Luxe-dilemma: 3, A4 of toch C?
-
Re: Luxe-dilemma: 3, A4 of toch C?
ook al weleens aan een is250 gedacht? stuurt en rijd heel erg fijn en soepel en als je wilt knallen toch erg sportief. en een 212pk sterke v6(of 6 in lijn?). kennis van me heeft er 1 en moet zeggen dat de overall indruk wel super is.
- Macboy
Alleen de motor van de IS250 is echt een opa-ding, meer voor cruisen. Weinig sportiviteit, geen leuk geluid. Voor het overige een topauto, waarbij grootste belemmering weer is het samenstellen en kiezen van opties wat volslagen onlogisch is (zoals alleen een automaat kunnen nemen als je ook een open dak neemt etc)
- Topfuel
Verbaast me dat ik er zelf op kom (ben niet écht een vw liefhebber) maar in dit rijtje zou je ook een vw passat cc kunnen toevoegen én overwegen, (veel)mooier dan de andere 3. Zelf nog niet mee gereden, dus daar kan ik niets over zeggen (al vond ik een gewone passat 2wd helemaal niets). Als ik tussen 1 van de andere drie zou moeten kiezen word het toch de bmw, puur en alleen vanwege de rijeigenschappen want vind de audi en mercedes eerlijk gezegd mooier.
Gr. TF
Gr. TF
Laatst gewijzigd door Topfuel op 23 apr 2009, 19:44, 2 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Goed punt.. zo'n CC is toch wel een blikvanger hoor...

- 2000USA
IS250 wel overwogen, maar toch afgevallen vanwege enigszins opa-karakter....
VW Passat CC werd door de user/chooser geassocieerd met de mannenliefde
Nou belde hij deze week op om te vertellen dat na uitgebreide studie van de leaseregeling het bedrag van 60K wel gehandhaafd blijft, alleen dan wel als total-cost-of-ownership,
Dus alle auto's zijn nog wel binnen bereik, maar wel in een uitgekledere variant. Dus geen 325i meer. Daarmee gaat waarschijnlijk BMW als geheel pakket afvallen, gezien de eerdere ervaringen met de atmo 4-cilinders. Het zou dus vooralsnog gaan om de kompressor-Benzen (C180/200) en de turbo-Audi's (1.8/2.0T). Gezien de labeling, acceleratie-cijfers, en ook weer het prijskaartje gaat de teller rationeel gezien al snel naar de Audi.

VW Passat CC werd door de user/chooser geassocieerd met de mannenliefde

Nou belde hij deze week op om te vertellen dat na uitgebreide studie van de leaseregeling het bedrag van 60K wel gehandhaafd blijft, alleen dan wel als total-cost-of-ownership,

Dus alle auto's zijn nog wel binnen bereik, maar wel in een uitgekledere variant. Dus geen 325i meer. Daarmee gaat waarschijnlijk BMW als geheel pakket afvallen, gezien de eerdere ervaringen met de atmo 4-cilinders. Het zou dus vooralsnog gaan om de kompressor-Benzen (C180/200) en de turbo-Audi's (1.8/2.0T). Gezien de labeling, acceleratie-cijfers, en ook weer het prijskaartje gaat de teller rationeel gezien al snel naar de Audi.
- Snipe
Quattro bleek niet acheraf te monterenEric H schreef:Is het vreemd als mijn voorkeur uitgaat naar een Audi ??
Je hebt gereden met een FWD, maar in de keuzelijst wordt gesproken over een quattro...
En juist het feit dat het een FWD was, noem je een minpunt....
Dan zou ik voor de juiste beeldvorming echt even in een quattro gaan rijden......
You might be surprised !! :banaan:

- Niels
- Auto: Prius+
Een vriend van me rijdt de 1.8TSI Passat CC. Super wagen en bevalt perfect, zou voor mij persoonlijk zeker een optie zijn. Ook de Lexus zou ik niet overslaan, vind ik een mooie wagen 

