895kg is aardig wat zwaarder dan dat doppie van mij (790kg)
Jij hebt een alu motortje er in liggen he. De 1.6 en 1.6 16v zijn een stukje zwaarder.frank de jonge schreef:Openfilter is leuk op zo'n ding
895kg is aardig wat zwaarder dan dat doppie van mij (790kg)
de 16v weegt iets van 925kg....frank de jonge schreef:Hoeveel zwaarder is de 1.6 16V t.o.v. de 8V dan?
Want Rene heeft een 8V
Meende dat de 16V boven de 900kg was namelijk
Moest net wat dingen ophalen, en dat loopt wel lekker, maar door slappe vering komt ie zo ver uit de veren als je hard optrekt...loopt trouwens vlot de ilegale getallen infrank de jonge schreef:Nice mod Rene.
Zo'n Airbox klinkt lekker op zo'n VTS
910kg voor de VTS 16v en 815kg voor een VTS 1.4. De 1.6 VTS weegt dus 895kg.frank de jonge schreef:Hoeveel zwaarder is de 1.6 16V t.o.v. de 8V dan?
Want Rene heeft een 8V
Meende dat de 16V boven de 900kg was namelijk
Ja dat is ook zo, echter beheersing daarin is best moeilijkArthur schreef:Mooie kar. Als hij over een paar weken of eventueel maanden weer weg gaat is elke euro eraan uitgegeven er één te veel, vind ik. Dus mooi zo laten
GTRene schreef:Ja dat is ook zo, echter beheersing daarin is best moeilijkArthur schreef:Mooie kar. Als hij over een paar weken of eventueel maanden weer weg gaat is elke euro eraan uitgegeven er één te veel, vind ik. Dus mooi zo laten![]()
Nah heeft de volgende weer een iets betere auto...heb er al, aardig wat uurtjes ingestoptSommige zaken kosten niet zo veel, alleen aardig wat tijd
![]()
Echter de verlaging of nieuwe schokbrekers en uitlijnen/nakijken zal wel aardig wat kosten.
Moet men ABS ook nog na laten kijken..lampje brand continu en dus ABS doet niet...maar alle zekeringen in het doosje zijn goed...dus?wie het weet mag het zeggen
Die kwam al met de kitYoup schreef:En meteen even een Green of K&N filtertje in die airbox plaatsen...
Klopt die hadden ze eerst ookPaul schreef:Hahahah zon vette airbox heb ik er ook op.. .alleen staat er bij mij VTS op....
Ja, maar het probleem is dat die filtertjes van raceland of welk merk de box ook is een beetje waardeloos zijn... Die kun je dus het beste vervangen voor een filtertje van een merk van de gevestigde orde...GTRene schreef:Die kwam al met de kitYoup schreef:En meteen even een Green of K&N filtertje in die airbox plaatsen...een soort green filter...
morgen ff testenmoet toch nog naar de BMW dealer (aangepast deel terug brengen)
en naar de Citroen dealer, ff vragen voor de ABS sensor check.
Zal van de week de winter banden er ook eens afhalen, ik rijd nooit met dat spul al zal het wel schelen als het koud is, en je LM velgen blijven goed, maja liever die plattere banden eronder
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Thomas H en 12 gasten