Ik heb zoveel auto's gehad, en ja daar zaten er ook wel een paar tussen die ik achteraf kijkend nooit gekocht zou hebben, alhoewel ik met sommige nog goed wegkwam ook
om wat voorbeelden te noemen.
Mazda RX7 jaja leuk in die tijd, maar je raad het al, ik kreeg pech met die rotor schijfjes...afdichting en dus keus of 5.000 piek betalen reparatie en dan hopen dat je dat extra geld kunt vangen met verkoop (dat zag ik iet zitten) toen maar verkocht voor een stuk minder zo die was en de reparatie aan die kenner overlaten, dat laatste maar gedaan, en op naar de volgende kar
Een oranje Ford RS2000 mk2 rubbernose gekocht ergens aan zee een plaatsje...auto werd verkocht savonds met vele verhalen hoe goed die was blabla...
Ze hadden nog wat zaken gelast die ik zo zag en aanwees dus dacht oke, netjes
Thuis aan de slag met cleanen en afspuiten enz...ding zat dig onder de oude modder hele bodem.
Zet de straal op die plek waar de bladveren vastzitten...blaas zo door de carros heen

wat was dat ding rot
Fiat Panda, dacht op aanraden van velen, eerst ff sparen dus zuinig doen en dan later een mooie sportwagen kopen....Fiat Panda mk1 ala campingstoelen....kocht dat ding 1500 gulden op een zaterdag, maandag op en neer naar het westen (400km heen en trug) ik was gebroken door die stoelen en gebrek aan power/fun haha dus meteen in de verkoop, die zaterdag (weekj) weer verkocht voor 2500gulden, dacht zie das ook sneller geld voor een sportauto
BMW Alpina E21? 323i (1978) kort gehad, remde op de motor af voor stoplichten en hup...uit ging die om niet meer aan te gaan...bleek de tandriem wat tandjes te missen en 3 kleppen krom

toen voor slechts 150 gulden

een goede kop gekocht echt mazzel die vent had die nog reserve liggen, en wage weer verkocht later.
Rover 216SE man wat een ding

ook distributieriem naar de klote en dat reed echt niet....
n.b. vele auto's waren ook inruilers.
Lancia Delta Integrale (heb er meerdere gehad maar 1 was echt zo beroerd) tjonge wat een geval daar was veel mee gerommeld...
Zo zullen er nog wel meer auto's zij geweest die ik ooit heb gereden...
En natuurlijk men nieuwe Citroen Saxo VTS 1.6 die ik even als tijdelijk vervoermiddel kocht toen men Hartge gerepareerd werd....
Nou, heb er zo goed als niks mee gereden door al die zaken die gerepareerd moesten worden dus wel gekocht maar niet mee kunnen rijden...ondertussen veel geld aan besteed en geen gemak van gehad eerder dikke last! nu is ie klaar en picobello maar heb der niks aan immers de Hartge is ook klaar
Dik geld gekost en krijg dat er nooit voor terug, de toekomstige eigenaar heeft er mazzel mee dat alles gedaan is nu....
Hij staat dus te koop men 2001 nwe type Saxo VTS .6