Jajaja had het al gezienMetchu schreef:VLA schreef: Nummer C![]()

Jajaja had het al gezienMetchu schreef:VLA schreef: Nummer C![]()
En dat is dus precies wat iedereen vergeet.Eric H schreef:Je hoeft niet op te geven wie heeft gereden....
Je hoeft namelijk niet mee te werken aan je eigen veroordeling....
Het is aan "hullie" om aan te tonen wie er achter het stuur zat...
SUKKELRico schreef:Vanavond rij ik naar huis, door de plaatselijke dorpjes heen.. hele rit 10 km boven de toegestane snelheid ongeveer...dorp voor ons dorp.. een slome duikelaar voor me die 40 reed.. tikkie terug doortrekken hup zo dik 90 er voor.. rij het dorp uit, 60 zone.. geef extra gas.. pak en beet 110/120 (lege weg en overzichtelijk ohne ende).. rem af en rij ons dorp in...hele rit keurig (25 km ongeveer) en kleine uitspatting op het laatste moment.. ineens zie ik een auto in mijn spiegel naderen, in ons dorp geld 30 km/h.. max.. via sluipweggetjes probeer ik de auto af tge wimpelen.. vertrouwden het niet helemaal.. reed een rondje en ja hoor nog achter me aan.. toen gingen de blauwe zwaailampen aan.. gelijk gestopt.. mannelijke en vrouwlijke diender.. keurige lui moet gezegd worden,, mijn rijgedrag viel op.. nouja gebruikelijke liedje,..hoe hard, ik reed.. ik euh.. 90 (120)... hoe hard ik daar mocht.. 60... ze hadden geen concrete meting maar ze reden zelf 100 en ik reed weg.. klopt ooknou ja om een lang lul verhaal kort t maken... 90 werd 85.. min 3 km correctie... 22 te hard waar je 60 mocht... ik zeg lijkt me fair.. 121 euro.. zeik er niet over want ik ben er goed mee weggekomen..
Dat was je met een Verso waarschijnlijk niet gebeurdRico schreef:Vanavond rij ik naar huis, door de plaatselijke dorpjes heen.. hele rit 10 km boven de toegestane snelheid ongeveer...dorp voor ons dorp.. een slome duikelaar voor me die 40 reed.. tikkie terug doortrekken hup zo dik 90 er voor.. rij het dorp uit, 60 zone.. geef extra gas.. pak en beet 110/120 (lege weg en overzichtelijk ohne ende).. rem af en rij ons dorp in...hele rit keurig (25 km ongeveer) en kleine uitspatting op het laatste moment.. ineens zie ik een auto in mijn spiegel naderen, in ons dorp geld 30 km/h.. max.. via sluipweggetjes probeer ik de auto af tge wimpelen.. vertrouwden het niet helemaal.. reed een rondje en ja hoor nog achter me aan.. toen gingen de blauwe zwaailampen aan.. gelijk gestopt.. mannelijke en vrouwlijke diender.. keurige lui moet gezegd worden,, mijn rijgedrag viel op.. nouja gebruikelijke liedje,..hoe hard, ik reed.. ik euh.. 90 (120)... hoe hard ik daar mocht.. 60... ze hadden geen concrete meting maar ze reden zelf 100 en ik reed weg.. klopt ooknou ja om een lang lul verhaal kort t maken... 90 werd 85.. min 3 km correctie... 22 te hard waar je 60 mocht... ik zeg lijkt me fair.. 121 euro.. zeik er niet over want ik ben er goed mee weggekomen..
Maurice Graber schreef: SUKKEL![]()
Aangezien je zelf hebt toegegeven dat je 90 reed pakken ze je daar op.
Geef NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT toe hoe hard je gereden hebt, je hebt gewoon geen idee!
Als ze echt geen meting hebben en goed in hun vel zitten heb je meer kans op een waarschuwing. Als jij laat weten dat je willens en wetens (veel) te hard hebt gereden willen ze je een lesje leren.
Dan had Rico ws nog wel iets hogere snelheid of artikel 5 aangesmeerd gekregen. Maar inderdaad normaal nooit iets verklaren of snelheden noemen, ook als ik het de standaard vraag. Ook geen overige domme dingen zeggen en vervolgens niks verklaren, want dit wordt gewoon meegenomen. Bij invordering van me broer stond destijds "M. gaf aan te willen 'sporten' met motor, dit wenst hij echter niet te verklaren". Ook een verhaaltje geen meting, 2 keer voorkomen en alsnog diep bukken...Maus335i schreef:SUKKELRico schreef:Vanavond rij ik naar huis, door de plaatselijke dorpjes heen.. hele rit 10 km boven de toegestane snelheid ongeveer...dorp voor ons dorp.. een slome duikelaar voor me die 40 reed.. tikkie terug doortrekken hup zo dik 90 er voor.. rij het dorp uit, 60 zone.. geef extra gas.. pak en beet 110/120 (lege weg en overzichtelijk ohne ende).. rem af en rij ons dorp in...hele rit keurig (25 km ongeveer) en kleine uitspatting op het laatste moment.. ineens zie ik een auto in mijn spiegel naderen, in ons dorp geld 30 km/h.. max.. via sluipweggetjes probeer ik de auto af tge wimpelen.. vertrouwden het niet helemaal.. reed een rondje en ja hoor nog achter me aan.. toen gingen de blauwe zwaailampen aan.. gelijk gestopt.. mannelijke en vrouwlijke diender.. keurige lui moet gezegd worden,, mijn rijgedrag viel op.. nouja gebruikelijke liedje,..hoe hard, ik reed.. ik euh.. 90 (120)... hoe hard ik daar mocht.. 60... ze hadden geen concrete meting maar ze reden zelf 100 en ik reed weg.. klopt ooknou ja om een lang lul verhaal kort t maken... 90 werd 85.. min 3 km correctie... 22 te hard waar je 60 mocht... ik zeg lijkt me fair.. 121 euro.. zeik er niet over want ik ben er goed mee weggekomen..
![]()
Geef NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT toe hoe hard je gereden hebt, je hebt gewoon geen idee!
Als ze echt geen meting hebben en goed in hun vel zitten heb je meer kans op een waarschuwing. Als jij laat weten dat je willens en wetens (veel) te hard hebt gereden willen ze je een lesje leren.
Was dat die politieauto, of iemand anders? Zo ja, dan is het uitlokken (wat ze bij mij al vaak geprobeerd hebben, beetje duwen enzo...)Rico schreef:een slome duikelaar voor me die 40 reed.. .
Mja en dan..Hubert Duijzer schreef:Was dat die politieauto, of iemand anders? Zo ja, dan is het uitlokken (wat ze bij mij al vaak geprobeerd hebben, beetje duwen enzo...)Rico schreef:een slome duikelaar voor me die 40 reed.. .
http://www.meerts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;Rico schreef:Maurice Graber schreef: SUKKEL![]()
Eh.. point taken.. blablablablablabla.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], zegmaarboris en 9 gasten