Z4M update 17.10 nieuwe remmen :)
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Z4M
PRACHTIG!!!!
Ik ben zelf erg gecharmeerd van zowel de Z3 als Z4 M Coupé. De jouwe in deze kleur en met deze wielen is echt waanzinnig fraai!!! Auto komt me wel bekend voor, kan dat? Heeft ie voorheen in omg. Rotterdam gereden? En als je nog Nauta-skills nodig hebt
.
Heel erg veel plezier van de wagen, maar ik twijfel er niet aan of dat gaat lukken
.
Ik ben zelf erg gecharmeerd van zowel de Z3 als Z4 M Coupé. De jouwe in deze kleur en met deze wielen is echt waanzinnig fraai!!! Auto komt me wel bekend voor, kan dat? Heeft ie voorheen in omg. Rotterdam gereden? En als je nog Nauta-skills nodig hebt

Heel erg veel plezier van de wagen, maar ik twijfel er niet aan of dat gaat lukken

- Adje ///M3
Goede keuze. Ook ik zou hetzelfde gekozen hebben als het gaat om een 2 deurs coupé van BMW.
Veel plezier ermee, en als je meer foto's hebt.....schroom dan niet om deze te plaatsen.
Veel plezier ermee, en als je meer foto's hebt.....schroom dan niet om deze te plaatsen.

- Kasteel
Bedankt allemaal voor de positieve reacties, qua driving fun komt het wel goed, fun factor ligt voor mij vrij hoog, maar er valt nog een hoop te leren/verkennen
. Verschil is ook dat ik voorgaande auto's altijd dagelijks gebruikte en deze enkel alleen voor plezier km's gebruikt zal worden
.
.
. Voorlopig geen mods gepland, hij was helemaal 'standaard' en heb hem laten afleveren met iets bredere skirts en deze wielen. Wielen twijfelde ik eerst beetje over, vind standaard ook redelijk goed ogen, maar uiteindelijk maakt dit 'm nog wat meer
.

Auto heeft wel in de Randstad gereden, maar wel wat Noorderlijker, die wielen zitten er echter wel pas onder vanaf de aflevering. Foto skills kom ik tzt 100% op terug, wil m wel een keer mooi vastleggen, met mijn eigen skills is dat uit te sluitenMark Nauta schreef: Heeft ie voorheen in omg. Rotterdam gereden? En als je nog Nauta-skills nodig hebt.

Zwart leer met alu, carbonlook zou wel een mooie optie zijn btwstefan740 schreef:Nais :!:
Vanbinnen waarschijnlojk zwart leer met carbonlook leer op het dash?
Komen er nog subtiele modificaties?

- Kasteel
Vandaag me eerste droge feestdag :banaan: !! Had tot op heden alleen nog maar regen gehad, opzich ook leuk, maar resulteert wel veel gekkigheid/werk/klamme handen
. Vanmiddag gewoon voor de fun even de rustige gebieden op wezen zoeken en ff een tank er doorheen geramd, een van de betere zaterdagbestedingen in tijden
.

Laatst gewijzigd door Kasteel op 28 feb 2009, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank de jonge
Mooie kar kerel 

- Alexander Belder
Mooie wagen Bart.
Volgende week even in het echt zien/testen :!:
Alex
Volgende week even in het echt zien/testen :!:
Alex
-