Zo, net terug van een avondje glijden!
Wat een SUPERbaan is het geworden. En nu nog weinig grip dus driften ohne ende!
Hielke heeft wat foto's gemaakt dus die zet ze hier wel neer.
Een kleine impressie. Heb zo'n beetje alle geschoten foto's geplaatst. Wil iemand het origineel hebben dan moet ie even een mailtje sturen naar kerstma@chello.nl
Waarom al die bubbels in beeld zitten weet ik nog niet. Lijkt wel of iemand met bier over die camera aan het strooien is geweest
Update: Bubbels zijn dus de vele aanwezige stofdeeltjes geweest die onder invloed van de flitser hebben gereflecteerd.
De hieronder geplaatste foto's (het zijn alle foto's die ik gemaakt heb, ook de mislukte) laat ik hooguit tot donderdagavond staan. Daarna haal ik ze weg en vervang ze door een paar goeie.
ja het was weer mooi vanavond, het waren 2 hele zware weken om de baan te krijgen zoals hij nu is, dus vanavond was het eindelijk tijd om te zien waarvoor we zo druk zijn bezig geweest,
vanavond waren de meeste vaste klanten er en een redelijk aantal df ers
heel leuk gereden vanavond super.
Hey Hielke ik zie dat ik niet een keer op de foto sta.. och och och.. 0
Was gister een super gezellig kart avondje.. Heerlijk glijend de bocht in.. van overstuur in heel licht onderstuur.. en dan weer vol door.. Hebben een paar leuke filmpjes geschoten waar nog even een compilatietje van moet worden gemaakt.. Dit zal wouter even doen geloof ik.. Kunnen jullie even zien waar we het over hebben wat betreft het glijen!
Gr. En uiteraard binnenkort maar eens een rondje rijden he!