Nu achteruit de grindbak in?

Trouwens, waarom niet reservewiel eronder gezet, als er een velg zo krom was.....

Suffocation, no breathing!Metchu schreef: ennuhm inderdaad "THIS IS MY LAST RESORT"![]()
R.J schreef: Heb je een twin of single cam Metin?
Zit er niet bij, was mijn eerste idee ook :idea:Ahmed schreef: Trouwens, waarom niet reservewiel eronder gezet, als er een velg zo krom was.....:
Kom nou man, je zit hier op DF he.Metchu schreef:R.J schreef: Heb je een twin of single cam Metin?
hahaha, weet ik veel![]()
Hij rijdt!
Zit er niet bij, was mijn eerste idee ook :idea:Ahmed schreef: Trouwens, waarom niet reservewiel eronder gezet, als er een velg zo krom was.....:
R.J schreef:Kom nou man, je zit hier op DF he.Metchu schreef:R.J schreef: Heb je een twin of single cam Metin?
hahaha, weet ik veel![]()
Hij rijdt!
![]()
Is w/s een sc-ertje though.
Geen reserve wiel fail, kan je problemen mee krijgen weet je
Edit, effe opgezocht: Klepbediening: OHC.
Ik gok op 'Oud Hollandsch Sloephoeken'Rob Schouten schreef:Leuk ding Metchu, wat zijn de plannen?
Ik gok op binnen drie maanden totaal uitgeleefd en gesloopt en dan komt er weer een pokeravond voor de volgende aankoopMark Nauta schreef:Ik gok op 'Oud Hollandsch Sloephoeken'Rob Schouten schreef:Leuk ding Metchu, wat zijn de plannen?
Rob Schouten schreef:Leuk ding Metchu, wat zijn de plannen?
Wat Mark zegt en een beetje wat Luco zegt...Mark Nauta schreef: Ik gok op 'Oud Hollandsch Sloephoeken'
Dat hoeft niet per sé. onze 2 liter sierra was ook een single cam 8 kleppert. Daar kan je trouwens serieus snelle wagentjes van maken, getuige de gele sierra die meedoet in de toerklasse van de dnrt, da's ook een enkelstoks.hugo schreef:Als het een 2 liter is, is het een DOHC. Alleen Ford was zo geniaal om 2 nokkenassen te gebruiken bij een 8 kleppert. Overigens is een sierra een geniaal drift hok. Lange wielbasis, meer dan zat koppel uit de DOHC en ze lopen nog eens ruim over de 200 op de GPS. Die van coen liep 220 op de GPS!R.J schreef: Kom nou man, je zit hier op DF he.![]()
Is w/s een sc-ertje though.
Geen reserve wiel fail, kan je problemen mee krijgen weet je
Edit, effe opgezocht: Klepbediening: OHC.
Metchu schreef:en heeeeeel lichtjes roest, meer niet 8)
Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Metchu;
Gefeliciteerd met je aanwinst. Even gecheckt op de RDW-site en het is een 118pk-uitvoering, dus DOHC. Een OHC (Pinto) is meer aan tuningspul voor te krijgen, maar gewichtstuning is natuurlijk altijd een optie.
slechte ervaring met die rotondeTristan schreef:Binnenkort weer even afspreken bij de bekende rotonde....![]()
Ben benieuwd naar dit project.
Gebruikers op dit forum: Bombadil, Mathieue30, ron36 en 2 gasten