Knap gerekend en goed geheugen danlevensnevel schreef:mmm,
geen boordcomputer ...
Maar als ik het terugreken kom ik uit op ergens tussen de 85 en 90.

Knap gerekend en goed geheugen danlevensnevel schreef:mmm,
geen boordcomputer ...
Maar als ik het terugreken kom ik uit op ergens tussen de 85 en 90.
Hij staat nu op 80,1, daarbij wel gezegt dat ik de laatste weken veel snelweg heb gedaan maar hij stond daarvoor ook op 77 of 78.frankv schreef:iets van 45km/u
werkt altijd erg ontnuchterend op mijn haast, stress en dan nog maar 45km/u halen over de hele tank bezien, waar doe je het nog voor...
een gemiddelde van 80 lijkt me bijna onmogelijk tenzij je vrijwel direct op de snelweg zit van werk en van je huis en je geen files hebt
Mijn 74,3 is ook verklaarbaar: Ik ga op weg, ga na 5 minuten de snelweg op, ga 90 kilometer later de snelweg af en ben dan na 5 minuten op m'n werk. Ik vertrek elke dag om half 7, ga over de A28, A50 en A12 en heb maar heel af en toe serieuze file, aangezien ik net voor de spits aan ben. Ik werk van half 8 tot 4, dus de terugweg is ook weer net voor de file aan 8)frankv schreef:iets van 45km/u
werkt altijd erg ontnuchterend op mijn haast, stress en dan nog maar 45km/u halen over de hele tank bezien, waar doe je het nog voor...
een gemiddelde van 80 lijkt me bijna onmogelijk tenzij je vrijwel direct op de snelweg zit van werk en van je huis en je geen files hebt
Hoe rij jij dan 8000km per maand?Maximus schreef:Mijn 74,3 is ook verklaarbaar: Ik ga op weg, ga na 5 minuten de snelweg op, ga 90 kilometer later de snelweg af en ben dan na 5 minuten op m'n werk. Ik vertrek elke dag om half 7, ga over de A28, A50 en A12 en heb maar heel af en toe serieuze file, aangezien ik net voor de spits aan ben. Ik werk van half 8 tot 4, dus de terugweg is ook weer net voor de file aan 8)frankv schreef:iets van 45km/u
Jeujtje,Maximus schreef:Per week:
5 x 190 = woon - werk (woon in Kamperveen, werk in Veenendaal)
5 x 30 = werk - werk (we hebben 2 vestigingen waar ik praktisch elke dag allebei werk)
1 x 180 = woon - competitie (woon in Kamperveen, competitie in Emmen, Groningen of Winschoten)
1 x 160 = woon - toernooi (ik speel 1 keer in de week een toernooi in Emmen)
3 x 30 = woon - sportschool (ik ga 3 keer per week naar de sportschool)
2 x 80 = woon - woon (ik woon doordeweeks in Kamperveen, in het weekend in Weiteveen)
Dat is per week in totaal 950 + 150 + 180 + 160 + 160 + 90 = 1690
Doe dat keer 4,5 dan kom je op 7605 km per maand. Dan nog wat losse km's er bij (booschappen, etc.) en dan zit je op 8000.
Genoeg gespecificeerd?
Waaro psies?Maximus schreef:Per week:
Dat is dichtbij. Vanaf maandag zit ik aan de LandjuweelMaximus schreef:Aan de Kruisboog
Zo das idd een hoop! Zit je een goede 100uur per maand in de auto...ik zou idd verhuizenMaximus schreef:Per week:
5 x 30 = werk - werk (we hebben 2 vestigingen waar ik praktisch elke dag allebei werk)
1 x 180 = woon - competitie (woon in Kamperveen, competitie in Emmen, Groningen of Winschoten)
1 x 160 = woon - toernooi (ik speel 1 keer in de week een toernooi in Emmen)
3 x 30 = woon - sportschool (ik ga 3 keer per week naar de sportschool)
2 x 80 = woon - woon (ik woon doordeweeks in Kamperveen, in het weekend in Weiteveen)
Dat is per week in totaal 950 + 150 + 180 + 160 + 160 + 90 = 1690
Doe dat keer 4,5 dan kom je op 7605 km per maand. Dan nog wat losse km's er bij (booschappen, etc.) en dan zit je op 8000.
Genoeg gespecificeerd?
levensnevel schreef:Casper,
niet overdrijven.
Maximus rijdt geen 7.430 km per week doch 'slechts' 1.690 km