Getest: VW Golf 2.0 TDI DSG vs Renault Mégane dCi 130

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Snipe

Re: Getest: VW Golf 2.0 TDI DSG vs Renault Mégane dCi 130

Bericht door Snipe » 18 apr 2009, 18:04

Geldt natuurlijk ook voor een 1 Serie diesel. Maar ja, op de een of andere manier zou ik dat eerder doen dan een Golf.

Macboy

Bericht door Macboy » 18 apr 2009, 20:40

Joop schreef:...de nieuwe GTI begint ook bij €31.650,-. Weet zo niet wat er allemaal standaard opzit, maar mag met wat opties toch zeker niet over de 40mille heen schieten lijkt mij... Zo'n Dieseltje met wat opties is dan eigenlijk ook te gortig duur.
Heel veel standaard. Kijk anders eens in het GTI draadje :)

Diesel wordt door de roverheid genaaid in NL, das al jaren bekend.

Anton van der Wulp

Bericht door Anton van der Wulp » 19 apr 2009, 18:25

Snipe schreef:Er zijn anders hordes mensen die zo'n ding kopen. Alleen kosten ze niet altijd 42k.
Precies. Deze Golf zit toevallig vol met opties, maar de meeste Golfjes zie je toch niet zo. Ik ga niet een rijtest maken of een auto beoordelen puur op basis van hoe de importeur 'm aankleedt.. Heb niet voor niets in de conclusie bij gezet dat ik de brochures doornam voor een realistisch vergelijk. Overigens is de vanafprijs van een Golf 2.0 TDI Highline lager dan van de geteste Megane, maar daar krijg je inderdaad minder luxe bij.

Macboy

Bericht door Macboy » 20 apr 2009, 11:52

Anton van der Wulp schreef:Deze Golf zit toevallig vol met opties, maar de meeste Golfjes zie je toch niet zo. Ik ga niet een rijtest maken of een auto beoordelen puur op basis van hoe de importeur 'm aankleedt.. Heb niet voor niets in de conclusie bij gezet dat ik de brochures doornam voor een realistisch vergelijk.
:thumbup:

Plaats reactie