velgen staan hem zeker goed zeg

Ik ben blij als ik met mijn Saxo 16v 220-225 haal op de teller... Ik heb een keer 215km/h gereden (teller) en toen trok hij nog heel langzaam, dit was volledig standaard en met de auto vol geladen. Nu heb ik dus een aangepaste uitlaatlijn en een paneelfiltertje... Een 8v komt nog wat paardjes tekort... Bij de 200 houdt het wel op denk ik zo....Marco R. schreef:Wat doet een Peugeot 106 GTi met 8v eigenlijk op top? Een redelijk vage bekende van een ander forum liep te zwetsen dat hij 'even' 240 op GPS reed (aftermarket uitlaatlijn, verder weinig bijzonderheden)..
Marco R. schreef:Wat doet een Peugeot 106 GTi met 8v eigenlijk op top? Een redelijk vage bekende van een ander forum liep te zwetsen dat hij 'even' 240 op GPS reed (aftermarket uitlaatlijn, verder weinig bijzonderheden)..
Massa heeft geen invloed op je uiteindelijke Vmax. Mijn Rallye weegt 800Kg rond en Vmax is niets veranderd tov standaard leeggewicht.Youp schreef:Ik ben blij als ik met mijn Saxo 16v 220-225 haal op de teller... Ik heb een keer 215km/h gereden (teller) en toen trok hij nog heel langzaam, dit was volledig standaard en met de auto vol geladen. Nu heb ik dus een aangepaste uitlaatlijn en een paneelfiltertje... Een 8v komt nog wat paardjes tekort... Bij de 200 houdt het wel op denk ik zo....Marco R. schreef:Wat doet een Peugeot 106 GTi met 8v eigenlijk op top? Een redelijk vage bekende van een ander forum liep te zwetsen dat hij 'even' 240 op GPS reed (aftermarket uitlaatlijn, verder weinig bijzonderheden)..
Massa heeft wel invloed, maar tegenover de luchtweerstand is die bijna nihil.indobesar schreef:Massa heeft geen invloed op je uiteindelijke Vmax. Mijn Rallye weegt 800Kg rond en Vmax is niets veranderd tov standaard leeggewicht.Youp schreef:Ik ben blij als ik met mijn Saxo 16v 220-225 haal op de teller... Ik heb een keer 215km/h gereden (teller) en toen trok hij nog heel langzaam, dit was volledig standaard en met de auto vol geladen. Nu heb ik dus een aangepaste uitlaatlijn en een paneelfiltertje... Een 8v komt nog wat paardjes tekort... Bij de 200 houdt het wel op denk ik zo....Marco R. schreef:Wat doet een Peugeot 106 GTi met 8v eigenlijk op top? Een redelijk vage bekende van een ander forum liep te zwetsen dat hij 'even' 240 op GPS reed (aftermarket uitlaatlijn, verder weinig bijzonderheden)..
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Thomas H en 12 gasten