't Is dat het een 116i is, anders zou ik 'm nomineren.
(Ja mensen, koop die 130i van Rico

Vriend van mij heeft paar lange ritten meegereden in de allerduurste diesel Landcruiser versie, zijn beschrijving ervan: wat een HOK, heel matig rijcomfort en achterin nauwelijks plaats om behoorlijk te zitten met je benen, en dat voor zo'n dure en kolossale auto...duifjes.com schreef:@Snipe het is zeker geen hele sportieve auto maar ik kon er redelijk mee overweg kwa sturen.... Het is voor mij persoonlijk de beste allround auto voor anderen wellicht niet. De LC doet voor mij alles wat ik zoek in een dagelijkse auto, ruimte, luxe, sterk etc. en 0-100 in 8.6 sec ben je zeker geen stakker.
Vierwielaandrijving is toch ook verspilling van benzine?RutgerK schreef:Onder een allrounder versta ik niet direct een benzineslurper met heel veel vermogen op de achterwielen.
Een 335 met High Executive pakket zal ook niet meer ruimte hebben dan een 320, of wel?NSXRS schreef:Vriend van mij heeft paar lange ritten meegereden in de allerduurste diesel Landcruiser versie, zijn beschrijving ervan: wat een HOK, heel matig rijcomfort en achterin nauwelijks plaats om behoorlijk te zitten met je benen, en dat voor zo'n dure en kolossale auto...duifjes.com schreef:@Snipe het is zeker geen hele sportieve auto maar ik kon er redelijk mee overweg kwa sturen.... Het is voor mij persoonlijk de beste allround auto voor anderen wellicht niet. De LC doet voor mij alles wat ik zoek in een dagelijkse auto, ruimte, luxe, sterk etc. en 0-100 in 8.6 sec ben je zeker geen stakker.
^^^^RutgerK schreef:Onder een allrounder versta ik niet direct een benzineslurper met heel veel vermogen op de achterwielen.
Audi A6 Avant 3.0 TFSI quattro
Audi S4 Avant 3.0 TFSI quattro
BMW 335i xDrive Touring
BMW 530xi Touring
Het verbruikt wel wat meer maar het verbruik kan wel binnen de perken blijven, in tegenstelling tot de M5, RS6 en C63AMG.Snipe schreef:Vierwielaandrijving is toch ook verspilling van benzine?RutgerK schreef:Onder een allrounder versta ik niet direct een benzineslurper met heel veel vermogen op de achterwielen.
Arthur de RS4 is natuurlijk een dijk van een auto, maar als jij de stoel in de juiste stand zet, kunnen je kinderen de beentjes niet meer kwijt op de achterbankArthur schreef:Altijd een station dan voor mij. Kan van alles zijn. De 1e die in me opkomt is een Audi RS4.
Rico schreef:All round kijk ik ook even naar de praktijk.. in eerste instantie was ik geneigd om bv een e60 M5 te noemen of mischien nog wel beter een e61 M5 (touring).. lellen van auto's die alles in zich hebben om ons hartje sneller te laten kloppen.. Alleen 507pk .. goh prachtig.. alleen hoe bruikbaar in de all round praktijk ? Helemaal met kinderen achterin..Die van mij waren wel gek van de katapult accelaratie van de e46 M3.. maar bochten met kinderen achterin.. was natuurlijk maar zozo..
Toch lijkt me een e61 M5 een prachtige auto... Kosten wel een beetje hoog.. helaas..
Down to earth.. de e90 M3.. zoals Andre en Robin hebben.. hemels.. alleen als gezins all rounder.. met 3 kinderen.. het kan wel.. alleen moeten ze wel uit de kinderwagen en buggy troep zijn.. 2 zijn dat ondertussen.. maar voor de baby is het nog wel veel bagage gezeik meenemen.. ga ik niet redden met een sedan.. Een touring is er helaas (nog) niet![]()
Als all rounder is voor mij een touring/station achtig iets wel een must..
Verder down to earth.. een 335i touring dan ?
Of die ik al heb een 330i touring.. opzich perfect... voor mij. Maar natuurlijk never nooit de allerbeste allrounder.
Mischien toch maar een e60/e61 M5..
Of een hele mooie Audi S6 avant..ben je ook helemaal klaar.. toch ?
Mercedes is niet echt mijn merk.
Dus ik zeg een Audi S6 avant of een e61 M5. Waarbij ik de S6 de iets mooiere auto vind, maar de M5 mij het meeste aanspreekt..
1 ding.. mijn budget laat deze auto's nog niet toe
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten