Ik kan echt die vent die de website van debeier heeft gemaakt wel een rotschop verkopen #*&@#() Eerst dat irritante wijf wat eindelijk uitgezet kan worden, nu die klassieke godsvervelende muziek!
Maar Jelmer, je leasemaatschappij heeft kenteken deel 2 (overschrijvingsbewijs) en die krijg je niet voor je de lease hebt afgekocht. Dus ja -> eerst geld lenen en aflossen, dan papieren krijgen en auto verkopen. De leasemij (zoals al terecht opgemerkt is) financieert die auto alleen als de auto ook onderpand is. Onderpand weg en financiering behouden kan dus niet.
Financial lease vraagje
- Maus335i
- Jelmer850i
Re: Financial lease vraagje
geen probleem maar ik zit niet bij leasemij...
- Kasteel
Stond een tijdje terug ook een andere 320cd met sportstoelen/m pakket en wat leuke opties voor net onder de 50k, vond het een zeer leuke auto voor het geld (bovenstaande ook overigens).Jelmer850i schreef:Net bij de beier geweest.
Qua inruil krijg ik niet al te veel terug.
Echter kon men mij deze wagen: http://www.debeier.nl/asp/pagina.asp?su ... olgnr=1473 iets voordeliger aanbieden. Ook een interesante optie.
mijn ide was een 320i voorzien van naf pro, xenon, usb, leder, sportstoelen m onderstel. audio active systeem en 17"
Schatting wat auto van 50k gaat kosten is vrij lastig. Maar reken op ongeveer 1100/1200 (50k nieuwprijs, volledig in OL, 30dkm per jaar), ruwe schatting.
- Jelmer850i
ben vandaag bij de beier liggen heb een offerte voor bovenstaande wagen. die komt op 1.124,81 excl. BTW per maand.
dit op basis van 20.000 km en een looptijd van 36 maand.
dit op basis van 20.000 km en een looptijd van 36 maand.