Erick.

Hier kun je jezelf voorstellen.
Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 14 jun 2006, 13:44

gvd de faxlijn uit de receptioniste rukken... dan wil ik niet weten waar die fax in zit :? :lol:

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40202
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 14 jun 2006, 13:50

Dat synchroniseren van de analoge snelheid duurt altijd wel even... 8)

Gebruikersavatar
Nero_Serpente
Berichten: 821
Lid geworden op: 28 feb 2006, 18:03
Locatie: Honda Civic EJ9

Bericht door Nero_Serpente » 14 jun 2006, 19:46

Hey weer een bekende... welkom! :lol:

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 14 jun 2006, 22:50

IfThenElse schreef:Zeer strakke E36 cabrio! 8) Met precies de juiste aanpassingen naar mijn mening.

Zijn dat 18 inch Alpina's? En welke verlaginsveren met hoeveel cm verlaging heb je er onder zitten?
Dank voor jullie welkom en leuke reatie's

Nee het is 17" en wat er voor veren onder zitten heb echt geen idee. Ik heb hem zo gekocht en was gelijk verliefd toen ik hem zag staan.

Als alles erop zit dan ga ik weer foto's maken.

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Bericht door Hans » 15 jun 2006, 07:32

Waar had je die Alpina lip nu vandaan?

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 15 jun 2006, 10:01

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 0004.html?

Lije koste €146,- euro incl opsturen.

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Bericht door Hans » 15 jun 2006, 10:50

Hoe is de pasvorm en de algemene qualiteit van de lip? En hoe wordt ie bevestigd? Maak eens wat foto's als je hem gaat bevestigen. Ik zit er nog over te twijfelen om er eentje voor mijn e39 te bestellen.

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 15 jun 2006, 10:55

Volgens die gasten is de pasvorm goed want hun maken wel meer producten ook voor andere merken en dat past ook altijd goed. Je zal er altijd wat aan moeten doen want het is maar een stukkie polyester en dat kan niet veel kanten op kwa buigen enzo.

Als ie erop gaat dan zal ik foto's maken. Wanneer?? weet ik nog niet.

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Bericht door Hans » 15 jun 2006, 11:00

Ik hou het hier wel even in de gaten, alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Bericht door Macboy » 15 jun 2006, 22:04

geweldige reclame trouwens

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 21 jun 2006, 11:46

Ons speeltje is binnen:

De grijze BMW 325i sedan uit 1991.

[IMG:640:480]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_1083.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_1088.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_1086.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_1081.jpg[/img]


Zijn nog wel een paar kleine dingetjes die gedaan moeten worden zoals de airco bijvullen, nieuwe raamslingertjes monteren, etc etc.

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 23 jun 2006, 21:54

[img:640:480]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_1120.jpg[/img]

235-40-18 ....................vs........................... 265-35-18.

:lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40202
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 23 jun 2006, 22:57

Mooi man, nieuw speelgoed.

265 is niet te zuinig zeg, ik moet t met 235 doen.

Was trouwens iets met de eerste 325i uit 91 en 92... later eind 92 en 93--> is er iets verbeterd, hadden t er de 18e op Papenburg nog over maar weet t ff niet meer precies.

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 23 jun 2006, 23:04

Knot schreef:Mooi man, nieuw speelgoed.

265 is niet te zuinig zeg, ik moet t met 235 doen.

Was trouwens iets met de eerste 325i uit 91 en 92... later eind 92 en 93--> is er iets verbeterd, hadden t er de 18e op Papenburg nog over maar weet t ff niet meer precies.
Oh is dat zo. Ga jij is heel hard denken wat dat ook al weer was!! !!

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7209
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Bericht door Erik K. » 24 jun 2006, 10:53

Zo zeg mooie Cabrio en nette sedan!

