Knap dat jij 18.9584/x^0.467143 op nul krijgt!Tom schreef: gewoon 37,26267722386 miljoen verkeersboetes uitschrijven
KooSSpee is EXIT
- Geelhoed
Re: KooSSpee is EXIT
- Ar
- Auto: Prius
Ik kreeg pas een hekel aan hem ,nadat ik hem op tv had gezien. Als er minder doden vallen door te zijn toedoen is het alleen maar goed. De manier hoe hij het brengt staat me niet aan. Hetzelfde als een aantal agenten in dat programma.
- Max V
In de grafiek staat het, ergo het is waar... op naar de 40 miljoen boetes!
- wjn
De verklaring is simpel. Pak je andere grafiek erbij, die met lagere snelheid, minder verkeersongelukken / -doden.Geelhoed schreef: Als we even aannemen dan in belgie dezelfde auto's rondrijden kan je me deze grafiek dan verklaren?
Belgie was in 2006, en toen zaten wij al op minder dan de helft van de doden per kilometer.
Meer autokilometers --> meer files / drukte --> lagere snelheid --> minder verkeersongelukken / - doden.
- Max V
Daarom doen ze niets aan die files 

- wjn
Jij snapt 'm 
Files --> meer brandstofverbruik --> meer kassa

Files --> meer brandstofverbruik --> meer kassa

- Max V
Maar bij grotere afname, krijg je toch kwantumkorting? Waarom gaan de prijzen dan weer omhoog? 

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
+1GTRene schreef:+1 veelal is het dat de auto's veel beter zijn geworden, of wegen in die periode of mensen wat minder op straat kwamen door hoge kosten...maar zo goed als zeker niet door flitspalen en laserguns e.d.Fernando schreef:Ik vraag me echt af of dat is toe te schrijven aan die vervelende man.....Marco R. schreef: Wel moet ik toegeven dat er iets positiefs aan zijn 'bewind' is geweest als ik het zo lees, een daling van de verkeersdoden
+100Bert ///M3 schreef:Staat anders vast wel weer een nieuwe te trappelen met allerlei maatregelen om zichzelf even in de kijker te zetten
Hoe je het ook wendt of keert, ons worden toch wel weer nieuwe maatregelen opgelegd.
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Het groeiend aantal rotondes zal ook zeker bijgedragen hebben aan minder verkeersdoden.GTRene schreef:+1 veelal is het dat de auto's veel beter zijn geworden, of wegen in die periode of mensen wat minder op straat kwamen door hoge kosten...maar zo goed als zeker niet door flitspalen en laserguns e.d.Fernando schreef:Ik vraag me echt af of dat is toe te schrijven aan die vervelende man.....Marco R. schreef: Wel moet ik toegeven dat er iets positiefs aan zijn 'bewind' is geweest als ik het zo lees, een daling van de verkeersdoden
Ik denk zelf veel meer dan de boetes van Meneer Spee.
- Max V
Dat is wel een leuk argument, maar dan moet je er wel eerlijk bij zeggen dat diezelfde Koos daar aan mee gedragen heeft. Ik zou hem net zo lief als iedereen afbranden, maar laten we wel eerlijk blijvenAram schreef:Het groeiend aantal rotondes zal ook zeker bijgedragen hebben aan minder verkeersdoden.

- Geelhoed
Gaat Koos over rotondes? Dacht dat de gemeentes dat (overigens onkundig) deden?Maximus schreef: Dat is wel een leuk argument, maar dan moet je er wel eerlijk bij zeggen dat diezelfde Koos daar aan mee gedragen heeft. Ik zou hem net zo lief als iedereen afbranden, maar laten we wel eerlijk blijven
- GTRene
Denk als het rijkswegen betrefd zal het anders gaan...Geelhoed schreef:Gaat Koos over rotondes? Dacht dat de gemeentes dat (overigens onkundig) deden?Maximus schreef: Dat is wel een leuk argument, maar dan moet je er wel eerlijk bij zeggen dat diezelfde Koos daar aan mee gedragen heeft. Ik zou hem net zo lief als iedereen afbranden, maar laten we wel eerlijk blijven

- Geelhoed
Zie jij wel eens een rotonde op een rijksweg? 

-
Ja.
Aanvulling:
Ede richting Arnhem, bij die legerkarzerne of wat het ook is. (N224) Net alvorens je de Ginkelse Heide op knalt.
Aanvulling:
Ede richting Arnhem, bij die legerkarzerne of wat het ook is. (N224) Net alvorens je de Ginkelse Heide op knalt.
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Aanvulling op Marco R:
Roermond richting Maasbracht, ter hoogte van Merum.
Sint Odilienberg richting Duitsland, 2 stuks achter elkaar
Koningsbosch richting Brunssum, dit is neutrale weg, loopt door duitsland maar is in Nederlandse handen, een stuk of 4 grote rotondes achter elkaar.
En zo kan ik nog wel wat meer voorbeelden geven.
Roermond richting Maasbracht, ter hoogte van Merum.
Sint Odilienberg richting Duitsland, 2 stuks achter elkaar
Koningsbosch richting Brunssum, dit is neutrale weg, loopt door duitsland maar is in Nederlandse handen, een stuk of 4 grote rotondes achter elkaar.
En zo kan ik nog wel wat meer voorbeelden geven.

