Het lag misschien inderdaad voor de hand om er over de vluchtstrook langs te gaan. Maar ik zou op zo'n moment toch gewoon effe de kat uit de boom kijken en dan maar 10 seconden later je inhaalactie inzetten.hugo schreef:Individual schreef:Onbegrijpelijke actie van dat busje bij 1.10
Niet zo heel handig natuurlijk om als overvaller lekker onopvallend met een RS4 over de vluchtstrook te blazen. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit is afgelopen.
Regen, drukte, stress en dan ook nog moeten anticiperen op een politiewagen die met 200km/h eraan komt knallen. Niks onbegrijpelijks aan.
RS4 vs Politie op de A7
- Individual
Re: RS4 vs Politie op de A7
-
R8 is teruggevonden, Dennis.
-
Die afweging kan ik ook prima maken. Alleen zou ik een preek van hier tot Tokio krijgen en artikel 5 en een paar uurtjes cel.wooter schreef:Op het oog en op basis van dit filmpje lijkt het allemaal link, en menig agent zou niet geneigd zijn om de pechstrook op te sturen om verkeer in te halen, maar tijdens het prio rijden ga je op dat moment afwegingen maken op basis van jouw snelheid, diegene van je medeweggebruikers en proberen af te lezen wat hun reacties zijn, en dan kan ik me voorstellen dat een inhaalactie over de pechstrook helemaal niet zo gevaarlijk is als wat men hier denkt.

En inhalen over de vluchtstrook vind ik persoonlijk een van de mindere dingen, zeker in de buurt van op en afritten. Ik verwacht ze daar niet, zelfde heb ik met motorrijders die door een file inhalen. Moeten ze eigenlijk ook niet doen want daar verwacht ik ze niet. En extra ruimte krijgen ze ook niet van me. Dat respect hebben ze al lang verloren door absoluut niet stapvoets ertussen door te rijden.
- Hans
Dat met die RS4 is nog niks, kijk maar wat ze hier allemaal uit de kast halen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/440081/ ... chase.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmpje is wel uit 1997, maar ik denk als ik dat filmpje van die RS4 en deze hier onder van die gestolen mercedes zie dat ze veel hebben geleerd sinds die tijd.
http://www.youtube.com/watch?v=J-D8x30k-2I" onclick="window.open(this.href);return false;
btw, de chauffeur hebben ze dus niet meteen na de achtervolging aan gehouden zoals die schaamhaarkabouter van SBS6 zegt, maar is een paar dagen later van zijn bed gelicht.
http://www.dumpert.nl/mediabase/440081/ ... chase.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmpje is wel uit 1997, maar ik denk als ik dat filmpje van die RS4 en deze hier onder van die gestolen mercedes zie dat ze veel hebben geleerd sinds die tijd.
http://www.youtube.com/watch?v=J-D8x30k-2I" onclick="window.open(this.href);return false;
btw, de chauffeur hebben ze dus niet meteen na de achtervolging aan gehouden zoals die schaamhaarkabouter van SBS6 zegt, maar is een paar dagen later van zijn bed gelicht.
Hebben jullie laatst dat stukje gezien van die dikke Audi tegen die 2 motorrijders in Limboland... die agent kon zeker een potje sturen want hij knalde echt belachelijk hard over die landweggetjes..
"agenten moeten het iets rustiger aan doen want ze rijden de bebouwde kom in van bllalbalblal" en ja hoor gewoon nog steeds dik 110+ de stad in, hahah
Tijd om de NLse knakkers eens wat meer US tactieken bij te brengen.. gewoon beuken die lui
"agenten moeten het iets rustiger aan doen want ze rijden de bebouwde kom in van bllalbalblal" en ja hoor gewoon nog steeds dik 110+ de stad in, hahah
Tijd om de NLse knakkers eens wat meer US tactieken bij te brengen.. gewoon beuken die lui
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik snap niet dat agenten niet of niet mogen ingrijpen. Die gast uit het laatste filmpje had allang een enorm dodelijk ongeluk kunnen veroorzaken, beuk hem de weg af of schiet een band lek. De schade die ontstaat wil ik als belastingbetaler maar wat graag vergoeden, geen probleem.
Achterlijke idioot.
Achterlijke idioot.
- MartijnGizmo
Conclusies:
- zo'n RS4 klinkt lekker als ie hard langskomt
- in Nederland is het vaak kutweer
- politieauto's kunnen maar 200
Zo, weten we dat ook weer!
-
Dat laatste spreekt me wel aan 

- GTRene
Ik vond de politie aso rijden....ook al kunnen ze dan zogenaamd rijden of een cursus gehad hebben..aso was het.
Niet dat het niet kan/kon, maar jij kan dan misschien wel rijden, die mensen die ze allemaal voorbij komen kunnen dat misschien niet en kunnen verkeerd inschatten zoals ze jou ook wel eens toespreken als je over een slechts lege weg rijd
Natuurlijk mag/kan je niet zomaar een boef laten gaan, maar wat weegt dat op tegen onschuldige slachtoffers die gemakkelijk gemaakt hadden kunnen worden tijdens die aso rit...volg dan met een helikopter en sluit een weg af eindje verderop ofzo
Niet dat het niet kan/kon, maar jij kan dan misschien wel rijden, die mensen die ze allemaal voorbij komen kunnen dat misschien niet en kunnen verkeerd inschatten zoals ze jou ook wel eens toespreken als je over een slechts lege weg rijd