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9418
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Bericht door Bert ///M3 » 24 jun 2006, 16:57

:shock: Hoe was je van plan om 265 achter onder die auto te krijgen???? :shock:

Knot niet getreurd 235 rondom is een hele goede maat voor een M3 :) Auto rijd daarop beter als 225 voor en 245 achter wat je op de latere M3 3.2 hebt.

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 25 jun 2006, 14:35

Ik heb alleen de voorvelg gepast maar die steekt al een cm of 3 buiten de wielkast laat staan het achterwiel. Ik twijfel alleen nog of ik ze laat opknappen of dat ik ze zo weer verkoop want het kon wel is een prijzige reparatie worden.

Hier dan maar een foto van wat het moest worden:

[img:640:480]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_1119.jpg[/img]


Het zijn dus ATS Apollo's voor een E34 en E39.

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 09 jul 2006, 00:21

Het zit er eindelijk in na heel wat knutselen.

[img:640:480]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_1146.jpg[/img]
[img:640:480]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_1149.jpg[/img]
[img:640:480]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_1144.jpg[/img]
[img:640:480]http://i11.photobucket.com/albums/a177/ ... G_1143.jpg[/img]

En nog wat gekocht, komt volgende week binnen. Zo'n zelfde veerpootbrug voor de nodige stijfheid in de cabrio.

[img:512:384]http://i4.photobucket.com/albums/y133/p ... CF0036.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 13 jul 2006, 21:46


Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 05 aug 2006, 12:14

Zo er is weer wat nieuws aan de horizon. Na enige zoekwerk heb ik een M3 3.0ltr 3,15 25% Sperdiff gevonden voor de Sedan zodat ie wat makkelijker kan driften en voor de Cabrio heb ik een Hardtop gekocht en die ga ik morgen al ophalen.

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 06 aug 2006, 21:40

Kom ik daar aan heeft de piemel ze vader de hardtop uit ze handen laten vallen en nou is de rechter voorruitpunt krom en de lak is gescheurt en zitten er diepe krassen op de linker achterkant op de zijkant naast het kleine ruitje op het plastieke gedeelte en ze zijn niet weg te poetsen. Dacht ik een mooie Cosmoszwarte hardtop gekocht te hebben voor een redelijk mooie prijs maar nu heb ik dus een beschadigde kap die niet meer zo mooi is.
Nou moest ie eigenlijk ooit gespoten worden in Mauritsieusblauw maar dacht van ach Cosmoszwart op blauw misstaat ook niet maar nu moet ie gepoten worden want het ziet er niet uit nu.

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 15 aug 2006, 10:45

Zo weer een kleine update:

-Maandag de 21ste gaat de Cabrio naar de spuiter om me hardtoppie te spuiten en misschien nog wat andere kleine dingen.

-Het M3 diff is binnen en moet ff een opfris beurtje hebben want hij is nog al roestig en er moet ook ff wat nieuwe olie en een andere pakking in.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 15 aug 2006, 11:01

Altijd weer fijn als alles weer fris is.

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 15 aug 2006, 11:11

Zekers. :P

Gebruikersavatar
Erick
Berichten: 395
Lid geworden op: 12 jun 2006, 20:29

Bericht door Erick » 07 sep 2006, 10:22

Erick schreef:Zo weer een kleine update:

-Maandag de 21ste gaat de Cabrio naar de spuiter om me hardtoppie te spuiten en misschien nog wat andere kleine dingen.

-Het M3 diff is binnen en moet ff een opfris beurtje hebben want hij is nog al roestig en er moet ook ff wat nieuwe olie en een andere pakking in.
Gaat lekker, NOT.

Maandag gaat de cabrio weer naar de spuiter en wordt alles gemonteerd. De achterruit staat nog steeds in Backorder, dat ding is in heel Europa niet te vinden en niet bestellen. Wat ze nu gaan doen is gewoon de oude ruit er weer in zetten en alles monteren en dan kan ik de Cabrio eind van de week weer ophalen.

M3 diff past wel op ze plek maar nu past de aansluiting van de aandrijfas niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten