De Aidi tank gewoon richting Tarin Kowt sturen...........................

De RS6 loopt ook 325 op de teller Tristan......ik weet niet of de Porker dat wel haalt..Tristan schreef:Ben benieuwd hoe de uitslag is naar de 300+km/u. Mijn gevoel zegt dat de RS6 bij 300 km/u niet uitloopt en misschien de GT3 inloopt. RS6 blijft een tank qua auto, dus veel frontaal oppervlak wat je behoorlijk merkt bij hogere snelheden.
Moet jij niet op latten staan of zo??Marc RS4 schreef:DIe nieuwprijs is ook ronduit belachelijk.
Kijk voor de grap eens naar de jong 2e hands prijzen in Dld van de RS6-en....dan ga je janken...
De RS6 schakelde zeker verkeerd met zijn automaatLouis schreef:http://www.youtube.com/watch?v=1UoBAxzNpjQ
Als je dit dan weer ziet ! Altijd baas boven baas
Peter pwr schreef:Gaap.
Dit soort auto geven totaal geen snelheidsbeleving. Ik zou het niet eens doorhebben dat het een snelle auto is, zo slaapverwekkend is het .
Nee, dan liever een auto waarbij je bij 120 km/h al het gevoel hebt dat je opstijgt.....das wel prettigPeter pwr schreef:Gaap.
Dit soort auto geven totaal geen snelheidsbeleving. Ik zou het niet eens doorhebben dat het een snelle auto is, zo slaapverwekkend is het .