Ik doe mijn best.EppeRRR schreef:
hahaha, dat zal wel filmwaardig materiaal zijn dan

Dat had ik ook met Nangkang's. Die zaten onder mijn toenmalige Leon Topsport toen ik 'm kocht. Hele dag op CPZ lopen knallen maar banden hielden het lang vol, alleen als het ging regenen waren ze bar slecht. Dus ook een goede driftband.... 8)duifjes.com schreef:Onder de M3GT had ik Barum Bravorus ofzo *(de ex-appie M3) en de grip was eigenlijk op droog nog best oke!
Op de mR2 Turbo heb ik nog Raodhog liggen en de eerste keer op CPZ was ik zeer verbaast over hoe lang de banden het volhielden.
Toen de regen eenmaal naar beneden kwam was het natuurlijk dolle pret, handschoentjes aan, radio uit en schuiven maar. De Pilot Sport doen het over het algemeen wel goed, droog en nat, oud en nieuw asfalt. De Sava Intensa banden echter hebben iets aparts. Op nat wegdek is het op dat oudere/grijze wegdek mega schuiven, nog erger dan Wanli lijkt het wel. Opmerkelijk is dan als je dat ook verwacht op nieuwer gelegd asfalt (dat donkere zwarte asfalt) dan heb je ineens best wel veel grip! Zelfde gaat dus op voor een droog wegdek, oude asfalt (zoals maximaplein zoetermeer) maak je echt snel schuivers maar nieuwere asfalt doen ze het beter, dit was me nog niet eerder opgevallen bij wanli/roadhog/ceat bandjes etc. Ik moest toch weer even in mn element komen op straat, het ging allemaal niet meer zo makkelijk als 2 jaar geleden en soms durfde ik gewoon niet in te zetten op hoge snelheid in zn 3 met boompjes/vangrail etc om je heen... zal ook met vertrouwen in die banden te maken hebben wat zondag op Papenburg eerst verder opgebouwd moet worden denkik. Al met al wel onwijs lol gehad en een gereviseerd sper merk je echt goed, de auto blijft bij uitkomen van drifts maar kwispelen en wil een kant kiezen om door te gaan met uitbreken Ook geinig is rechtuit vol doorhalen, eerst in 1 op 75% en dan in 2 100% gas erop, dan krijg je als toetje bij 5000 toeren ineens een sprongetje naar de 6500
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten