De bedoeling was om deze ABBA song (the day before you came) te gebruiken voor een grappig filmpje over René zijn tijd voor de 130i. Dat had ik al wat langer in mijn hoofd. Maar door de funny pics van Vive la France, had ik besloten om een nummer van Van Halen te gebruiken (Year to the day).indobesar schreef:
Hoe verzin je het in godsnaam. pwnd for life!
Ik stem op Rico!Elmar schreef: Wie zal het worden, Hugo, Aad, Metin of misschien wel GTRene, of.....????
Ik las pas geleden iets over de hoeveelheid energie die gebruikt wordt voor 1 enkele zoek actie op Google. Laten we het er op houden, dat het een warme zomer wordt. 8)cooldragon schreef:TE grappig...@Elmar, volgens mij heb je de google hits vanuit Vianen op 1 dag verdubbeld voor het plaatjes zoeken?:P
Echt heel goed gedaan..wat een creativiteit hier op DF![]()
![]()
Elmar schreef: Wie zal het worden, Hugo, Aad, Metin of misschien wel GTRene, of.....????
Altijd weer die turken over eerwraak.Metchu schreef:Elmar schreef: Wie zal het worden, Hugo, Aad, Metin of misschien wel GTRene, of.....????
Ik zou het een eer vindenEn dat weet je! 8)
Prachtig. We moeten dus tegenwoordig niet alleen op Metin en zijn camera passen, maar ook op Heysteria & google!Elmar schreef:De bedoeling was om deze ABBA song (the day before you came) te gebruiken voor een grappig filmpje over René zijn tijd voor de 130i. Dat had ik al wat langer in mijn hoofd. Maar door de funny pics van Vive la France, had ik besloten om een nummer van Van Halen te gebruiken (Year to the day).indobesar schreef:
Hoe verzin je het in godsnaam. pwnd for life!
We herinneren ons ook nog wel Tom's topic over "priority", dus kon ABBA als nog gebruikt worden.
Maar houd off topic goed in de gaten, binnenkort weer een nieuwe.![]()
Wie zal het worden, Hugo, Aad, Metin of misschien wel GTRene, of.....????
Die eer komt spoedig in vervulling.Metchu schreef:Elmar schreef: Wie zal het worden, Hugo, Aad, Metin of misschien wel GTRene, of.....????
Elmar schreef:Die eer komt spoedig in vervulling.
Elmar schreef:Die eer komt spoedig in vervulling.Metchu schreef:Elmar schreef: Wie zal het worden, Hugo, Aad, Metin of misschien wel GTRene, of.....????