- Geelhoed
Is geen rijksweg.Marco R. schreef: Ede richting Arnhem, bij die legerkarzerne of wat het ook is. (N224) Net alvorens je de Ginkelse Heide op knalt.
De N273 heet Rijksweg maar is een provinciale weg, idem met N293.Yuop schreef: Roermond richting Maasbracht, ter hoogte van Merum.
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Ik weet niet of hij daar ook aan bij gedragen heeft, daarom zette ik er express "de boetes" bij.Maximus schreef:Dat is wel een leuk argument, maar dan moet je er wel eerlijk bij zeggen dat diezelfde Koos daar aan mee gedragen heeft. Ik zou hem net zo lief als iedereen afbranden, maar laten we wel eerlijk blijvenAram schreef:Het groeiend aantal rotondes zal ook zeker bijgedragen hebben aan minder verkeersdoden.
Daar is hij natuurlijk berucht om, en volgens mij zegt hij ook dat er daarom minder verkeers doden zijn.
Ik sprak 2 of 3 jaar geleden een behoorlijk grote jongen in schade auto's in Arnhem, die mij wist te vertellen dat zijn business dramatisch was afgenomen omdat er de laatste jaren zo weinig schades werden gereden.
Dit kwam door rotondes, veel gevaarlijk kruispunten zijn hierdoor veel veiliger geworden.
Hier bij mij in de straat is een mooi voorbeeld, voorrangs kruising werd rotonde, van 2 a 3 serieuze (vaak met dodlijke afloop) ongelukken per jaar, en een berg kleiene en net aan missers, naar helemaal niets in de tijd dat de rotonde er ligt.
Plus dat de doorstroming vaak beter word.
- GTRene
Hoe het ook zei, dankzij rotondes wordt het veiliger, en als dat op gemeente niveau ligt, dan ligt het niet aan Koos Spee die daling...nog weer een feit, thnx GeelhoedGeelhoed schreef:Is geen rijksweg.Marco R. schreef: Ede richting Arnhem, bij die legerkarzerne of wat het ook is. (N224) Net alvorens je de Ginkelse Heide op knalt.De N273 heet Rijksweg maar is een provinciale weg, idem met N293.Yuop schreef: Roermond richting Maasbracht, ter hoogte van Merum.

- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
schiet er dus niets mee op... de koning is dood
, leve de koning :playcar:

- Geelhoed
Alleen bij een laag verkeersaanbod.Aram schreef: Plus dat de doorstroming vaak beter word.
Ik heb de indruk dat ik word gezien als een Koos verdediger, in plaats van feitenadept.GTRene schreef: Hoe het ook zei, dankzij rotondes wordt het veiliger, en als dat op gemeente niveau ligt, dan ligt het niet aan Koos Spee die daling...nog weer een feit, thnx Geelhoed
-
Geen van beiden Geelhoed. Meer een bijdehandje...

- RVV
Vanochtend waren ze in een dorp even verderop "bezig" politie in gele hesjes.. ik dacht pas op als je straks terug komt.. en inderdaad ik werd al gewaarschuwd door tegenliggers. Een flitskast aan de kant.. netjes 50 er langs.. het dorp uit.. en dan mag je 60, maar als ik een goeie bui heb.. wil het wel eens wat sneller gaan, maar nu niet het zat me niet lekker want ik had 4 hesjes vanochtend gezien.. en dat bij 1 flitskast.. dus ik bleef netjes 60/65 rijden..
maar goed ook want 800 meter verder aangekomen stond een motormuis mij te laseren.. en aangekomen in ons dorp stonden nog 3 motormuizen in alle richtingen te laseren ondersteund door een legertje bonnenschrijvers in gele hesjes.. kortom een heel offensief.. maar ik was zo braaf
normaal gesproken boek ik vaak 2 keer de snelheid (kan makkelijk maar mag weer niet)
En het mooiste ...al die dienders waren me aan het na staren.. zal wel iets met de BMW te maken hebben gehad.. voor hun was ik toch een beetje een potentieel prototype..inwendig heb ik ze allemaal uitgelachen
Helaas de geest van Ome Koos blijft ons achtervolgen

En het mooiste ...al die dienders waren me aan het na staren.. zal wel iets met de BMW te maken hebben gehad.. voor hun was ik toch een beetje een potentieel prototype..inwendig heb ik ze allemaal uitgelachen

Helaas de geest van Ome Koos blijft ons achtervolgen

- GTRene
Geelhoed schreef:Alleen bij een laag verkeersaanbod.Aram schreef: Plus dat de doorstroming vaak beter word.
GTRene schreef: Hoe het ook zei, dankzij rotondes wordt het veiliger, en als dat op gemeente niveau ligt, dan ligt het niet aan Koos Spee die daling...nog weer een feit, thnx GeelhoedGeelhoed schreef: Ik heb de indruk dat ik word gezien als een Koos verdediger, in plaats van feitenadept.
1 "feit" verteld vaak niet het hele verhaal![]()
een grafiek vertaald vaak niet ons gevoel![]()
Trouwens zal me benieuwen wat de ware toedracht was van ome Koos z'n vertrek, misschien dat hij Eurlings teveel tegenzat![]()
Die lijkt in elk geval wat meer voor de mobiliteit te kiezen ipv te bestraffen of het vingertje op te heffenafijn we wachten weer af, wonderen bestaan nog, verwacht ze alleen niet :playcar:
- RVV
GTRene schreef: Trouwens zal me benieuwen wat de ware toedracht was van ome Koos z'n vertrek, misschien dat hij Eurlings teveel tegenzat![]()
Er is een foto van Ome koos uitgelekt