Natuurlijk mag/kan je niet zomaar een boef laten gaan, maar wat weegt dat op tegen onschuldige slachtoffers die gemakkelijk gemaakt hadden kunnen worden tijdens die aso rit...volg dan met een helikopter en sluit een weg af eindje verderop ofzo

- Max V
Heb laatst in een filmpje dat hier voorbij kwam een politieauto 240 zien rijden achter een Scuderia aanMartijn Koevoets schreef:Conclusies:

-
spuit 11 gaat even serieus antwoorden... klasse man!Maximus schreef:Heb laatst in een filmpje dat hier voorbij kwam een politieauto 240 zien rijden achter een Scuderia aanMartijn Koevoets schreef:Conclusies:

- frank de jonge
Metin, wanneer zien we jou driftend de politie wegrijden dan
in die dikke Sierra

- Maus335i
Die cursus heb ik van de week nog even mn vraagtekens bij moeten zetten:GTRene schreef:Ik vond de politie aso rijden....ook al kunnen ze dan zogenaamd rijden of een cursus gehad hebben..aso was het.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/107739" onclick="window.open(this.href);return false;
Die opleiding/cursus is blijkbaar vrijwillig ofzo?De Nederlandse Politiebond (NPB) trok in 2006 aan de bel over het grote aantal ongelukken waarbij een politievoertuig is betrokken. Dat leidde tot een nieuwe, aanvullende rijopleiding voor alle agenten die politieauto's besturen. Tot nu toe is er geen grote belangstelling voor de speciale rijlessen. Van de twintigduizend agenten die ervoor in aanmerking komen, zaten er vorig jaar twaalfhonderd in de lesauto.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Wat een gezeik over de politie, kijken wat ze in de US doen met criminelen op de weg.
Als er iemand in NL goed kan rijden is het de politie op de weg wel.
- Maus335i
Zouden ze hier ook moeten doen. Meteen vastzetten tegen de vangrail en niet lafjes achtervolgen en alleen maar toekijken omdat je toch niks kan doen.Mike R32 schreef:Wat een gezeik over de politie, kijken wat ze in de US doen met criminelen op de weg.
- Harry
Ach, stel je voor dat de politie iets goed doet. Dat idee is bij voorbaad al uitgesloten dus kunnen de reacties enkel overwegend negatief zijn en zijn agenten (hoe kan het ook anders) aso-rijders.Tom schreef:Zeikerds. Als ze niks doen dan is het ook niet goed! Want dan zijn het een stel laffe mongolen die alleen in een auto zitten terwijl het flitsapparaat het werk doet.
Ik vind het prima hun acties. En slecht rijden ze niet imho. Dat het beter kan zal best maar gezien de omstandigheden (regen, druk, etc.) is het bijzonder netjes.
En ze zijn gepakt zonder onnodige slachtoffers. Hulde toch.
Sommige wisselingen (van vluchtstrook naar links) heb ik ook niet helemaal begrepen en de actie tussen die 2 busjes door had wellicht wat subtieler gekunt. Aan de andere kant, ach... Alsof we hier brave broeders zijn...
-
Sommige vergeten ook even dat de vluchtstrook o.a. voor hulpdiensten (dus de politie) is.
- Adje ///M3
Die Audi rijder neemt anders het woord vluchtstrook wel erg serieusTom schreef:Sommige vergeten ook even dat de vluchtstrook o.a. voor hulpdiensten (dus de politie) is.

- Ahmed
Deze is echt spannend zeg
Vooral dat Franse geschreeuw er doorheen is vet
en natuurlijk ook die driftende S600

-
Jammer dat al die airbags er nog een beetje voor zorgde dat die eikel niet door de voorruit naar buiten vloog. Een beetje carjacker doet natuurlijk ook zijn gordeltje om 8)
- Maus335i
Leuke achtervolging maareh.. ik zou haar wel doen 

- Max V
+1Maus335i schreef:Leuke achtervolging maareh.. ik zou haar wel doen

- DDX
Gisteren bij wegmisbruikers een porschie die ontkwam aan de politie.
(Natuurlijk wel verhaal dat hij op kenteken etc bekeurd is)
(Natuurlijk wel verhaal dat hij op kenteken etc bekeurd is)
-
Vette soundeffects ook die er overheen gedubt zijn.Ahmed schreef:Deze is echt spannend zeg![]()

- Ahmed
Hahahah dacht ook al zo iets, die toeterende auto's.....dat geslip van die S600 klikt ook wel erg dichtbijhugo schreef:Vette soundeffects ook die er overheen gedubt zijn.Ahmed schreef:Deze is echt spannend zeg![]()