- 2000USA
En alleen icm de 2.0T dus vanaf 50K.Snipe schreef:Quattro bleek niet acheraf te monteren

edit: ook op de 1.8T, dan 44K Incl Proline. hmmm. Vaag trouwens: wel op de 160pk, niet op de 180pk en wel op de 211pk.
- Marsnel
- Auto: Civic B18c | E91 335D
Honda Accord geen optie?
Vind het een hele mooie auto.
http://www.autoweek.nl/tevredenheidstro ... &jaar=2008
Vind het een hele mooie auto.
http://www.autoweek.nl/tevredenheidstro ... &jaar=2008
- 2000USA
Heb het hem kennende niet aangedragen, niet 'premium' genoeg, hoe goed en fijn de auto ook mag zijn. Tsja.Marsnel schreef:Honda Accord geen optie?
- 2000USA
And the winner is: BMW.
Zij bieden momenteel het Business line pakket gratis aan, waardoor aan een flink aantal eisen voldaan werd, en nog wat ruimte overbleef voor opties. Op het laatste moment werd hem duidelijk dat hij ook diesel mocht rijden, en dan stak deze motor een stuk prettiger af dan de 320i. MB kon toen niet meer bijbenen qua vermogen/uitrusting vergeleken met het prijskaartje.
Het is geworden een 320d sedan:
- Bluewater metallic
- Antraciet stof
- Business Line
- Navigation Pack
- Sportstoelen
- M-sportstuur en pookknop
- M-sportonderstel
- Interieurlijsten in hoogglanzend zwart
- 17" Styling 285 V-spaak
Er wordt nog even gekeken of er nog ruimte is om een zwarte hemel en evt. achteraf leder in te bouwen.
Tevens werd aangegeven dat het mogelijk is om de BMW te chippen naar 200+ pk, maar dat zal op een later tijdstip moeten gebeuren.
Zij bieden momenteel het Business line pakket gratis aan, waardoor aan een flink aantal eisen voldaan werd, en nog wat ruimte overbleef voor opties. Op het laatste moment werd hem duidelijk dat hij ook diesel mocht rijden, en dan stak deze motor een stuk prettiger af dan de 320i. MB kon toen niet meer bijbenen qua vermogen/uitrusting vergeleken met het prijskaartje.
Het is geworden een 320d sedan:
- Bluewater metallic
- Antraciet stof
- Business Line
- Navigation Pack
- Sportstoelen
- M-sportstuur en pookknop
- M-sportonderstel
- Interieurlijsten in hoogglanzend zwart
- 17" Styling 285 V-spaak
Er wordt nog even gekeken of er nog ruimte is om een zwarte hemel en evt. achteraf leder in te bouwen.
Tevens werd aangegeven dat het mogelijk is om de BMW te chippen naar 200+ pk, maar dat zal op een later tijdstip moeten gebeuren.
- Tristan
Kan je aangeven welke dealer je hebt en bij welke tuner ze dit doen? Neem aan dat de garantie dan behouden blijft?2000USA schreef:
Gefeliciteerd met je auto, leuke opties zo!

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Congrats. Met elk van de 3 kon je niet fout gaan, maar een 320d 177 is een lekkere kar ook voor 't bochtenwerk.
- 2000USA
Tristan/Robin: Thanks!Tristan schreef:Kan je aangeven welke dealer je hebt en bij welke tuner ze dit doen? Neem aan dat de garantie dan behouden blijft?2000USA schreef:
Gefeliciteerd met je auto, leuke opties zo!

Niet mijn auto natuurlijk, maar altijd leuk om een vriend ermee te helpen, en weer even in alledrie te rijden/verdiepen.
Auto wordt besteld in Amstelveen (vd Poelgeest), en het zou inderdaad gaan om tunen met behoud van garantie, waar is mij niet bekend, was er niet zelf bij.
- Tristan
Hou me m.b.t. de tuning mij op de hoogte. Poelgeest zit niet ver bij mij vandaan.
- 2000USA
-
2000USA schreef:Tristan, even nagevraagd, krijg dit te horen: KLIK
![]()
Wist niet dat dealers hier ook mee werkten.

Die zou ik lekker laten staan waar ze staan

- Tristan
Daar gaat mijn auto dus zeker NIET heen. Bedankt voor je info iig.