Megane III RS
-
Re: Megane III RS
http://www.nouvelle-megane.com/france/f ... ult-sport/" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet overigens niet of ik de nieuwe styling nu geslaagd moet vinden of niet..
Overigens van die andere teaser waar ik mijn email adres had achtergelaten voor de R26.R heb ik nooit meer wat gehoord.
Weet overigens niet of ik de nieuwe styling nu geslaagd moet vinden of niet..
Overigens van die andere teaser waar ik mijn email adres had achtergelaten voor de R26.R heb ik nooit meer wat gehoord.
- frank de jonge
Moet em een keer in echt zien denk ik.
- Lex
Live vanuit Geneve

En nog de foto's van Renault zelf:

Ben benieuwd wanneer we in Nederland kunnen gummen met zo'n ding.
En nog de foto's van Renault zelf:
Ben benieuwd wanneer we in Nederland kunnen gummen met zo'n ding.
-
Op de fotos vind ik het ding rare verhoudingen hebben.
- Dennis van der Schoot
Filmpje (en meer)
http://www.nouvelle-megane.com/renault- ... /francais/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Ilw0ABZ57z4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nouvelle-megane.com/renault- ... /francais/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Ilw0ABZ57z4" onclick="window.open(this.href);return false;
-
77mm bredere front-track
Dat icm 40mm lager (standaard al) moet, zoals de man van Renault Sport in het filmpje op Youtube aangeeft, inderdaad een serieuze auto maken die toch nog redelijk comfortabel is voor daily-use !
Als dat laatste niet belangrijk is en je stopt er een goede schroefset onder en evt nog wat bredere track achter zal voor de bochtensnelheid (zeker icm 888's) behoorlijke verhoging geven. Zal een snel bakkie zijn !
Ford en Renault zijn best goed bezig (blijft alleen jammer van de aandrijving aan de verkeerde kant
); ben ook benieuwd naar een vergelijking met de MiTo GTA erbij (hoewel een stuk kleinere auto)

Als dat laatste niet belangrijk is en je stopt er een goede schroefset onder en evt nog wat bredere track achter zal voor de bochtensnelheid (zeker icm 888's) behoorlijke verhoging geven. Zal een snel bakkie zijn !
Ford en Renault zijn best goed bezig (blijft alleen jammer van de aandrijving aan de verkeerde kant

- RVV
Hele mooie en stoere auto, doet mij de Megane R26R wel heel snel vergeten.
- Max V
+1, zeer strak!Rico schreef:Hele mooie en stoere auto, doet mij de Megane R26R wel heel snel vergeten.
- Snipe
Mooi ding.
Maar een Leon Cupra 310 is ook een leuke aanbieding....
- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Dat is alweer een oud model joh.Snipe schreef:Mooi ding.

- Snipe
Da's waar. Maar oud model of niet, 310 pk voor 32k is toch interessant.
Wat een rare wielen heeft de Megane op die beursfoto's trouwens.
- Dennis van der Schoot
- GijsH
Nog wat pics.

Bruut ding! Over deze velgen ben ik nog niet helemaal uit. De maat is wel lekker in ieder geval.
Bruut ding! Over deze velgen ben ik nog niet helemaal uit. De maat is wel lekker in ieder geval.

- Joh@n
Zo, das een dikke wagen geworden
Blijkbaar heeft Renault ook de nieuwe hype ontdekt; typeaanduiding in de grille. De nieuwe Leon FR heeft het, de Mazda MPS, deze Renault...

- Dennis van der Schoot
-
Dennis van der Schoot schreef:Typeplaatje in de grill is meer een come-back,kijk maar eens naar deze prachtige,ahum,Renault 11 Turbo.
...

- Dennis van der Schoot
- Dennis van der Schoot
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Dat donkergrijs ziet er verdacht goed uit zeg met die rode accenten (klauwen, lampen)!
Gaaf!
Gaaf!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
+1
Vuilnisbakkengrijs is het nieuwe wit
Toch ga ik voor de Golf GTI
Vuilnisbakkengrijs is het nieuwe wit

Toch ga ik voor de Golf GTI
-
Toch vindt ik clio rs cup veel leuker. Dit ding komt lomp over.
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Dat is een door PON gechipte Cupra voor de Nederlandse markt om te kunnen concurreren met onder andere de Focus RS en andere auto's in die klasse. Buiten een chip is er helaas niks aan gedaan om het vermogen goed op de weg te krijgen en te houden. Tot zo ver de interessante aanbieding.Snipe schreef:Da's waar. Maar oud model of niet, 310 pk voor 32k is toch interessant.
Ik weet niet wat ik van deze Megane moet vinden, de achterkant vind ik wel geslaagd, de voorkant totaal niet... Qua prestaties en rijeigenschappen zal het wel dik voor elkaar zijn.

- Snipe
Interessant als prijspakker uiteraard, de vergelijking met een Focus RS zal 'ie niet doorstaan.Youp schreef:Dat is een door PON gechipte Cupra voor de Nederlandse markt om te kunnen concurreren met onder andere de Focus RS en andere auto's in die klasse. Buiten een chip is er helaas niks aan gedaan om het vermogen goed op de weg te krijgen en te houden. Tot zo ver de interessante aanbieding.Snipe schreef:Da's waar. Maar oud model of niet, 310 pk voor 32k is toch interessant.
De vergelijking met een vergelijkbaar geprijsde concurrenten met de helft van het vermogen daarentegen....
(Bijvoorbeeld Honda Civic 140 pk, Audi A3 1.8 TSI, Peugeot 308 Féline 175 pk, BMW 118i 143 pk.)
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Daar heb je helemaal gelijk in.Snipe schreef:Interessant als prijspakker uiteraard, de vergelijking met een Focus RS zal 'ie niet doorstaan.Youp schreef:Dat is een door PON gechipte Cupra voor de Nederlandse markt om te kunnen concurreren met onder andere de Focus RS en andere auto's in die klasse. Buiten een chip is er helaas niks aan gedaan om het vermogen goed op de weg te krijgen en te houden. Tot zo ver de interessante aanbieding.Snipe schreef:Da's waar. Maar oud model of niet, 310 pk voor 32k is toch interessant.
De vergelijking met een vergelijkbaar geprijsde concurrenten met de helft van het vermogen daarentegen....
(Bijvoorbeeld Honda Civic 140 pk, Audi A3 1.8 TSI, Peugeot 308 Féline 175 pk, BMW 118i 143 pk.)
Ik moet er wel de kanttekening bij maken dat menig (vermogend) autoleek alleen naar de pk's kijkt... En hij dus in de markt staat als een RS concurrent.
- Macboy
Wat gaat deze kosten dan?
Voorkant is subliem ! Achterkant ook ! Hele auto dus
Voorkant is subliem ! Achterkant ook ! Hele auto dus