjersbergh schreef:zal maandag wel druk worden op de weg naar het circuit met dat mooie weer
ben ik blij dat ik er 15 minuutjes vanaf woon

- Kasteel
Maandag present 

-
Metchu schreef:Mike Spanjersbergh schreef:zal maandag wel druk worden op de weg naar het circuit met dat mooie weer
ben ik blij dat ik er 15 minuutjes vanaf woon
zeker dan fietsen???

- gijzbed-opc
Barend schreef:Zaterdag
1. BrianV+ Vriendin (als ze vrij is van werk)
2. AlexSTI ( zaterdag na afloop)
3.Peter gijzen (gijzbed-opc) + kameraad.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Maandag
1. Steven Nauta + een vriend
2. Tom + waarschijnlijk een vriend
3. Barend (tijdelijke optie)
4. Hans GP
5. Macboy
6.Peter Gijzen (gijzbed-opc) + kameraaad.
7.
8.
9.
10.
Voor zondag kun je geen paddock kaartjes kopen op de site, dus dat gaat hem sowieso niet worden lijkt me?
Daarnaast zit ik dan in Berlijn. Ik hoop dat ik maandag optijd terug ben.
-
Even een update vanaf een zonnig Zandvoort, waar de vrije trainingen er net op zitten.
Gisteren was het nog even schrikken toen the mother of all E46 M3's uit een vrachtwagen naast ons geladen werd en daar een Sport-startnummer opgeplakt werd, maar vandaag zat de snelheid bij de Downforce gang er al wel redelijk in.
Jitse (of was het nou toch Laurens in Jitse zijn auto?
heeft de tweede tijd gereden in 1.57.3, Laurens reed met 1.57.6 de derde tijd (allebei net voor Luco nog) en ik stond 7e met 2.00.8 inclusief drie fouten in dat rondje, dus daar zit ook nog wel wat meer in.
Jammer dat de eerste vrije training voor mij in het water viel met een linker achterwiel dat heel erg aanliep (vooral in het Scheivlak en in Bos Uit, net de punten waar je dat hebben wilt dus.....
),maar goed, de auto is nog heel en dat is na wat momentjes in die training al heel wat.
Jitse kon overigens ook pas in de tweede vrije training aan de gang, dus slappe smoezen genoeg waarom we morgen nog harder zullen gaan.
Luuk gaat zometeen wat foto's uploaden van vandaag, dus ik zal jullie niet langer vervelen met saaie tekst.
Maar goed, tekst is leuk, foto's zijn leuker, maar het allerleukst is het toch om het hele spelletje in het echt te zien, dus we zien jullie morgen en maandag wel in grote getalen verschijnen!
Peter @ pc Luuk
Gisteren was het nog even schrikken toen the mother of all E46 M3's uit een vrachtwagen naast ons geladen werd en daar een Sport-startnummer opgeplakt werd, maar vandaag zat de snelheid bij de Downforce gang er al wel redelijk in.
Jitse (of was het nou toch Laurens in Jitse zijn auto?

Jammer dat de eerste vrije training voor mij in het water viel met een linker achterwiel dat heel erg aanliep (vooral in het Scheivlak en in Bos Uit, net de punten waar je dat hebben wilt dus.....

Jitse kon overigens ook pas in de tweede vrije training aan de gang, dus slappe smoezen genoeg waarom we morgen nog harder zullen gaan.

Luuk gaat zometeen wat foto's uploaden van vandaag, dus ik zal jullie niet langer vervelen met saaie tekst.
Maar goed, tekst is leuk, foto's zijn leuker, maar het allerleukst is het toch om het hele spelletje in het echt te zien, dus we zien jullie morgen en maandag wel in grote getalen verschijnen!

Peter @ pc Luuk
-
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Leuk verslagje Peter. Tot morgen!!
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Vandaag in het scheivlak gestaan, en dus alles voorbij zien komen ( heb nog een poging gedaan om te zwaaien weet niet of het zichtbaar was....
)
Als ik zo de snelheid zag van jullie zit het zeker goed , zeker ten opzichte van andere.....er reed ook een (Ford ?) in de ronte die met 50 in z'n 2 voorbij kwam insturen scheivlak.
In de morgen nog een aardige koprol bij de Suzuki Swift in het scheivlak , denk dat tie toto-los is zelfs de rolbar had schade zo te zien....
Morgen uiteraard weer naar het circuit , en na afloop van de dag kom ik even langs in de tent.
Groet Alex.

Als ik zo de snelheid zag van jullie zit het zeker goed , zeker ten opzichte van andere.....er reed ook een (Ford ?) in de ronte die met 50 in z'n 2 voorbij kwam insturen scheivlak.

In de morgen nog een aardige koprol bij de Suzuki Swift in het scheivlak , denk dat tie toto-los is zelfs de rolbar had schade zo te zien....
Morgen uiteraard weer naar het circuit , en na afloop van de dag kom ik even langs in de tent.

Groet Alex.
-
Luuk heeft vandaag ook enkele foto's geschoten zie ik 
http://www.downforce.nl/motorsport/media/foto-s" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.downforce.nl/motorsport/media/foto-s" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineTi-Tourist (Erik)
Zo........ Net terug van een dagje Zandvoort. De auto van Jitse had last van een verbogen subframe, dus dat moest er "even" onderuit. Dennis & Laurens hebben het toch mooi voor elkaar weten te krijgen om het ding te wisselen
Peter z'n wielkasten waren niet helemaal (zeg maar niet) uitgerold, waardoor vooral het scherm rechtsachter dienst deed als een soort kaasschaaf.
Je zag het canvas door de wang heen komen
Dat werd door "Beun Jitse de Haas" fraai opgelost, dus de auto's zijn nu helemaal klaar voor morgen. En als ik maandag terugkom, wil ik wel zilverwerk zien !
Veel plezier & succes
Tot maandag !

Peter z'n wielkasten waren niet helemaal (zeg maar niet) uitgerold, waardoor vooral het scherm rechtsachter dienst deed als een soort kaasschaaf.

Dat werd door "Beun Jitse de Haas" fraai opgelost, dus de auto's zijn nu helemaal klaar voor morgen. En als ik maandag terugkom, wil ik wel zilverwerk zien !

Veel plezier & succes

Tot maandag !
-
op dit moment ziet het er naar uit dat ik niet kan komen.
ben zojuist wakker geworden met een dik oog en lijkt op een ontstekking*kut zooi*
ook is de kans dat ik vanmiddag een nieuw trainers contract bij een andere voetbal club moet tekenen.
sorry guys and maybe i see you monday
'verzonden van me sony ericsson Xperia
ben zojuist wakker geworden met een dik oog en lijkt op een ontstekking*kut zooi*
ook is de kans dat ik vanmiddag een nieuw trainers contract bij een andere voetbal club moet tekenen.
sorry guys and maybe i see you monday
'verzonden van me sony ericsson Xperia
- gijzbed-opc

Na eerst de pitbox van Simon knap (BMW M3 GT4)te hebben bezocht en zijn kwalificatie zijn we naar de Downforce tent op zoek gegaan.
Aangekomen hier, na eerst ook hun kwalificatie te hebben gezien kwam de ongedwongen en gezellige sfeer waar
het DF-Forum en ook Downforce om bekend staat gelijk naar voren.

Ook de dame's die de catering verzorgden hartelijk bedankt.
De kwalificatie ging redelijk maar kon beter volgens peter ,Laurens en Jitske.
De race begon echt super voor Laurens binnen een paar ronde lag hij aankop van zijn klasse en had ook enige andere auto's achter zich uit de hogere divisie.
Zelfs de gedood verfde concurrent Koen & Nick met hun M3 kwamen niet in het spel voor.
Laurens ging zo hard dat zelfs Luco het niet meer kon bevatten en zich liet verleiden in de Tarzanbocht door een uitrem actie die er toe leide dat de Downforce piloot Laurens zich genoodzaakt zag de race op tegeven met een krom achterwiel ophanging.
Heel erg jammer dat DF-ers niet een klein beetje meer rekening met elkaar konden houden.
De belangen in dit geval waren heel erg verschillend.(laatste in je klasse en eerste in je klasse).
Maar goed het blijft racen en dan gebeuren er soms dingen die je achteraf betreurt,dit komt ook in het voetballen voor.Het is en blijft een sport waar soms gestreden word op de snede van het mes.
Ik ga ervan uit dat de 2 Jongens hier met elkaar netjes als heren met elkaar over praten.DF waardig

