Briljant geschreven MarkkRuben schreef:Overtreffende trap. Dit is voor de intellectuelen.

Dadelijk wordt de keuze op df nóg moeilijker; 130i, e36 m3 of IQ?
Briljant geschreven MarkkRuben schreef:Overtreffende trap. Dit is voor de intellectuelen.
Pescatore schreef:Briljant geschreven MarkkRuben schreef:Overtreffende trap. Dit is voor de intellectuelen.![]()
Dennis Cavallino schreef:Pescatore schreef:Briljant geschreven MarkkRuben schreef:Overtreffende trap. Dit is voor de intellectuelen.![]()
FAIL!!! :jenna:
InderdaadDexter schreef:Ik vind dit draadje van weinig respect getuigen.....
Dexter schreef:Metin, lees het Verso draadje nog maar eens door en vooral de laatste reactie van Rico......onder het mom van een lolletje kan soms ook te ver worden gegaan.
Dexter zit in het complot.....kan niet andersChristoph schreef:Dexter schreef:Metin, lees het Verso draadje nog maar eens door en vooral de laatste reactie van Rico......onder het mom van een lolletje kan soms ook te ver worden gegaan.
Wat een onzin
Ja prima tot nu toe, ben nog steeds positief on de indruk het interieur. Ziet er gewoon een stuk beter uit dan de vorige modellen. Gewoon een zacht dashboard en alleen in de deuren nog "hard"plastic. En er zitten ook echt veel knopjes op, dus ik als knoppenfreak kom wel aan m'n trekkenRuben schreef:Hoe bevalt de 2 liter Focus?
Mogelijkheden:Dexter schreef:Ik vind dit draadje van weinig respect getuigen.....