Verder hebben wij ook erg genoten van de strijd in de GT4 wat een enorm mooi auto park is dat zeg en wat een mooie strijd onderling.
En Maandag dan wordt het nog mooier want dan rijden er nog meer klasbakken in deze klasse.
Of je nu een M.Campaigne met alle respect voor deze man of een Allard Kalf in de zelfde auto zet.
Jemig wat een enorm verschil zeg en wat kan die Allard rijden!!!!!!!!!!echt heel hard met die mustang.
En natuurlijk comming man Simon Knap heeft ook heel goed gereden,na een moeizame start waar hij erg werd opgehouden en geblockt uiteindelijk toch voorbij zijn strijd genoten gekomen en daarna zo een enorm offensief op zette dat hij ronde lang de snelste tijd neer zette en uiteindelijk 6e werd.
Gr. van Peter Gijzen en tot Maandag.

- GTRene

en Laurens...jammer, het ging zo mooi.
- gijzbed-opc
Ja het ging echt heel goed Rene!
Maar dit geeft ook aan dat er nog heel veel in het vat zit bij het Downforce team
Maar dit geeft ook aan dat er nog heel veel in het vat zit bij het Downforce team

- GTRene
Ja als ik het zo een beetje hoor en lees gaat het nu al heel goed, pechgevallen en of "blinde" rijders die geen BMW's meer kunnen ziengijzbed-opc schreef:Ja het ging echt heel goed Rene!

GTRene schreef:Ja als ik het zo een beetje hoor en lees gaat het nu al heel goed, pechgevallen en of "blinde" rijders die geen BMW's meer kunnen ziengijzbed-opc schreef:Ja het ging echt heel goed Rene!
Maar dit geeft ook aan dat er nog heel veel in het vat zit bij het Downforce teamdaargelaten zouden enkele al op podium plaatsen komen
![]()
Rene mijn eerste foutje in vier jaar en ik ben blind.
Erg knap zo een beoordeling vanachter je pc

- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Ook weer terug van een dagje Zandvoort , stond in de tarzan-bocht en heb een aantal DF leden voorbij zien komen.
Was opzich een rustig dagje , een paar tikjes schuivertjes ed. jammer dat er een paar van hier betrokken waren.
Nog een paar tenten bezocht na afloop en wat bijgepraat , was wel ff gezellig .
Tot maandag , en hoop voor iedereen een goede race. 8)
Groet Alex.

Was opzich een rustig dagje , een paar tikjes schuivertjes ed. jammer dat er een paar van hier betrokken waren.
Nog een paar tenten bezocht na afloop en wat bijgepraat , was wel ff gezellig .

Tot maandag , en hoop voor iedereen een goede race. 8)
Groet Alex.
- GTRene
luco hornsveld schreef:GTRene schreef:Ja als ik het zo een beetje hoor en lees gaat het nu al heel goed, pechgevallen en of "blinde" rijders die geen BMW's meer kunnen ziengijzbed-opc schreef:Ja het ging echt heel goed Rene!
Maar dit geeft ook aan dat er nog heel veel in het vat zit bij het Downforce teamdaargelaten zouden enkele al op podium plaatsen komen
![]()
Rene mijn eerste foutje in vier jaar en ik ben blind.
Erg knap zo een beoordeling vanachter je pc![]()
![]()
![]()
![]()

Een race ongeluk in het heetst van de strijd is pech...en zonde...maja.
Weet je wat Rene, ik ga er niks meer over zeggen, sommige mensen reageren namelijk erg onvolwassen.
Jammer maar waar.
Jammer maar waar.